افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

بارش برف و باران در این مناطق از کشور + جزئیات هواشناسی

  • کد خبر : 407944
بارش برف و باران در این مناطق از کشور + جزئیات هواشناسی

به گزارش رکنا، بر اساس نقشه های هواشناسی و پیش یابی امروز پنجشنبه 12 آبان ماه در استان های ساحلی دریای خزر، استان های واقع در دامنه جنوبی البرز، مناطق شمال غرب، جنوب غرب، جنوب شرق، شمال شرق و در مرکز بارش های سیل آسا در سراسر کشور، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید […]

به گزارش رکنا، بر اساس نقشه های هواشناسی و پیش یابی امروز پنجشنبه 12 آبان ماه در استان های ساحلی دریای خزر، استان های واقع در دامنه جنوبی البرز، مناطق شمال غرب، جنوب غرب، جنوب شرق، شمال شرق و در مرکز بارش های سیل آسا در سراسر کشور، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید و در مناطق مرتفع و سردسیر برف پیش بینی می شود.

در روز جمعه (13 آبان) در نواحی غربی کاهش ابر و وسعت فعالیت سامانه بارشی در سواحل دریای خزر، شمال شرق، شرق و مناطق مرکزی کشور خواهد بود که موجب بارش باران و مناطق سردسیر خواهد شد. و برف در ارتفاعات همراه با کاهش دما در این مناطق خواهد بارید. وزش باد شدید و گرد و خاک روز جمعه در مناطق مرکزی و شرق کشور پیش بینی می شود.

لازم به ذکر است امروز 3 آبان در کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، شمال و مرکز فارس و فردا (4 آبان) در گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی و روز شنبه (5 آبان) بارندگی بیشتر خواهد بود. ، سامانه بارشی از کشور خارج می شود و طی این روز در سواحل دریای خزر و شمال غرب افزایش موقت دما رخ می دهد. همچنین از اواخر روز شنبه با نفوذ جریانات شمالی به سمت غرب سواحل دریای خزر، بارش باران و کاهش دما در گیلان و اردبیل آغاز می شود.

همچنین در ارتفاعات زاگرس مرکزی واقع در جنوب غرب کشور افزایش ابر و رگبار پراکنده پیش بینی می شود. روز یکشنبه (14 آبان) در شمال کشور بارش باران، برف و وزش باد و در این روز وزش باد شدید و کاهش نسبی دما در شمال شرق و شرق کشور پیش بینی می شود.

در روز دوشنبه (16 آبان) در دریای خزر و سواحل شمال شرق، امروز و فردا (3 و 14 آبان)، خلیج فارس و سواحل دریای خزر و یکشنبه (15 آبان) خزر بارش پراکنده پیش بینی می شود. دریا مواج خواهد بود. امروز در شمال خلیج فارس رگبار و رعد و برق خواهیم داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407944

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.