افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

بازگشت اسرائیل به زمین صفر در برابر حزب الله – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 373126
بازگشت اسرائیل به زمین صفر در برابر حزب الله – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: اگرچه نزدیک به یک سال از آغاز حملات و کشتار بی تاریخچه رژیم صهیونیستی در حال حمله به نوار غزه است، تشدید حملات و جنایات این رژیم علیه لبنان نشان می دهد که اولا عملیات حزب الله علیه اشغالگران صهیونیست موفقیت آمیز بوده و آنها را با مشکلات زیادی مواجه […]

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: اگرچه نزدیک به یک سال از آغاز حملات و کشتار بی تاریخچه رژیم صهیونیستی در حال حمله به نوار غزه است، تشدید حملات و جنایات این رژیم علیه لبنان نشان می دهد که اولا عملیات حزب الله علیه اشغالگران صهیونیست موفقیت آمیز بوده و آنها را با مشکلات زیادی مواجه کرده است و ثانیاً نتانیاهو در بن بست گرفتار شده است. در غزه، تلاش می کند به یک جنگ همه جانبه منجر شود.

روزنامه منطقه فرا من اورشلیم عرب به طور خاص رژیم صهیونیستی نوشت: پس از به دست گرفتن قدرت بده و گروه نتانیاهو، منطقه به خاطر سیاست های او به ورطه ورطه کشیده شد. هیچ آمریکایی مسئول جنایات نیست به طرز وحشیانه ای رژیم صهیونیستی انتقاد نمی کند و همین موضوع باعث افزایش نفرت ملت های منطقه نسبت به آمریکا و به نفع این کشور می شود. همیشه آویو این در حالی است که با وجود این همه جنایات رژیم صهیونیستی، آمریکا همچنان پابرجاست. تداوم مذاکرات ناتمام بدون اعمال فشار واقعی همیشه آویو و بر تکرار درخواست های خود برای آتش بس در غزه و عدم گسترش دایره جنگ اصرار دارد. سیاست های ایالات متحده در این زمینه یک و یک است. در حالی که وزیر دفاع این کشور سفر خود به سرزمین های اشغالی را لغو می کند، ناو هواپیمابر هری ترومن عازم خاورمیانه می شود. اعزام خواهد بود

بازگشت اسرائیل به زمین صفر در برابر حزب الله

روزنامه راعی الیوم به طور خاص حوادث منطقه نوشت: رژیم صهیونیستی به طور خاص او در مورد حملات خود به حزب الله دروغ های زیادی می گوید زیرا تلاش می کند مثل این او نشان می دهد که همه مواضع حزب الله و استحکامات آن در جنوب لبنان را می شناسد، احساس شکست می کند و غیره. بله در بین مردم گسترش یافت و در نهایت حزب الله را وادار به واکنش عجولانه کند. این در حالی است که حزب الله طرفداران ثابت کرده است که در شرایط خوبی است. اما در عین حال، او قصد ندارد در دام نتانیاهو برای آغاز جنگی همه جانبه در منطقه بیفتد. همیشه آویو او در آغاز جنگ اعلام کرد که لبنان به عصر حجر و حزب الله باز خواهد گشت لیتانی برگرد اما امروز او اعتراف می کند که هدفش بازگرداندن توافق است. دستیاران به مناطق شمالی؛ یعنی بازگشت به نقطه صفر.

بازگشت اسرائیل به زمین صفر در برابر حزب الله

روزنامه لبنانی اخبار به طور خاص حملات اخیر حزب الله نوشت: صهیونیست ها شاهد شبی ناآرام به ویژه در شهرک ها بودند. الجلیل سفلی زیر سایه بیش از 150 موشک شلیک شده از سمت لبنان قرار گرفت. برخورد این موشک ها باعث شد خرابه ها بی سابقه در سرزمین های اشغالی بلکه لازم به ذکر است که صهیونیست ها از سال 2006 چنین چیزی را ندیده بودند.بیشترین آسیب به خیابان. آیا شما عصبانی هستید در کریات بیالک در اطراف واقع شده است هیفا ساکنان مناطق مورد حمله اعتراف کرده اند که احساس امنیت نمی کنند زیرا برخی از آنها اهل یک شهر هستند. دستیاران آواره من کسانی هستند که از مناطق شمالی به این سکونتگاه ها منتقل شده اند.

بازگشت اسرائیل به زمین صفر در برابر حزب الله

روزنامه سوریه انقلاب وی نوشت: پیروزی برای کودکان و سالمندان نیست. قتل عمومی کنی یا ساختمان ها را با پیشرفته ترین سلاح های غربی تراز کنید کنی بلکه این است که در درون خود امن باشید خوبی شما از یک هدف واقعی و عادلانه حمایت می کنید. این در حالی است که صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی گذشته و آینده ای ندارند، زیرا آنها باندهای تروریستی هستند که در سراسر جهان جمع شده و با حمایت کشورهای غربی رژیمی را تأسیس کردند. کشورهای عربی شاهد لشکرکشی ها و جنگ های زیادی بوده اند. در نهایتاراده ملت ها باعث شکست ظالمان شده است.

بازگشت اسرائیل به زمین صفر در برابر حزب الله

روزنامه سوریه میهن به طور خاص American Elections نوشت: ترامپ در مناظره هایش علیه رقیب انتخاباتی اش خاکستر او چیزی در مورد مسائل داخلی مطرح نکرد، اما تهدید دیگری برای جذب مطرح کرد رای یهودیان معرفی کردند. ترامپ تلاش می کند مثل این آن مواضع را نشان دهید هریس ضعیف تر از او به طور خاص تداوم جنگ در نوار غزه و عدم حضور است هریس سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا گواه این موضوع است. هریس همچنین کار دو دولت او جشن می گیرد که این موضوع باعث ناراحتی راست گرایان رژیم صهیونیستی شده است. ترامپ برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری همواره از احتمال نابودی رژیم صهیونیستی در صورت عدم روی کار آمدن خود صحبت می کند. در کشوری مانند آمریکا که حمل سلاح آزاد است، شاهد برگزاری انتخابات با اقدامات خشونت آمیز هستیم.

بازگشت اسرائیل به زمین صفر در برابر حزب الله

روزنامه المقرب العراقی به طور خاص تحولات منطقه نوشت: رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر حملات خود علیه لبنان و دمشق را افزایش داده است. ترور رهبران جنبش مقاومت نشان دهنده میزان فشار و شکستی است که عملیات تهاجمی الاقصی بر رژیم صهیونیستی وارد کرده است، علاوه بر آن بحران اقتصادی ناشی از حمله به کشتی ها در دریای سرخ. واشنگتن و همیشه آویو آنها از گزینه‌های پیش روی محور مقاومت در پاسخ به این حملات تروریستی، به‌ویژه از محور غربی یک محور مقاومت، هراس دارند. بر اساس اصل وحدت اردوگاه ها بسیار ترسیده است.

بازگشت اسرائیل به زمین صفر در برابر حزب الله

روزنامه یمن المسیره نیز نوشت: ترامپ بار دیگر اعلام کرد که اگر رئیس جمهور نشود، رژیم صهیونیستی تا دو سال دیگر نابود خواهد شد. این سخنان بار دیگر ثابت می کند که اگر کشورهای غربی از تروریست های اسرائیلی حمایت نمی کردند، نمی توانستند بکشند و قتل عمومی اعتصاب در نوار غزه. اصلی ترین خطری که از دیدگاه ترامپ این رژیم را تهدید می کند، محور مقاومت در فلسطین، لبنان، یمن، عراق، ایران… به ویژه حزب الله است که نزدیک به یک سال است که در جنگ فرسایشی با رژیم غوطه ور است. صهیونیست. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=373126

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.