افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

بازگشت خودروهای ام جی به ایران

  • کد خبر : 196043
بازگشت خودروهای ام جی به ایران

آفتاب نیوز: پنجمین نمایشگاه خودرو شهر آفتاب تهران از 10 تا 15 بهمن امسال برگزار شد. در این نمایشگاه حضور چندین مدل خودرو جیلی و دو محصول جدید ام جی در غرفه یکی از مونتاژکنندگان بخش خصوصی جلب شد. اگرچه محصولات ام جی تولید چین محسوب می شوند، اما به دلیل اصل انگلیسی بودن، کیفیت […]

آفتاب نیوز:

پنجمین نمایشگاه خودرو شهر آفتاب تهران از 10 تا 15 بهمن امسال برگزار شد. در این نمایشگاه حضور چندین مدل خودرو جیلی و دو محصول جدید ام جی در غرفه یکی از مونتاژکنندگان بخش خصوصی جلب شد.

اگرچه محصولات ام جی تولید چین محسوب می شوند، اما به دلیل اصل انگلیسی بودن، کیفیت بالاتری نسبت به سایر خودروهای چینی دارند. نام این خودرو مخفف شرکت موریس گاراژ است که در سال 1923 در انگلستان تاسیس شد، اما پس از آن به دلیل مشکلات مالی، شرکت چینی SAIC (SAIC) امتیاز برند خود را خریداری کرد و جان تازه ای به این خودروی قدیمی داد. تولید کننده خودرو.

MG GT، ماشین اسپرت در اتاق نشیمن

MG GT یکی از اسپرت ترین محصولات نمایشگاه امسال محسوب می شد که با حضور وزیر صلح در غرفه شرکت واردکننده عرضه شد. طبق اعلام این مونتاژکننده و هم اکنون واردکننده خودروهای چینی، سفارش این مدل علاوه بر رنگ آبی که در نمایشگاه برای عموم قرار گرفته است، در رنگ های قرمز و زرد نیز ثبت شده است. بنابراین می توان امیدوار بود که ورود خودروهای رنگارنگ بتواند رنگ و روح تازه ای به خیابان های بی روح و اغلب سیاه و سفید کشور بدهد.

MG GT از موتور 1500 سی سی چهار سیلندر TGDI استفاده می کند که قادر است حداکثر 173 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این میزان قدرت همراه با گیربکس هفت سرعته دوکلاچه (WDCT) می تواند فست بک ام جی را در 8.5 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برساند که با توجه به وزن خالص 1318 کیلوگرمی قابل قبول است.

علاوه بر این مصرف سوخت نسخه GT به 5.9 لیتر در هر 100 کیلومتر می رسد. از جمله ویژگی های جالب این سدان چینی-انگلیسی می توان به رادار برخورد از جلو، رادار تغییر خط، دوربین 360 درجه و تعویض دنده پشت فرمان اشاره کرد.

MG5 یکی دیگر از محصولات وارداتی است که با ورود به بازار ایران رقیبی سرسخت برای سدان های ارزان قیمت و مونتاژ شده در بازار خواهد بود. ام جی 5 از یک موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی استفاده می کند که حداکثر 118 اسب بخار قدرت و 150 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. گیربکس استفاده شده در خودرو از نوع CVT است که می تواند نیروی تولید شده را به چرخ های جلو منتقل کند. از جمله ویژگی های جالب این خودرو می توان به دوربین 360 درجه، سنسور و دوربین دنده عقب، کروز کنترل و ایربگ های جانبی و پرده ای اشاره کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=196043

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.