افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

بارش شدید باران و برف در راه است نیروهای اورژانس آماده باش

  • کد خبر : 404916
بارش شدید باران و برف در راه است نیروهای اورژانس آماده باش

به گزارش بازار، اداره کل هواشناسی کشور طی روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه به دلیل بارش شدید باران و برف، وزش باد شدید و احتمال رعد و برق در برخی استان های کشور اخطار نارنجی رنگ صادر کرد. سازمان هواشناسی از کاهش دمای هوا در بیشتر نقاط کشور خبر داد و بروز مه و […]

به گزارش بازار، اداره کل هواشناسی کشور طی روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه به دلیل بارش شدید باران و برف، وزش باد شدید و احتمال رعد و برق در برخی استان های کشور اخطار نارنجی رنگ صادر کرد.

سازمان هواشناسی از کاهش دمای هوا در بیشتر نقاط کشور خبر داد و بروز مه و کولاک در جاده های کوهستانی را محتمل دانست.

بر این اساس وزش باد شدید و باران سیل آسا در روز دوشنبه در استان های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی پیش بینی می شود.

همچنین در روز سه شنبه استان های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان شمالی رضوی، ارتفاعات سمنان، آذربایجان شرقی و نیمه جنوبی آذربایجان غربی شاهد تنش های شدید اقلیمی خواهند بود.

برای روز چهارشنبه بارش شدید باران، رعد و برق و وزش باد شدید در استان های اردبیل، گیلان، مازندران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، شمال کردستان، ارتفاعات استان قزوین، البرز، تهران، سمنان، گلستان، بوشهر، جنوب یزد، شمال کرمان و نیمه شمالی استان فارس برنامه ریزی شده است.

بابک محمودی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: شهروندان از تردد در جاده های کوهستانی خودداری کنند و از صعود به ارتفاعات پرهیز کنند.

وی افزود: نیروهای هلال احمر در تمامی نقاط صعب العبور و مناطق متاثر از تنش جوی در حالت آماده باش هستند و شهروندان می توانند حوادث را به 112 اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404916

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.