افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

بازنگری پیش نویس اولیه آیین نامه ارتقای هیات علمی – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 128552
بازنگری پیش نویس اولیه آیین نامه ارتقای هیات علمی – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، یکصد و هشتاد و ششمین جلسه کمیته راهبری اجرای طرح جامع علمی کشور به ریاست حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب اسلامی برگزار شد. انقلاب فرهنگی روز سه شنبه 23/08/1402 در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب رویداد فرهنگی برگزار شد. […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، یکصد و هشتاد و ششمین جلسه کمیته راهبری اجرای طرح جامع علمی کشور به ریاست حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب اسلامی برگزار شد. انقلاب فرهنگی روز سه شنبه 23/08/1402 در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب رویداد فرهنگی برگزار شد.

دکتر رجبعلی برزویی دبیر ستاد علوم، فناوری و نوآوری شورای عالی انقلاب فرهنگی پس از برگزاری یکصد و هشتاد و ششمین جلسه کمیته راهبری اجرای برنامه جامع علمی کشور در خصوص سیاست ها، اصول و مبانی حاکمیتی الزامات آیین نامه ارتقاء هیات علمی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و یک محقق گفت: این موضوع در جلسات متعدد کمیته راهبری اجرای طرح جامع علمی، جلسات جدول مقررات ارتقاء و جلسات متعدد کارشناسان مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. .

وی ادامه داد: با توجه به پیچیدگی های فراوان آیین نامه های ترویجی و لزوم همگرایی نظرات مختلف در این زمینه در طول مراحل تدوین، ستاد علم، فناوری و نوآوری بر اهمیت جهت گیری جدید در حوزه علم و فناوری از طریق این آیین نامه تاکید کرد. . طرح اولیه اصول مورد بحث حاکم در این جلسه قرار گرفت.

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی افزود: با توجه به اهمیت سیاست ها، اصول و الزامات حاکم بر اساسنامه ارتقاء و استماع نظرات اعضای محترم کمیته راهبری اجرای طرح جامع علمی کشور، مقرر شد اصلاحات لازم در پیش نویس ارائه شده و در جلسه آتی این شورا ادامه خواهد داشت که بحث و بررسی آن تا نهایی شدن آیین نامه مذکور ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=128552

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.