به گزارش رکنا، سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه این برنامه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به چند خودروی شهروندان در محله قصر دشت بر اثر شدت جراحات وارده آسیب دیدند. شر برخی از اوباش که در جریان بازسازی صحنه آسیب دیده اند، نقش هر یک از اشرار در این مورد مشخص است. این 5 شرور ساعت دو بامداد خودروهای شهروندان را با شمشیر و قمه تخریب کردند. چهار نفر از متهمان به زندان منتقل شدند و مستندات شرارت همه این اراذل و اوباش به صورت تصویری موجود است. آنها ماشین های عبوری و حتی ماشین های پارک شده را تخریب کردند.

سرهنگ راستی با اشاره به اینکه سرکرده این باند از دوران کودکی سابقه سرقت خودرو، چاقوکشی و مواردی از این دست را داشته است، گفت: چهار خودروی تخریب شده در محل وجود دارد که چند شهروند دیگر نیز از ترس محل را ترک کرده بودند. ایجاد شده. این اتفاق در هفته های اخیر رخ داد و قمه و شمشیرهای متهمان نیز کشف و ضبط شد.

یکی از متهمان خطاب به رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: از بچگی دعوا می کردم و الان 29 ساله هستم اما من و هیچکدام از دوستانم داستان نداریم. . از چندین سال پیش با چند نفر مشکل و دعوای قدیمی داشتیم، آن شب حال و هوای عادی نداشتیم و پنج نفر از ما ساعت دو نیمه شب این کار را انجام دادیم.



آیا این خبر برای شما مفید بود؟