افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

بازگشت استقلال به عنوان پرسپولیس/ وقت آن رسیده که اسکوچیچ مراقب تراکتور باشد – خبرگزاری بیشتر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 351048
بازگشت استقلال به عنوان پرسپولیس/ وقت آن رسیده که اسکوچیچ مراقب تراکتور باشد – خبرگزاری بیشتر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، بیست و چهارمین دوره از فصل جاری لیگ دسته یک فوتبال کشور پس از گذشت سه هفته ابتدایی به دلیل برگزاری مسابقات کشوری وارد تعطیلی 14 روزه شد. همین فرصت کافی بود تا کارشناسان فوتبال به تحلیل نتایج و عملکرد تیم ها در فصل جاری بپردازند. مرتضی اسدی گفت: برو […]

به گزارش خبرنگار مهر ، بیست و چهارمین دوره از فصل جاری لیگ دسته یک فوتبال کشور پس از گذشت سه هفته ابتدایی به دلیل برگزاری مسابقات کشوری وارد تعطیلی 14 روزه شد. همین فرصت کافی بود تا کارشناسان فوتبال به تحلیل نتایج و عملکرد تیم ها در فصل جاری بپردازند.

مرتضی اسدی گفت: برو وی در گفتگو با خبرنگار مهر به بررسی عملکرد تیم ها در فصل جاری با اشاره به عملکرد مدعیان سنتی قهرمانی پرداخت. تراکتور پیشکسوت تبریز با اشاره به عملکرد شاگردان لایروبی اسکوچیچ وی در مورد نتیجه گیری پرسپولیس و استقلال صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

مدعیان قهرمانی ثابت هستند.

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به تاثیر مستقیم یارگیری در تعیین اهداف تیم های حاضر در لیگ بیست و چهارم، تصریح کرد: همیشه چهار تیم برای قهرمانی سرمایه گذاری می کنند. اگر سپاهان، تراکتور، پرسپولیس و استقلال در بازار نقل و انتقالات نبودند، ارقامی به اندازه برخی از آنها خیره کننده رد و بدل نمی شد.

اسدی افزود: این چهار تیم در سال های اخیر مدعی همیشگی بوده اند، رقابتی بین آنها وجود دارد و نمی توان انتظار شگفتی دیگری داشت.

تراکتور خیلی بهتر از قبل شروع کرد.

پیشکسوت تراکتورسازی تبریز با اشاره به دو برد و یک تساوی این تیم در سه هفته ابتدایی تصریح کرد: آنها خیلی بهتر از قبل شروع کرده اند. تراکتور در سال های گذشته پول زیادی را برای جمع آوری بهترین ها خرج کرده است، اما من احساس می کنم امسال آنها یک حرکت منطقی انجام دادند تا بهترین ها را برای هر بازی استاندارد داشته باشند.

پیروزی تراکتورسازی مقابل هوادار خودنمایی کرد: خط حمله تراکتورسازی با سرعت تمام بازی می کند و از تمام فضای موجود بهره می برد. به هر حال این تیم بازیکنان باتجربه ای دارد که باعث افزایش اعتماد به نفس تیم شده است.

اسکوچیچ شما دانش کافی دارید

اسدی به نقش مثبت لایروبی اسکوچیچ وی به نیمکت تراکتور اشاره کرد و گفت: عنصر تجربه اسکوچیچ جایگاه برجسته ای در لیگ دسته اول ایران دارد. او به خوبی روحیه بازیکن ایرانی و مربی اش را می شناسد. زمان آزمون و خطای تراکتور به پایان رسیده و این موضوع مهم است تا بتوان قدم به قدم تراکتور را پیش برد.

هشدار رختکن

کاپیتان سابق تراکتورسازی تبریز نسبت به احتمال وقوع اتفاق ناخوشایندی در رختکن این تیم هشدار داد و اظهار داشت: فکر می کنم. اسکوچیچ او باید روی حفظ آرامش در رختکن تراکتور در طول فصل تمرکز کند. کمد لباس تراکتور نباید پاشنه آشیل باشد.

استقلال به عنوان پرسپولیس برمی گردد

اسدی درباره فراز و نشیب تیم های قهرمان لیگ برتر تاکید کرد: اگر به استقلال و پرسپولیس اشاره کنیم باید بگویم خیلی زود دوباره مدعی خواهند شد. استقلال به عنوان پرسپولیس برمی گردد و لیگ برتر با چهار تیم قدیمی برای قهرمانی ادامه خواهد داد.

بازگشت استقلال به عنوان پرسپولیس/ وقت آن رسیده که اسکوچیچ مراقب تراکتور باشد

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=351048

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.