افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 9 October , 2024
1

بازدید مستمر از واحدهای تولیدی استان تهران – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 390696
بازدید مستمر از واحدهای تولیدی استان تهران – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز چهارشنبه 18 مهر 1403 نشست خبری رئیس بازرسی کل استان تهران پیرامون مسائل مربوط به سازمان و فعالیت های بازرسی استان تهران برگزار شد. افشین سهرابخوان رئیس بازرسی استان تهران با ارائه شهادت سید حسن نصرالله و همراهانش گفت: این روزها مصادف با سالروز تشکیل سازمان بازرسی است، هفته […]

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز چهارشنبه 18 مهر 1403 نشست خبری رئیس بازرسی کل استان تهران پیرامون مسائل مربوط به سازمان و فعالیت های بازرسی استان تهران برگزار شد.

افشین سهرابخوان رئیس بازرسی استان تهران با ارائه شهادت سید حسن نصرالله و همراهانش گفت: این روزها مصادف با سالروز تشکیل سازمان بازرسی است، هفته نیروی انتظامی را نیز تبریک می گویم چرا که مدیون هستیم. امنیت این کشور برای این مردم.

وی افزود: در بازرسی کل تهران که شامل چند استان می شود، با اقداماتی که در سال گذشته و امسال در حال انجام است، بخشی از نتایج را که برای عموم مردم است، اعلام خواهیم کرد. بحث ما بر اساس قانون تشکیلات و اجرای مقررات است. از این نظر بازرسی برنامه هایی دارد. طرح های پرونده به تصویب رئیس قوه قضائیه می رسد. بحث در مورد فساد نیز در این سازمان تایید شده است.

سهراب خان ادامه داد: بحث خدمات و کالاهای خودرو در سطح شهر ساماندهی شد و با نصب برچسب غیرمجاز افراد غیرمجاز از محدوده خارج شدند.

وی گفت: بحث سوخت سیار نیز ساماندهی شد و با نصب دوربین ها از مشکل قاچاق جلوگیری شد و در مواقع ضروری سوخت عرضه می شود. دادگستری استان تهران مسئول صادرات تشکیل جلسه داد. برای تسهیل کار صادرکنندگان و واردکنندگان.

وی با اشاره به بازدید از واحدهای تولیدی گفت: بازدیدهای مستمری برای رفع مشکلات آنها انجام می دهیم، همکاران بازرسی تهران در طول سال به این واحدها کمک می کنند.

رئیس بازرسی استان تهران گفت: طبق اظهارات تولیدکنندگان شاهد حضور اتباع غیرمجاز در مراکز تولیدی بوده ایم و نامه ای ارسال کرده و اعلام کرده ایم که اگر از اتباع غیرمجاز استفاده کنند قطعا با آنها برخورد خواهد شد. ” همه تولیدکنندگان مواد غذایی باید بدانند چه چیزی در خط تولید مجاز است و چه چیزی مجاز نیست.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=390696

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.