افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

بازارچه صنایع دستی در منطقه فلک الافلاک در حال توسعه است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 167708
بازارچه صنایع دستی در منطقه فلک الافلاک در حال توسعه است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس حمزه ای در نشست مشترک با غرفه داران محوطه قلعه تاریخی.آسمان خراشبیان کرد: منطقه تاریخی قلعهآسمان خراشوی افزود: به عنوان یکی از پربازدیدترین و مهم‌ترین مکان‌های تاریخی استان از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل بازارچه صنایع دستی این منطقه نیز از رونق خوبی برخوردار بوده است. وی […]

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس حمزه ای در نشست مشترک با غرفه داران محوطه قلعه تاریخی.آسمان خراشبیان کرد: منطقه تاریخی قلعهآسمان خراشوی افزود: به عنوان یکی از پربازدیدترین و مهم‌ترین مکان‌های تاریخی استان از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل بازارچه صنایع دستی این منطقه نیز از رونق خوبی برخوردار بوده است.

وی با اشاره به اهمیت صنایع دستی در توسعه اقتصاد گردشگری استان گفت: از طریق ایجاد بازارچه های صنایع دستی می توان اقتصاد صنایع دستی را در کنار توسعه گردشگری توسعه داد.

معاون مدیرکل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: با برنامه ریزی و کمک غرفه داران می توان توسعه و بهسازی این بازارچه را عملیاتی کرد و فروش آن را افزایش داد.

حمزه ای گفت: این نشست مشترک با هدف ارائه رهنمودها و برنامه ریزی برای ارائه خدمات کیفی و کمی غرفه ها برگزار شد تا با کمک این عزیزان زمینه اشتغال و بهبود وضعیت اقتصادی خود را از مکان تبلیغات و فروش محصولات صنایع دستی.

در ادامه غرفه داران ضمن بیان مشکلات، پیشنهاداتی جهت ایجاد روند ارائه کردند. در حال رشد آنها این کار را در این مجموعه انجام دادند.

در این نشست غرفه داران با تشکر از اقدامات انجام شده در این مجموعه، خواستار ارائه خدمات و تبلیغات بیشتر شدند. با توجه به روزهای باقی مانده از سال و شروع سفرهای نوروزی.

این بازار در مجموعه تاریخی و فرهنگی قلعه قرار دارد.آسمان خراش» با 28 غرفه در تمامی روزهای سال محصولات تولیدی فعالان صنعتگر استان را ارائه و به فروش می رساند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=167708

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.