افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

بازگشت درخشان رئال مادرید مقابل دورتموند/ استون ویلا آنها را پیش انداخت + جدول – خبرگزاری ادامه مطلب | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 406374
بازگشت درخشان رئال مادرید مقابل دورتموند/ استون ویلا آنها را پیش انداخت + جدول – خبرگزاری ادامه مطلب | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، سومین دوره رقابت های لیگ قهرمانان اروپا از سه شنبه یکم آبان شب با برگزاری 9 دیدار آغاز شد و در یکی از مهم ترین دیدارها رئال مادرید میزبان دورتموند بود. اینجا ترفند وینیسیوس با نتیجه 5 بر 2 به سود ریال مدت. پیروزی موناکو مقابل ستاره سرخ تیم فوتبال […]

به گزارش خبرنگار مهر ، سومین دوره رقابت های لیگ قهرمانان اروپا از سه شنبه یکم آبان شب با برگزاری 9 دیدار آغاز شد و در یکی از مهم ترین دیدارها رئال مادرید میزبان دورتموند بود. اینجا ترفند وینیسیوس با نتیجه 5 بر 2 به سود ریال مدت.

پیروزی موناکو مقابل ستاره سرخ

تیم فوتبال فرانسه از موناکو از ساعت 20:15 دقیقه میزبان ستاره سرخ بلگراد بود و موناکو با یک بازی کاملا برتر توانست با نتیجه 5 بر یک پیروز شده و میهمان صربستانی خود را بدرقه کند. موناکو با این برد مجموع امتیازات خود را به 7 رساند.

تاکومی مینامین و (20، 70)، آمبولی بریل و (45+4)، ویلفرد شاخ و (54) و مگنوس آکلیوش (6+90) گلزن موناکو و تک گل ستاره سرخ شریف بود. اندیایه (27) اشاره کرد.

میلان به اولین پیروزی دست یافت.

تیم فوتبال ath میلان از ساعت 20:15 میزبان خواهد بود. باشگاه جادوگران بلژیک و در حالی که میلانی ها در دو بازی اول خود مقابل لیورپول و بایر لورکوزن آنها شکست خوردند و موفق شدند با نتیجه 3-1 پیروز شوند و اولین پیروزی اروپایی در این فصل را جشن بگیرند.

در این بازی مسیحی پولیسیک (34) میلان گل اول را زد و رافائل اخراج شد Onedica در دقیقه 40 آنها کار را برای ستاره سرخ دشوارتر کردند. اما ناباورانه، فردا او در دقیقه 50 توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما تیجانی لبه ها او با گلزنی در دقایق 61 و 71 باعث پیروزی تیمش شد.

کامبک درخشان رئال مقابل دورتموند/ استون ویلا مقام اول را از آن خود کرد +جدول

برد آرسنال در خانه مساوی شاختار

تیم فوتبال آرسنال هنگام میزبانی شاختار دونتسک من با گل تنها بودم.دیمیتری رزنیکآنها در دقیقه 29 به دومین پیروزی خود در این فصل دست یافتند.

استون ویلا برنده شد

تیم فوتبال استون ویلا که در دو بازی اول خود موفق به تساوی شد یانگ بچه ها و بایرن مونیخ از ساعت 22:30 از میزبان پیشی خواهد گرفت. بولونیا ایتالیا بود و با گل های جان مک. به دست آوردن (55) و جان دوران (64) سومین پیروزی متوالی خود را به دست آوردند و صدر جدول شدند.

بازگشت درخشان رئال مقابل دورتموند/استون ویلا آنها را به رده اول +جدول رساند

بازگشت باشکوه رئال مقابل دورتموند

رئال مادرید از ساعت 22:30 و در حالی که دورتموند را دریافت کرد دونیل مالین (30) و جیم بینو جثه ها (34) او در نیمه اول با شکست به رختکن رفت، اما در نیمه دوم با گل دیگر (60) و وینیشن جونیور (63) بازی را گره زد.

در ادامه مطلب واسکز در دقیقه 83 جونیور او در دقایق 87 و 90+3 سه گل برای کهکشانی ها به ثمر رساند و موفق شد با نتیجه 5 بر 2 پیروز شود.

توقف در خانه پاریسی ها یکنواخت است آیندهوون

تیم فوتبال پاریس سن آلمانی فرانسه نیز از پ این V آیندهوون و با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شد. در این جلسه نوح طولانی (34) هدف اول از آیندهوون گل زد اما اشرف حکیمی در دقیقه 55 بازی را به تساوی کشاند.

بازگشت درخشان رئال مقابل دورتموند/استون ویلا آنها را به رده اول +جدول رساند

یوونتوس مقابل اشتوتگارت شکست خورد.

تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا نیز در ورزشگاه حضور دارد. اتحاد میزبان اشتوتگارت بود و اگرچه این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید اما آنها از بازی اخراج شدند. دانیلو در دقیقه 84 یوونتوس 10 گل را به ثمر رساند هیچ کس و در دقیقه 2+90 بلال شمشیر این گل برتری اشتوتگارت را رقم زد.

پیروزی خیرونا برابر با اسلون

تجهیزات خیرونا در دو بازی قبلی خود به تساوی رسیده است پاریس سن آلمانی و فاینورد او شکست خورده بود، اما توانست 2 گل به ثمر برساند. اسلون براتیسلاوا پاس دادن و دور شدن از تیم های بدون امتیاز.

تنها میزبانی که شکست خورد

تیم فوتبال اسپورتینگ لیسبون پرتغال نیز از ساعت 22:30 دعوت شده است. طوفان گراتس و با نتیجه 2-0 پیروز شد.

کامبک درخشان رئال مقابل دورتموند/ استون ویلا مقام اول را از آن خود کرد +جدول

کامبک درخشان رئال مقابل دورتموند/ استون ویلا مقام اول را از آن خود کرد +جدول

کامبک درخشان رئال مقابل دورتموند/ استون ویلا مقام اول را از آن خود کرد +جدول

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406374

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.