افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

بازپرداخت 72 هزار دلار پس از شکایت بازیکن سابق پرسپولیس – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 109606
بازپرداخت 72 هزار دلار پس از شکایت بازیکن سابق پرسپولیس – پرسپولیس نیوز

در پی شکایت نماینده باشگاه پرسپولیس برای دریافت مطالبات این باشگاه از کنفدراسیون فوتبال آسیا، رای دادسرای خدمات کشوری و دادگاه تجدیدنظر به نفع پرسپولیس صادر شد. به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس و به نقل از حسین دوام سرپرست معاونت حقوقی باشگاه، اعلام شد؛ در پی شکایت باشگاه از وی به دلیل تصرف غیرمجاز و […]

در پی شکایت نماینده باشگاه پرسپولیس برای دریافت مطالبات این باشگاه از کنفدراسیون فوتبال آسیا، رای دادسرای خدمات کشوری و دادگاه تجدیدنظر به نفع پرسپولیس صادر شد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس و به نقل از حسین دوام سرپرست معاونت حقوقی باشگاه، اعلام شد؛ در پی شکایت باشگاه از وی به دلیل تصرف غیرمجاز و استفاده غیرمجاز از اموال دولتی، اقدام به انعام، ضرر و زیان به اموال دولتی و اختلاس به مبلغ هفتاد و دو هزار و صد دلار، پرونده به دادگاه کیفری ارجاع شد. مجتمع قضایی کارکنان دولت

شکایت باشگاه پرسپولیس با این توضیح که آنها به عنوان نماینده باشگاه و برای دریافت مطالبات باشگاه به مالزی سفر می کنند و در هنگام بازگشت از آن کشور از بازگشت خودداری می کنند و همان دلارهای امنیتی دریافتی از AFC را تحویل می دهند. باشگاه به بهانه داشتن اعتبارات برجسته.

دادگاه پس از تشکیل جلسه و ارائه دفاعیات توسط این معاون، بنا به تصمیم دادگاه بدوی، اتهام وی را محکم و قطعی دانسته و وی را به تحمل سه سال حبس تعزیری و انفصال قطعی از کلیه مناصب دولتی محکوم کرد. از جمله استرداد مبلغ قبلی به باشگاه پرسپولیس و محکومیت دو برابری مبلغ مذکور به عنوان جریمه به صندوق دولت.

این رای پس از ابلاغ به طرف خواسته اعتراض و به دادگاه تجدیدنظر استان تهران ارسال می شود و پس از تشکیل جلسه با حضور و دفاع کافی وکیل باشگاه، در نهایت دادگاه تجدیدنظر در رد دادخواست اصلی را تایید می کند. کالایی به ارزش هفتاد و دو هزار و صد تومان به باشگاه پرسپولیس تحویل شد که البته با توجه به نداشتن سابقه کیفری محکوم و گفته شده سابقه ورزشی، حکم حبس موضوع حکم به هشت نفر کاهش یافت. ماه ها و جریمه انفصال دائم از خدمات دولتی به شش ماه کاهش یافت و جریمه نیز یک چهارم پرداخت شد.
این تصمیم قطعی و به نفع باشگاه پرسپولیس صادر شده است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)