افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
1

بازگشت زمان شروع خدمات ۲۴ مهرماه به روال قبل – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 385577
بازگشت زمان شروع خدمات ۲۴ مهرماه به روال قبل – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان اداری و استخدامی کشور، علاءالدین رفیع زاده تصمیم دولت برای کنترل ترافیک و کاهش دغدغه کارکنان دولت را در ابتدای سال تحصیلی اتخاذ کرد و اعلام کرد: از 24 مهرماه بر اساس تصویب نامه شماره 243187/ تی ۶۱۰۱۱ من در تاریخ 28/12/1301 هیات وزیران ساعت کار دفاتر […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان اداری و استخدامی کشور، علاءالدین رفیع زاده تصمیم دولت برای کنترل ترافیک و کاهش دغدغه کارکنان دولت را در ابتدای سال تحصیلی اتخاذ کرد و اعلام کرد: از 24 مهرماه بر اساس تصویب نامه شماره 243187/ تی ۶۱۰۱۱ من در تاریخ 28/12/1301 هیات وزیران ساعت کار دفاتر دستگاه های اجرایی کشور مستقر در شهر تهران از ساعت 7 الی 9 صبح به صورت شناور و دفاتر واحدهای استانی و شهرداری آغاز به کار خواهند کرد. تا ساعت 7 صبح عمل کند.

وی افزود: در واحدهای نظامی، انتظامی و امنیتی ساعت شروع به کار ساعت 6:30 صبح، واحدهای صنعتی ساعت 7 صبح و در بانک ها ساعت 7:30 صبح خواهد بود. البته کارمندان بانک باید نیم ساعت زودتر یعنی ساعت هفت صبح در محل کار حاضر شوند و قبل از شروع خدمت عملیات را انجام داده و ساعت هفت و نیم صبح شروع به خدمت کنند.

معاون رئیس جمهور در خصوص ساعات بازگشایی مدارس، دانشگاه ها و مراکز درمانی گفت: بر اساس این مصوبه مدارس مقطع متوسطه اول و دوم از ساعت 7:30 صبح و مدارس ابتدایی از ساعت 8 صبح آغاز می شود، در برخی از مدارس مدارس برنامه ریزی شود. تا نیم ساعت زودتر دانشجویان خود را پذیرش کنند و به همین مناسبت برنامه های فرهنگی، آموزشی و ورزشی اجرا شود.

وی افزود: مراکز آموزش عالی و تحقیقاتی و معاونت های آموزشی وزارت بهداشت اعم از دانشگاه ها و بیمارستان ها از هشت صبح فعالیت خود را آغاز می کنند.

رفیع زاده درباره ساعت شروع کار مادران و پدران شاغلانی که دارای فرزند خردسال یا دانش آموز ابتدایی هستند، گفت: ساعت شروع کار دستگاه های اجرایی کشوری مستقر در تهران از هفت تا نه صبح شناور است و مشکل این خانواده ها برطرف می شود. . ; اما بر واحدهای استانی که ساعت شروع آنها هفت صبح است نیز تاکید شده است تا با به تعویق انداختن ساعت شروع، به زنان یا والدینی که دارای فرزند زیر هفت سال هستند و در مهدکودک هستند کمک کنند.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: استانداران بر اساس مصوبه هیات وزیران با توجه به گرما یا سرد بودن هوا و طول روز اختیار تصمیم گیری مناسب را دارند. در رابطه با جابجایی زمان شروع کار تا یک ساعت در استان و در استان اعمال می شود

گفتنی است تغییر ساعت کار ادارات در تابستان به منظور رعایت مصرف بهینه برق بوده که به گفته رفیع زاده; با همکاری تمامی ادارات و کارکنان دستگاه های اجرایی فصل تابستان با صرفه جویی و پایداری بهتر انرژی سپری شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=385577

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.