افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 6 October , 2024
1

بازار کریپتو منتظر داده های شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) ایالات متحده است

  • کد خبر : 387139
بازار کریپتو منتظر داده های شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) ایالات متحده است

بازار کریپتو منتظر انتشار اطلاعات است شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) این ایالات متحده است که قرار است اواخر این هفته منتشر شود. این داده ها که برای درک فشارهای تورمی در اقتصاد بسیار مهم است، توسط سرمایه گذاران به دقت دنبال خواهد شد. بر اساس گزارش Blockchain Homeland، شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) پس […]

بازار کریپتو منتظر انتشار اطلاعات است شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) این ایالات متحده است که قرار است اواخر این هفته منتشر شود. این داده ها که برای درک فشارهای تورمی در اقتصاد بسیار مهم است، توسط سرمایه گذاران به دقت دنبال خواهد شد.

بر اساس گزارش Blockchain Homeland، شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) پس از داده های ناامیدکننده بازار کار ایالات متحده که بر احساسات بازار تأثیر گذاشت، اهمیت بیشتری پیدا کرده است. داده های قوی تر از حد انتظار در مورد حقوق و دستمزد غیرکشاورزی امیدها را برای کاهش افزایش داد 0.5٪ نرخ بهره توسط فدرال رزرو در نشست آتی کاهش یافته است.

بازار کریپتو انتظار انتشار داده های CPI ایالات متحده را دارد

داده های شاخص قیمت مصرف کننده آمریکا که قرار است در روز پنجشنبه 10 اکتبر منتشر شود، توجه معامله گران را به خود جلب کرده است. همچنین این داده ها توسط بانک مرکزی آمریکا نیز برای ارزیابی سطح تورم در این کشور ارزیابی می شود. به عبارت دیگر، این شاخص مهمی است که به فدرال رزرو در تصمیم گیری سیاست پولی کمک می کند.

ویژگی قیمت بیت کوین قیمت BTC در میان افزایش CPI، اثر تورم ایالات متحده بر قیمت بیت کوین
داده های CPI ایالات متحده

بر اساس تخمین های بازار، انتظار می رود داده های CPI سپتامبر به 0.1٪ کاهش آن نسبت به 0.2٪ ماه گذشته کمتر شده است. همچنین سالانه تورم پیش بینی می شود 2.3٪ رسیدن به آن نسبت به ۲.۵٪ در ماه اوت (9 شهریور) کاهش نشان می دهد.

از سوی دیگر، CPI مرکزی که قیمت انرژی و مواد غذایی را در بر نمی گیرد، انتظار می رود تورم را نشان دهد 0.2٪ نشان می دهد که از 0.3٪ ماه قبل کمتر است. با این حال، بر اساس سالانه، انتظار می رود که CPI مرکزی بدون تغییر باقی بماند ۳.۲٪ ماندن

در این میان، اگر آمار تورم کمتر از حد انتظار باشد، می‌تواند منجر به بهبود احساسات بازار و احتمالاً افزایش در بازار ارزهای دیجیتال شود. با این حال، فشار فروش در بازار ممکن است بدتر شود اگر داده ها سطح تورم بالاتر از حد انتظار را نشان دهند.

روی داده های PPI و سخنرانی مقامات فدرال رزرو تمرکز کنید

داده های اخیر بازار کار ایالات متحده بر احساسات بازار تأثیر گذاشته است زیرا نشان دهنده بازار کار قوی است. معمولا، کاهش داده های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی و افزایش نرخ بیکاری، احساسات بازار را تقویت کرده و احتمال کاهش نرخ بهره را افزایش می دهد. با این حال، داده های اخیر خلاف این را نشان می دهد، و بسیاری از کارشناسان، مانند مدیر سرمایه گذاری BlackRock، اکنون انتظار کاهش نرخ را دارند. 0.25٪ در نشست آتی فدرال رزرو داشته باشید.

در همین حال، داده‌های CPI نقش مهمی در شکل‌دهی احساسات بازار خواهند داشت. علاوه بر این، یکی دیگر از شاخص های تورم مهم، یعنی داده ها شاخص قیمت تولید کننده (PPI) ایالات متحده نیز برای هفته آینده برنامه ریزی شده است. این داده ها همچنین اطلاعات بیشتری در مورد سطح تورم در ایالات متحده ارائه می دهد و بر تصمیمات نرخ بهره فدرال رزرو تأثیر می گذارد.

همچنین قرار است چند تن از مقامات فدرال رزرو هفته آینده سخنرانی کنند. اظهارات این مقامات نیز از سوی سرمایه گذاران به دقت پیگیری می شود تا از تصمیم بعدی بانک مرکزی در سیاست های پولی خود مطلع شوند. پیش از این، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، علناً نسبت به کاهش تورم در ایالات متحده ابراز اطمینان کرده بود. سایر مقامات فدرال رزرو نیز نرخ بهره را کاهش دادند 0.5٪ در نشست آتی این نهاد تمایل خود را نشان دادند.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-06 09:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=387139

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.