افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

بازماندگان سرطان با افزایش خطر سکته مغزی و حمله قلبی روبرو هستند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 374481
بازماندگان سرطان با افزایش خطر سکته مغزی و حمله قلبی روبرو هستند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از شین هوابر اساس این مطالعه دانشگاهی موناش در استرالیا، میزان سکته مغزی، حمله قلبی و بستری شدن در بیمارستان به دلیل نارسایی قلبی در میان بزرگسالان 70 ساله و بالاتر که به سرطان مبتلا شده بودند، دو برابر بیشتر بود. تیم تحقیقاتی داده های مطالعه بلندمدت آسپرین در […]

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از شین هوابر اساس این مطالعه دانشگاهی موناش در استرالیا، میزان سکته مغزی، حمله قلبی و بستری شدن در بیمارستان به دلیل نارسایی قلبی در میان بزرگسالان 70 ساله و بالاتر که به سرطان مبتلا شده بودند، دو برابر بیشتر بود.

تیم تحقیقاتی داده های مطالعه بلندمدت آسپرین در کاهش وقایع در افراد مسن (ASPREE) را تجزیه و تحلیل کرد که شامل 15454 شرکت کننده 70 ساله و بالاتر در ایالات متحده و استرالیا بود.

از 15454 شرکت کننده، 1392 نفر در یک دوره متوسط ​​4.6 ساله به سرطان مبتلا شدند.

این مطالعه نشان داد که افراد مبتلا به سرطان متاستاتیکخون و ریه ها بیشتر از بیماری های قلبی عروقی مانند سکته مغزی، حمله قلبی یا بستری شدن در بیمارستان رنج می برند.

شیمی درمانی خطر ابتلا به سرطان را در مقایسه با سایر درمان های سرطان دو برابر می کند یک تست مربوط به بیماری های قلبی عروقی بود.

“سوزان. و چغندرنویسنده اصلی این مطالعه گفت: این مثبت است که افراد بیشتری از سرطان جان سالم به در می برند و بیشتر عمر می کنند. اما این بدان معناست که ما گروه رو به رشدی از افراد مسن داریم که ممکن است در معرض خطر بیماری های مربوط به خود بیماری و درمان آن باشند.

وی گفت: این مطالعه نشان می دهد افرادی که سرطان را تجربه کرده اند و تحت درمان سرطان قرار گرفته اند، خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را افزایش می دهند. اگرچه این خبر برای بیماران سرطانی ناخوشایند است، اما خطر یک تست بیماری های قلبی عروقی را می توان با غربالگری زودهنگام و اقدامات پیشگیرانه کاهش داد.

پروژه ASPREE در حال انجام با هدف کشف راه های جدید برای حفظ سلامتی، کیفیت زندگی و استقلال با افزایش سن افراد است. این پژوهش دانشگاهی موناش و مرکز تحقیقات بالینی برام ساخت آمریکا.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374481

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.