افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

بازگشایی مدرسه ای که دانش آموز ندارد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 372086
بازگشایی مدرسه ای که دانش آموز ندارد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن رهایی بعدازظهر یکشنبه در سی و دومین نشست به مناسبت سالگرد عملیات غزوه الاقصی اظهار داشت: یکی از مسائلی که برای من دغدغه داشت این بود که با توجه به شرایط موجود در محیط مدرسه کار جدیدی انجام دهم. دستورات مقام معظم رهبری اجازه دهید فرزندان ما واقعیت مشکلات غزه […]

به گزارش خبرنگار مهر، محسن رهایی بعدازظهر یکشنبه در سی و دومین نشست به مناسبت سالگرد عملیات غزوه الاقصی اظهار داشت: یکی از مسائلی که برای من دغدغه داشت این بود که با توجه به شرایط موجود در محیط مدرسه کار جدیدی انجام دهم. دستورات مقام معظم رهبری اجازه دهید فرزندان ما واقعیت مشکلات غزه را درک کنند و لمس کنند.

مدیر دبستان شهید سمنان افزود: از این رو برای آگاهی بخشی و ایجاد درک واقعی تر از مشکلات غزه در بین دانش آموزان، در اولین روز از سال تحصیلی مدرسه ای به نام مدرسه غزه را بدون حضور دانش آموزان بازگشایی کردیم.

وی ادامه داد: دانش آموزان در کلاس در مورد وضعیت سوال کردند و وقتی برای آنها توضیح دادیم درک متفاوتی از وضعیت غزه پیدا کردند و بازخورد بسیار خوبی از دانش آموزانی گرفتیم که در این زمینه به تحرک واقعی دست یافتند.

رهایی تاکید کرد: اتفاقاتی که در غزه می افتد را روایت می کنیم و مسائلی مانند جنگ تحمیلی و شهادت دانش آموزان را نیز برای یکدیگر توضیح می دهیم.

مدیر دبستان شهید سمنان گفت: مقاومت دانش آموزان غزه و احساس همدردی آنها با دانش آموزان ما نیز به وضوح بیان شد. هدف ترسیم الگویی از مقاومت بود که دانش آموزان بتوانند در تمام جنبه های زندگی از آن الگوبرداری کنند.

وی تصریح کرد: این کار هیچ هزینه ای نداشت و با وسایل قابل استفاده ای که در مدرسه موجود بود انجام شد تا سالیان دراز ادامه داشته باشد و در حاشیه این افتتاحیه یکی از دانش آموزان موضوع غزه را به تصویر کشید. .

رهایی در پایان گفت: از دیگر برنامه های ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و همچنین گروه نمایش کلاسی، گروه سرود و سایر فعالیت ها را در نظر داریم تا برنامه های مدرسه را از کلاس های سخنرانی محور خارج کنیم. . روش و آنها را موثرتر می کند. انتقال در اختیار دانش آموزان قرار دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372086

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.