افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

بارگیری و تخلیه کالا در بنادر مازندران رشد می کند – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 296738
بارگیری و تخلیه کالا در بنادر مازندران رشد می کند – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید کیا کجوری در مراسم جشن. ملاقات بازنشستگان و کارکنان بندر نوشهر افزودند: بنادر زیر مجموعه این اداره کل در سال گذشته از رشد قابل توجه 94 درصدی در تخلیه و بارگیری کالا برخوردار بوده که سهمیه بندر نوشهر یک میلیون و 250 هزار تن بوده است. فریدونکنار 300 هزار تن […]

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید کیا کجوری در مراسم جشن. ملاقات بازنشستگان و کارکنان بندر نوشهر افزودند: بنادر زیر مجموعه این اداره کل در سال گذشته از رشد قابل توجه 94 درصدی در تخلیه و بارگیری کالا برخوردار بوده که سهمیه بندر نوشهر یک میلیون و 250 هزار تن بوده است. فریدونکنار 300 هزار تن کالا بوده است که این رشد در این سه ماهه نسبت به مدت مشابه سال قبل 150 درصد افزایش داشته و تنوع کالایی زیادی داشته ایم.

کیا کجوری در ادامه از زحمات ارزنده بازنشستگان عزیز و تبیین جایگاه آنان در مجموعه اداره کل قدردانی کرد و گفت: چه افتخار می کنند آن عزیزانی که بیش از سی سال از بهترین سال های عمر خود را با صداقت و صداقت کامل در سنگر سپری کردند. تمامیت . و برای رسیدن به اهداف سازمان خالصانه تلاش کرد و از هیچ کوششی دریغ نکرد.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر خاطرنشان کرد: در حال حاضر در بندر نوشهر که بزرگترین بنگاه اقتصادی غرب مازندران محسوب می شود، حدود 1000 نفر به صورت مستقیم و بیش از 3000 نفر به صورت غیرمستقیم در فعالیت های مرتبط فعالیت می کنند. شغل ها. از آن استفاده می کنند؛ همچنین حدود 20 نفر از همکاران بازنشسته نیز پس از اتمام خدمت در شرکت های دریایی و بندری بخش خصوصی و بیش از 100 نفر از فرزندان همکاران محترم بازنشسته در بخش های مختلف این اداره کل و شرکت های تابعه مشغول به کار هستند.

غلامحسین صفایان رئیس صندوق بازنشستگی سازمان بنادر و دریانوردی نیز در این مراسم گفت: دوران بازنشستگی فصل جدیدی از زندگی و آغاز زندگی با شیوه ها و ایده های نو است، امید است این دوره جدید از دوران پربارتر باشد. و خوشحال تپه ها باشد که مراحل زندگی شما از همکاران بازنشسته باشد.

وی با بیان اینکه سازمان دریانوردی و بندری برنامه های متنوع رفاهی، ورزشی، زیارتی و تفریحی برای بازنشستگان در نظر گرفته است ادامه داد: در نیمه دوم سال جاری برای بازنشستگان عزیز سفرهای افتخاری، تفریحی و مسابقات ورزشی در سه برگزار می شود. 8 رشته را برای زنان و مردان، زنان بازنشسته و فرزندان همکاران بازنشسته در نظر می گیرند. آه تو در صورت ازدواج به آنها وام تعلق می گیرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=296738

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.