افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

بازتاب پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در رسانه های ازبکستانی – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 274841
بازتاب پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در رسانه های ازبکستانی – پرسپولیس نیوز

تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در حالی موفق شد استقلال خوزستان را شکست دهد که رسانه های ازبکستانی به پیروزی این تیم پرداختند. تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال خوزستان در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر جمعه گذشته 13 خرداد به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 4 بر 3 به […]

تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در حالی موفق شد استقلال خوزستان را شکست دهد که رسانه های ازبکستانی به پیروزی این تیم پرداختند.

تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال خوزستان در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر جمعه گذشته 13 خرداد به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 4 بر 3 به سود سرخ پوشان به پایان رسید. پرسپولیس در حالی توانست در این بازی پیروز شود که شاگردان “اسمار ویرا” نیمه اول را با نتیجه 3 بر صفر مقابل حریف خود شکست دادند اما در نیمه دوم توانستند به بازی برگردند و با زدن 4 گل به پیروزی برسند.

اوستون آرونوف، وینگر ازبکستانی پرسپولیس که در دقیقه 90 توسط بازیکنان استقلال خوزستان متوقف شد، در دقیقه 4+90 و پس از شوت محمدحسین کنعانی زادگان در ریباند، توانست گل چهارم و پیروزی تیمش را به ثمر برساند. روی گل فرزین گروسیان برای شکست دادن تیمش.

گل آرونوف باعث شد رسانه های ازبکستانی برد پرسپولیس را در سایت خود منعکس کنند. سایت «انیق» در این باره نوشت: دیدار پرسپولیس و استقلال با نتیجه 4 بر 3 پرگل به سود تهرانی ها به پایان رسید. آرونوف و تورسونوف دو ملی پوش ازبکستان به ترتیب 90 دقیقه برای پرسپولیس و استقلال خوزستان به میدان رفتند. آرونوف با گل خود در وقت اضافه نیمه دوم توانست تیمش را در صدر لیگ قرار دهد.

سایت «تریبونا» نیز درباره پیروزی پرسپولیس نوشت: پرسپولیس در نیمه اول 3 گل به رقیب خود واگذار کرد اما در نیمه دوم موفق شد 4 بار دروازه میهمان خود را باز کند. اوستون آرونوف در وقت اضافه 90 دقیقه گل پیروزی پرسپولیس را به ثمر رساند. تورسونوف دیگر ملی پوش ازبکستان نیز برای استقلال خوزستان بازی کرد.

در دیگر بازی لیگ ایران که بازیکن ازبکستانی در آن حضور داشت، استقلال تهران نتوانست نساجی را شکست دهد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)