افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

بارش موشک به شمال فلسطین اشغالی/آژیر خطر به صدا درآمد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 370983
بارش موشک به شمال فلسطین اشغالی/آژیر خطر به صدا درآمد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، آژیر هشدار در تمامی مناطق شمالی فلسطین اشغالی به صدا درآمده است. هیفا به صدا درآمده و منابع صهیونیستی از پرتاب تعداد زیادی راکت از لبنان خبر می دهند. با آغاز دور جدید حملات موشکی و موشکی حزب الله در شمال فلسطین اشغالی، زنگ خطر حمله به تمامی مناطق و شهرک […]

به گزارش خبرگزاری مهر، آژیر هشدار در تمامی مناطق شمالی فلسطین اشغالی به صدا درآمده است. هیفا به صدا درآمده و منابع صهیونیستی از پرتاب تعداد زیادی راکت از لبنان خبر می دهند.

با آغاز دور جدید حملات موشکی و موشکی حزب الله در شمال فلسطین اشغالی، زنگ خطر حمله به تمامی مناطق و شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی از جمله شهرهای شلوغ به صدا درآمده است. هیفا، مطمئن، ناصریه و الجلیل زنگ زده است.

شبکه خبری المیادین به نقل از رسانه های عبری گزارش داد که پس از حملات موشکی حزب الله به پایگاه هوایی رامت دیوید، بزرگترین پایگاه هوایی اشغال، در آتش سوخت.

از سوی دیگر، رسانه های عبری از انفجارهای قوی در شرق خبر می دهند هیفا اطلاع می دهند

گزارش های خبری حاکی از شلیک بیش از 100 موشک توسط حزب الله لبنان است الجلیل العلاء و جنوب هیفا شلیک کرده است

گزارش ها حاکی از آن است که مقاومت اسلامی لبنان بیش از 100 موشک به مناطق اشغالی شلیک کرده است. الجلیل آل و جنوب بندر اشغالی هیفا شلیک کرده است

کانال 14 عبری اذعان کرد که حزب الله برد موشک هایی را که شلیک کرده است به طور قابل توجهی افزایش داده است که برخی از آنها چندین منطقه را هدف قرار داده اند.

رسانه های عبری گزارش دادند که در پی حمله موشکی سنگین حزب الله لبنان به این منطقه، آتش سوزی گسترده ای در چندین نقطه در شمال فلسطین اشغالی رخ داد.

کانال 7 عبری بیان کرد که در پی راکت انداز ها سنگین بامدادی حزب الله، 15 موشک در اطراف شهر اشغالی ناصره لرزید و چندین شهر دستیاران صهیونیست نیز در شهر کافر ایلوت آنها مجروح هستند

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370983

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.