افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

بازپرداخت فوری وام میلیاردی برای کارمندان و بازنشستگان

  • کد خبر : 244290
بازپرداخت فوری وام میلیاردی برای کارمندان و بازنشستگان

وام میلیارد تومانی بانک پارسیان در قالب طرح «نوید» به افرادی اعطا می شود که در یکی از شعب این گروه سپرده های کوتاه مدت عادی دارند. به گزارش کماپرس به نقل از منبع، مشتریان بانک پارسیان که خواهان دریافت وام میلیاردی از این گروه هستند باید بدانند که سپرده آنها برای دریافت این اعتبار […]

وام میلیارد تومانی بانک پارسیان در قالب طرح «نوید» به افرادی اعطا می شود که در یکی از شعب این گروه سپرده های کوتاه مدت عادی دارند.

به گزارش کماپرس به نقل از منبع، مشتریان بانک پارسیان که خواهان دریافت وام میلیاردی از این گروه هستند باید بدانند که سپرده آنها برای دریافت این اعتبار مسدود می شود. سود این طرح تسهیلات با توجه به سود سپرده و مدت بازپرداخت تعیین می شود و 12، 18 یا 23 درصد است. در مدت قفل سپرده و بازپرداخت این تسهیلات، 5 درصد سود به اصل پول مشتری تعلق می گیرد.

مدت پرداخت اقساط این خط بسته به سود سپرده و درصد وام متفاوت بوده و بین 12، 24، 36، 48 یا 60 ماه خواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

لازم به ذکر است امکان دریافت این وام به صورت کارت اعتباری وجود دارد. سقف این وام در قالب کارت اعتباری 300 میلیون تومان است.

با در نظر گرفتن اصل مبلغ وام، نرخ سود 23 درصد و مدت بازپرداخت 60 ماهه، مبلغ هر قسط 28 میلیون و 190 هزار و 471 تومان خواهد بود. کل سود این تسهیلات 691 میلیون و 428 هزار و 265 تومان و مبلغ کل وام و سود یک هزار و 691 میلیون و 488 هزار و 265 تومان است.

وام نوید پارسیان به چه کسانی تعلق می گیرد؟

بانک پارسیان این طرح تسهیلاتی را برای کلیه مشاغل، شرکت ها، اتحادیه ها، سمت های حرفه ای و واحدهای اقتصادی اعم از تولیدی، خدماتی و تجاری تهیه کرده است. همچنین بانک پارسیان این تسهیلات را به افراد اعم از خانه دار، سپرده گذار، مالک، کارمند، کارمند، بازنشستگان و مستمری بگیران پرداخت می کند./کاماپرس

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=244290

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.