افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

بازسازی صحنه نمایش قدرت ارازل و اوباش در نازی آباد تهران + فیلم

  • کد خبر : 256491
بازسازی صحنه نمایش قدرت ارازل و اوباش در نازی آباد تهران + فیلم

به گزارش خبرنگار اجتماعی زندگی; چند روز پیش فیلمی از درگیری شدید سه گانگستر در محله نازی آباد منتشر شد که در آن این افراد با یک شارژر قمه در دست، آرامش شهروندان را برهم زدند و نظم عمومی محله را تغییر دادند. پس از چند ساعت پلیس این جنایتکاران را دستگیر کرد. صبح امروز […]

به گزارش خبرنگار اجتماعی زندگی; چند روز پیش فیلمی از درگیری شدید سه گانگستر در محله نازی آباد منتشر شد که در آن این افراد با یک شارژر قمه در دست، آرامش شهروندان را برهم زدند و نظم عمومی محله را تغییر دادند. پس از چند ساعت پلیس این جنایتکاران را دستگیر کرد.

صبح امروز سه شنبه هجدهم ادیب با حضور سرهنگ راستی معاون عملیات بازسازی صحنه جنایت ارازل و اوباش که برای قدرت نمایی در محله نازی آباد تهران تلاش کرده بودند انجام شد. از پلیس آگاهی تهران بزرگ.

سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در تشریح ماجرای شرارت در محله نازی آباد گفت: پنجشنبه شب دو هفته پیش دو دختر به همراه برادر کوچکش در حال عبور از خیابان بودند. زمانی که این بدکاران سعی در انجام بدی کردند و فریب دادند و باعث دردسر شدند. برادر کوچک او برای دفاع از آنها پاسخ داد و باعث شد این شرورها با سلاح های تیغه ای به پسر حمله کنند.

وی افزود: دو شهروند برای کمک به آنها با تبهکاران درگیر و مورد ضرب و شتم قرار گرفتند که یکی از آنها در بیمارستان بستری و دیگری پس از ده روز ترخیص شد.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ نیز گفت: این 3 نفر از اراذل و اوباش و اراذل و اوباش در مدت 48 ساعت دستگیر شدند که 2 نفر از آنها فاقد سابقه کیفری و یکی از آنها دارای ثبت نام درجه یک و دارای چندین سابقه است. که تحت هیچ شرایطی آزاد نمی شوند و این که متهمان سابقه کیفری ندارند دلیلی برای حمله با چاقو به شهروندان نیست. البته متهمان سابقه تغییر اسامی قبلی را نیز دارند. این مجازات روندی دارد که باید طی شود.

وی در خصوص تصمیمات قاضی پرونده افزود: تصمیم قاضی پرونده بازسازی صحنه جنایت با متهم بوده است. میزان شرارت و نوع جرم هر یک از متهمان باید در رسیدگی به پرونده مشخص شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=256491

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.