افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 16 October , 2024
0

بازگشت حسن یزدانی به کشتی امن نیست/ جایگزینی در نظر گرفته ایم – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 399170
بازگشت حسن یزدانی به کشتی امن نیست/ جایگزینی در نظر گرفته ایم – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، علیرضا دبیر فدراسیون کشتی در حاشیه بازدید وزیر ورزش از اردوی تیم های کشتی فرنگی قبل از اعزام به آلبانی گفت: از وزیر ورزش و جوانان تشکر می کنم. کمک فردا چهار تیم ما راهی آلبانی خواهند شد.” علاوه بر این، دو تیم جوان را همزمان به روسیه می فرستیم […]

به گزارش خبرنگار مهر ، علیرضا دبیر فدراسیون کشتی در حاشیه بازدید وزیر ورزش از اردوی تیم های کشتی فرنگی قبل از اعزام به آلبانی گفت: از وزیر ورزش و جوانان تشکر می کنم. کمک فردا چهار تیم ما راهی آلبانی خواهند شد.” علاوه بر این، دو تیم جوان را همزمان به روسیه می فرستیم تا از آینده کشتی حمایت کنند.

وزیر رزمندگان را تشویق کرد

وی گفت: وزیر ورزش امشب خوش برخورد بود و به اردوی تیم های ملی کشتی فرنگی آمد و با کشتی گیران دیدار کرد و به آنها روحیه داد که قطعا در عملکرد آنها تاثیرگذار خواهد بود.

شرط اتحادیه جهانی حضور ایران در مسابقات آلبانی بود

دعوای رئیس فدراسیون بر سر روند ویزای آلبانی بیانیه: قبل از بازی های المپیک و در آخرین مسابقه انتخابی که در ترکیه برگزار شد با هم آشنا شدیم. لالوویچ رئیس فدراسیون جهانی کشتی و رئیس فدراسیون آلبانی را داشتیم. یکی از شرایط فدراسیون جهانی کشتی این بود که ایران باید در این رقابت ها حضور داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: انصافا رئیس فدراسیون کشتی آلبانی هم زحمات زیادی کشید. به این ترتیب فدراسیون جهانی کشتی، فدراسیون آلبانی و کمیته ملی المپیک به کمیته بین المللی المپیک نامه نوشتند و به ما نیز کمک کردند.

کاروان کشتی هایی که به آلبانی اعزام می شوند 50 نفر است

رئیس فدراسیون کشتی گفت: رئیس فدراسیون آلبانی به دلیل روابط خوبی که با نخست وزیر این کشور داشت تماس گرفت و پیگیر بودیم و در نهایت خدا را شکر ویزای کشتی گیران صادر شد. در این مسابقات تقریبا 50 نفر در کاروان کشتی حضور دارند که برای همه آنها ویزا صادر شد. لطف خدا بود که کار بزرگی انجام شد.

مصدومیت امیرمحمد یزدانی نباید رسانه ای می شد

رئیس فدراسیون کشتی درباره وضعیت تیم و حضور امیرمحمد یزدانی گفت: من ای کاش این خبر منتشر نمی شد، نمی خواستیم این موضوع رسانه ای شود. خبر مصدومیت نباید به بیرون درز کند زیرا رقبا پیگیر هستند.

دست یزدانی را فشار خواهند داد

منشی تاکید کرد: برخی دوستان فکر نکنند که همه اخبار خوب است که در رسانه ها منتشر شود، البته که هست. می تواند من می دانم کدام مربی خبر خطای مبارزی را داد که با آن مربی صحبت کرده است؟ یک بار گفتند این باعث ضرر هم می شود. آقاتختی دست شکست خورده او به حریفش فشار نیاورد اما حالا دیگر خبری نیست و خودتان می بینید که در صورت حضور در تورنمنت، حریفان چقدر به دست او فشار خواهند آورد.

جنگنده جایگزین در نظر گرفته شده است. مترو

گفت: با این حال فکر می کنم فعلا شرایطش خوب است البته آقای کادر فنی. خرمدال جایگزین در نظر گرفته شده و ممکن است به تیم ارسال شود. البته بستگی به تمرینات روز پایانی امیرمحمد دارد تا ببینیم شرایط او چگونه است. امیدوارم او به مسابقات برسد، اما ای کاش این خبر در رسانه ها منتشر نمی شد.

امیدوارم یزدانی به سرنوشت من دچار نشود.

منشی درباره آخرین وضعیت حسن یزدانی گفت: دیشب با او صحبت کردم، فردا به اردوی تیم ملی می آید و از بچه ها دیدن می کند. او کم کم آرام گرفت، خدا را شکر که توسط یکی از بهترین دکترهای دنیا عمل شد، احساس خیلی بهتری نسبت به ماه اولی که در ایران داشت، بهتر است. امیدوارم برگردد و بتواند بجنگد، یزدانی تا چهار سال دیگر می تواند بجنگد، امیدوارم در 25 سالگی به سرنوشت من دچار نشود و با دست شکسته و بدون هیچکس خداحافظی کنم. حالم را پرسید.

بازگشت حسن یزدانی به کشتی قطعی نیست

منشی تاکید کرد: حسن یزدانی اکنون 29 سال سن دارد خاکستر و کشوری برای رسیدن او به این مقام هزینه کرده است و نباید به این راحتی او را رها کنیم. من کاش پارسال به حرفامون گوش میکردم همانجا گفتیم کار می کند اما الان هم کار می کند. می تواند من می گویم بازگشت او به کشتی پنجاه و پنجاه است زیرا یک سال و دو ماه است که با دست شکسته کشتی می گیرد.

عمل شانه برای مبارز بسیار سنگین است.

گفت: جمال. اف او طلای المپیک را گرفت اما مجبور شد دوباره تحت عمل جراحی قرار گیرد یا مبارزه کند آگال قبل از جراحی و بعد از جراحی یا وضعیت تاج را مشاهده کنید الدینیف ببینید عمل شانه برای جنگنده بسیار سنگین است. پزشکان نیز بسیار تأثیرگذار هستند، من در مورد اولین عمل جراحی شما صحبت نمی کنم زیرا دوباره حاشیه ایجاد می شود.

رئیس فدراسیون کشتی تاکید کرد: بارها گفته ام که پزشکان بسیار شایسته ای داریم اما در بسیاری از موارد دیگران بهتر از ما هستند و این بد نیست و نباید برای هیچکس اتفاق بیفتد.

روحیه شخصی من برای شرکت در انتخابات اتحادیه جهانی مناسب نیست.

وزیر امور خارجه همچنین با اشاره به انصراف خود از انتخابات هیئت مدیره اتحادیه جهانی به دلیل کار فشرده خاطرنشان کرد: همیشه می گفتم که انتخاب اتحادیه جهانی به روحیه شخصی من بستگی دارد. بلند می شود من به مدت 10 روز در پاریس بودم و تنها جایی که در آن حضور داشتم در هتل یا سالن بود. سبز من با کشتی گیران بودم، حتی اتاق مسابقات المپیک را ندیدم. این روحیه شخصی من است. بلند می شود من اصلا مسافر نیستم در کل من فقط یک بار سفر کردم که کاملا شخصی است.

وقت لابی و ارتباط نداشتم.

وی گفت: از نظر جایگاهی که دارم بهترین فرد برای کسب آن مقام هستم اما این مستلزم لابی و ارتباط است. سه چهار بازی خوب داشتیم که روسای فدراسیون ها آنجا بودند و حتی بارها با من تماس گرفتند تا در جلسات شرکت کنم اما واقعاً نیامدم چون تیمم در اولویت بود. کار فدراسیون برای من مهم است و مثل برخی مدیران نیستم که همیشه در حال حرکت هستند.

منشی بیانیه: اگر کاری نمی کردم نمی توانستم لابی کنم و در انتخابات شرکت کنم، چه می شود؟!

برای معرفی جایگزین خیلی دیر شده بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نمی توانید گزینه دیگری را معرفی کنید، گفت: دیگر دیر شده است، هر گزینه ای که معرفی کنیم چندین سال طول می کشد. حالا رئیس فدراسیون آلبانی را ببینید، دنبال عضویت در فدراسیون جهانی کشتی است، سه سال است که مسابقات جهانی را برگزار می کند تا روسای فدراسیون ها به کشورش بروند و امکانات آنها را ببینند، اینها چیزها واقعاً ندارند با روحیه من سازگار هستند. من در واقع 9 شب می خوابم و با روحیه من سازگار نیست. اکنون در انشاالله کسی را پیدا کنید که بتواند این کار را انجام دهد.

سوریان بهترین گزینه است اما او هم مثل من است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا جایگزینی دارد، گفت: به نظر من حمید سوریان بهترین گزینه است و همه او را دوست داریم، اما متاسفانه حمید از من بدتر است و روحیه خوبی ندارد.

تاکنون 300 کشتی را افتتاح کرده‌ایم که وظیفه ما نبوده است.

دبیری در پاسخ به این سوال که آیا نتایج بازی‌های المپیک توقعات را بالا برده و آیا تعداد علاقمندان به کشتی افزایش یافته است، گفت: از سال 1377 مسئولیت فدراسیون کشتی را برعهده گرفتم و بلافاصله پس از آن همه‌گیری کرونا آغاز شد. طبق آمار ما از آن سال فقط 30 هزار نفر در اتاق های کشتی تمرین کردند، امروز آمار چهار سال گذشته را داریم با وجود اینکه مسئولیت آن بر عهده وزارت ورزش بود اما با وجود د وه نزدیک به 300 خانه کشتی افتتاح شد. بودجه نداریم و بودجه فدراسیون باید صرف اردوها و اعزام ها شود، اما با کمک دوستان خانه های نیروی دریایی را افتتاح کردیم.

ادارات کل وزارت ورزش در گذشته کشتی فرنگی را بازنشسته کردند

وی گفت: وقتی افتخار باشد طبیعتاً تعداد افزایش می یابد و در حال حاضر حدود 417 هزار نفر در سالن های کشتی تمرین می کنند که به نظر من هنوز کم است و باید آن را توسعه دهیم. متأسفانه در گذشته اداره کل کلاه کشتی را می گرفت و باشگاه های کشتی را می برد و کشتی خانه می ساخت که باشگاه محلی بیشتر به درد ما می خورد.

وی ادامه داد: اکنون به فکر ساخت باشگاه محلی هستیم که نوجوانان و جوانان از آن استفاده کنند. به نظر من کشتی تاثیر مستقیمی بر آسیب های اجتماعی دارد. ما در عمل ثابت کرده ایم اما اگر واقعاً می خواهیم کشتی پیشرفت کند باید به یک میلیون نفر برسد که در سالن های ورزشی کشتی تمرین می کنند. امیدوارم این اتفاق بیفتد، ما وظیفه داریم تلاش کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=399170

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.