افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

بازدید نمایندگان قم در شورای اسلامی از پروژه مترو – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 368688
بازدید نمایندگان قم در شورای اسلامی از پروژه مترو – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین قاسم روانبخش و محمد منان رئیسی نماینده قم در شورای اسلامی صبح پنجشنبه از پروژه متروی قم بازدید کردند و در جریان آخرین تحولات این پروژه مهم حمل و نقل درون شهری قرار گرفتند. . . مدیرعامل سازمان قطار شهری قم در این بازدید گزارشی از روند […]

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین قاسم روانبخش و محمد منان رئیسی نماینده قم در شورای اسلامی صبح پنجشنبه از پروژه متروی قم بازدید کردند و در جریان آخرین تحولات این پروژه مهم حمل و نقل درون شهری قرار گرفتند. . .

مدیرعامل سازمان قطار شهری قم در این بازدید گزارشی از روند ساخت خط متروی قم به طول 6 کیلومتر ارائه کرد.

حجت الاسلام روانبخش در حاشیه این بازدید اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده اعتباری به ارزش دو و نیم همات در دولت سیزدهم برای متروی قم تصویب و این مبلغ تخصیص یافت.

نماینده قم در خانه ملت افزود: برای فاز دوم خط اول مترو قم از میدان شهید مطهری تا مسجد مقدس جمکران نیز به چهار ماه و نیم اعتبار نیاز است که پیگیری ها در حال انجام است. در این زمینه ضروری است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مشکل بهره برداری مترو قم واگن ها نیست، افزود: واگن های مترو مشهد مشابه واگن های مورد نیاز مترو قم است و تلاش می شود با رایزنی ها واگن هایی برای متروی قم تامین شود. با مسئولان استان خراسان رضوی. .

منان رئیسی دیگر نماینده قم در شورای اسلامی نیز در حاشیه این بازدید اظهار داشت: ساخت متروی قم توسط کارشناسان داخلی یکی از افتخارات توان فنی و مهندسی کشور است.

وی با اشاره به تکمیل خط اول مترو قم گفت: برای راه اندازی این خط حداقل به سه واگن نیاز داریم و بررسی ها نشان می دهد قطار شهری مشهد واگن های مازادی دارد و باید پیگیری های لازم انجام شود. برای حمل این ارابه ها به قم ساخته شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=368688

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.