افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

بازار کنزالمال در اثر آتش سوزی ویران شد/ عملیات امداد رسانی گسترده آغاز شد

  • کد خبر : 380889
بازار کنزالمال در اثر آتش سوزی ویران شد/ عملیات امداد رسانی گسترده آغاز شد

به گزارش رکنا، امیر دریس عبود معاون اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: بر اساس گزارش تلفنی آتش فروشگاه های کنزلمال بازار ساعت 13:15 امروز دوشنبه 18 مهرماه در شهرستان خرمشهر با اعزام فوری پنج دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و تیم های واکنش سریع به آمادگی کامل […]

به گزارش رکنا، امیر دریس عبود معاون اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: بر اساس گزارش تلفنی آتش فروشگاه های کنزلمال بازار ساعت 13:15 امروز دوشنبه 18 مهرماه در شهرستان خرمشهر با اعزام فوری پنج دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و تیم های واکنش سریع به آمادگی کامل بیمارستان های پیش بیمارستانی و اورژانس دو در شهرهای آبادان و خرمشهر. برای پذیرایی از مجروحان احتمالی

معاون اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان افزود: این مرکز مدیریت حوادث با مرکز EOC دانشگاه در منطقه حادثه برای رسیدگی و پذیرش مصدومان هماهنگ شده است.

گفتنی است دریس عبود شخصاً به همراه مدیران پرسنلی و عملیاتی در محل آتش سوزی حضور یافته و فرماندهی و مدیریت امداد رسانی به مصدومان احتمالی این حادثه را بر عهده داشت.

فرماندار خرمشهر واکنش نشان داد

مسعود خدایی فرمداز اهل خرمشهر در اهواز گفت: آتش نشانان شهرک های صنعتی خرمشهر، مینوشهر، آبادان و خرمشهر، پالایشگاه آبادان، شهرداری آبادان، منطقه آزاد اروند و فرودگاه در محل حادثه حضور دارند و در حال انجام اقدامات لازم برای اطفای حریق در اسرع وقت هستند. . اینها آتش است.

فرماندار خرمشهر با بیان اینکه کنترل آتش سوزی برای جلوگیری از سرایت آتش به مغازه های کنزلمال و منازل مجاور در حال انجام است، گفت: امنیت توسط نیروهای انتظامی تامین می شود. همچنین آتش نشانان در تلاش هستند تا از گسترش آتش در انبارهای بازار اروند جلوگیری کنند.

وی افزود: بحمدالله این آتش سوزی تلفات جانی نداشت، خسارات اقتصادی هنوز برآورد نشده است.

انشاالله اطلاعات دقیق و علت آتش سوزی به زودی اعلام خواهد شد.

علی رنگکش

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380889

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.