افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
6

بازگشت تابستانی Cris Cyborg Eyes به Bellator Against Cat Zingano

  • کد خبر : 4162
بازگشت تابستانی Cris Cyborg Eyes به Bellator Against Cat Zingano

قهرمان قهرمان وزن پر زنان Bellator قرار است اولین بازی بوکس خود در ایالات متحده را شنبه در آندرکارت ترنس کرافورد در مقابل دیوید آوانسیان انجام دهد. برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید. برای دومین بار در سه ماه گذشته، کریس سایبورگ دایره مربع را روی یک قفس انتخاب کرد. […]



قهرمان قهرمان وزن پر زنان Bellator قرار است اولین بازی بوکس خود در ایالات متحده را شنبه در آندرکارت ترنس کرافورد در مقابل دیوید آوانسیان انجام دهد.

برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید.

برای دومین بار در سه ماه گذشته، کریس سایبورگ دایره مربع را روی یک قفس انتخاب کرد.

قهرمان پر وزن زنان بلاتور یکی از بزرگترین هنرمندان رزمی ترکیبی در تاریخ این ورزش است، اما پس از اولین حضور موفقیت‌آمیز در بوکس در زادگاهش برزیل در ماه سپتامبر، این ورزشکار 37 ساله قرار است در ورزشگاه شنبه ترنس حضور پیدا کند. رویداد پرداخت به ازای نمایش کرافورد در مقابل دیوید آوانسیان در اوماها، نبراسکا.

سایبورگ گفت که فعالانه به دنبال مسابقه بوکس دیگری نیست، اما وقتی این فرصت برای او فراهم شد، مطمئناً نمی‌خواست آن را از دست بدهد.

سایبورگ به MMA گفت: «من هم فکر می‌کردم این فقط یکی است، اما بعد در را باز کردند و من را دعوت کردند، و وقتی با تیمم تماس گرفتند، «دوست دارم سایبورگ را روی کارت داشته باشم»، واقعاً خوشحالم کرد. زیرزمینی می‌دانی، برای من افتخار است که با کرافورد، که نام بزرگی در بوکس است، هم‌نواز باشم، و اینکه طرفداران MMA را بیاورم تا او را تماشا کنند، و طرفدارانش می‌توانند بدانند سایبورگ کیست. می دانی؟ خیلی باحال خواهد بود.”

سایبورگ بیش از 14 سال است که در بالاترین سطح MMA رقابت می کند و کاملاً عادت کرده است که نام برجسته در خیمه شب بازی باشد. اما با وجود قهرمان سبک وزن WBO و کرافورد بزرگ بوکس پوند به پوند در نقش اصلی کارت شنبه در CHI Health Center Arena، سایبورگ به خوبی نقش مکمل را بازی می‌کند.

سایبورگ با خنده گفت: «خوشحالم که رویداد اصلی نبودم. “می دانید، این دنیای متفاوتی است. من خوشحالم که در آنجا هستم… این فقط به ساختن نام من در دنیای بوکس کمی کمک می کند، بنابراین برای من، حضور در آنجا فقط یک افتخار است، بخشی باشید. و من می دانم که او یکی از بهترین های جهان است.”

سایبورگ (26-2 MMA، 1-0 بوکس) به مصاف گابریل هالووی کهنه کار Bellator (6-6 MMA، 0-2 بوکس) می رود در چیزی که تا حد زیادی انتظار می رود به عنوان یک مسابقه ویترینی برای بزرگ برزیلی باشد. به نوبه خود، سایبورگ معتقد است که سرگرم کننده خواهد بود.

سایبورگ درباره هالووی گفت: «او اولین مبارزه بوکس خود را در سال 2016 انجام داد. او با یک دختر به نام راکل میلر که یکی از شرکای تمرینی من است جنگید و با تصمیم شکست خورد، اما می‌دانید که او یک مسابقه عالی خواهد بود. خوشحالم که او هم این مبارزه را پذیرفت. و این یک مبارزه بزرگ برای هواداران خواهد بود.”

سایبورگ گفت که از فرصت‌های گسترده‌اش در بوکس لذت می‌برد و حتی به سیاتل سفر کرد تا با مربی بوکس خوزه بناویدز پدر در آماده‌سازی برای مسابقه کار کند. با این حال، سایبورگ اصرار دارد که به MMA پشت نکرده است و انتظار دارد تابستان آینده به این ورزش بازگردد.

سایبورگ گفت: من باید از عنوانم دفاع کنم. “من منتظر بودم تا Cat Zingano مبارزه را بپذیرد. می دانم که صحبت های زیادی در رسانه های اجتماعی در مورد اینکه آیا او مایل به امضای قرارداد است، شرکت کرده و از مبارزه امتناع کرده است. بنابراین من معتقدم – امیدوارم – او به سختی تمرین کرده است و من معتقدم که ما تعدادی را تمرین خواهیم کرد و در تابستان با هم مبارزه خواهیم کرد.

“من می خواهم به انجام هر دوی این کارها ادامه دهم، اما مطمئنا، اولویت شماره 1 برای من MMA است، و اگر آنها حضور پیدا کنند، چند مبارزه بوکس، مطمئناً سعی خواهم کرد با هم کار کنیم. اما می دانید، من معتقدم. مبارزه بعدی Cat Zingano خواهد بود و یک مبارزه عالی خواهد بود. او دختری است که آماندا نونس را شکست داد، میشا تیت را شکست داد. او مدت کمی با وزن 145 پوندی وزن کم نکرده است، بنابراین عالی خواهد بود.”



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=4162

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.