افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

بازار سیمان سیاه در گلستان وجود حساسیت ها در سال های اخیر باعث کاهش عرضه شن و ماسه شده است

  • کد خبر : 308759
بازار سیمان سیاه در گلستان وجود حساسیت ها در سال های اخیر باعث کاهش عرضه شن و ماسه شده است

به گزارش خبرنگار بازار، مهران فدوی بعدازظهر سه شنبه در دومین جلسه کمیسیون ساختمان و خدمات فنی اتاق بازرگانی گرگان که با موضوع افزایش قیمت شن و ماسه در گلستان برگزار شد، گفت: یکی از صنایعی که افزایش قیمت شن و ماسه را در گلستان به دنبال دارد. آنها مورد بازخواست قرار گرفتند، آنها انبوه […]

به گزارش خبرنگار بازار، مهران فدوی بعدازظهر سه شنبه در دومین جلسه کمیسیون ساختمان و خدمات فنی اتاق بازرگانی گرگان که با موضوع افزایش قیمت شن و ماسه در گلستان برگزار شد، گفت: یکی از صنایعی که افزایش قیمت شن و ماسه را در گلستان به دنبال دارد. آنها مورد بازخواست قرار گرفتند، آنها انبوه ساز هستند.

رئیس انجمن انبوه سازان استان گلستان عرضه و تقاضا را دو بعد از مشکلات مربوط به شن و ماسه عنوان کرد و افزود: در سال های اخیر با توجه به حساسیت هایی که وجود داشت و محدودیت هایی که در معادن وجود داشت و همچنین عدم صدور پروانه بهره برداری از معادن و شن مشکل کاهش یافته است به نفع صاحبان معدن است.

وی گفت: با توجه به رکود بازار مسکن، تقاضا نسبت به سال های گذشته کاهش چشمگیری داشته است که شامل پروژه های دولتی و شهری می شود.

فدوی گفت: اکنون قیمت بتن افزایش یافته، سیمان وارد بازار سیاه شده و سازندگان در تامین این مصالح با چالش مواجه هستند.

وی بیان کرد: حتما از طریق انجمن انبوه سازان اطلاع رسانی می کنیم که کارگاه های بتن تعطیل شود زیرا با وضعیت قیمت فعلی کار بی فایده است.

نیاز به صدور مجوزهای لازم توسط مراجع قضایی.

رئیس انجمن صنفی سازندگان خانه و ساختمان گلستان گفت: در جلسات علاوه بر مسئولان اداری، مسئولان قضایی و دادسرا نیز دعوت شوند تا در این شرایط بحرانی مجوزهای لازم را صادر کنند.

وی با بیان اینکه سازنده سیاست های نادرست و ناکارآمد را دنبال نخواهد کرد، گفت: پروژه ها مجاز به تاخیر هستند و اگر حکم قضایی داشته باشیم می توانیم آن دستور را ثبت کنیم.

فدوی گفت: افزایش صدور مجوز و کنترل تقاضا دو موردی است که در این مقطع باید مد نظر قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مجوز استخراج شن و ماسه صادر شده است اما تمامی افرادی که مجوز دریافت کرده اند فعال نیستند بنابراین مجوز باید موقت باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=308759

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.