افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
4

بارش برف و باران از امشب در تهران – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 192445
بارش برف و باران از امشب در تهران – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس تحلیل نقشه های پیش یابی و تحلیل الگوهای سینوپتیک، وضعیت جوی استان تهران امروز 11 بهمن ماه نیمه ابری تا ابری، در برخی نقاط گاهی افزایش وزش باد و پراکنده است. . بارش باران و مه ریز و برف در دامنه ها و ارتفاعات پیش بینی می شود همچنین […]

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس تحلیل نقشه های پیش یابی و تحلیل الگوهای سینوپتیک، وضعیت جوی استان تهران امروز 11 بهمن ماه نیمه ابری تا ابری، در برخی نقاط گاهی افزایش وزش باد و پراکنده است. . بارش باران و مه ریز و برف در دامنه ها و ارتفاعات پیش بینی می شود همچنین در مناطق پرتردد شهری به دلیل افزایش رطوبت و کاهش سرعت باد، تجمع آلاینده ها و گاهی کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

از اواخر امشب تا پایان روز جمعه (11 تا 13 بهمن ماه) با گسترش سامانه بارشی بر روی استان، آسمان ابری همراه با مه ریز، در برخی ساعات بارش برف و باران در استان و برف و کولاک، گاهی مه غلیظ. در دامنه ها و ارتفاعات پیش بینی می شود و همچنین از بعدازظهر پنجشنبه تا یکشنبه (12 تا 15 بهمن) در برخی ساعات به ویژه در نیمه جنوبی، نواحی غربی و ارتفاعات وزش باد شدید پیش بینی می شود.

در روز جمعه کاهش محسوس دما در استان پیش بینی می شود و تا روز یکشنبه توده هوای سرد و یخبندان زمین در نواحی شمالی باقی خواهد ماند.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، توچال با حداقل دمای 15- درجه سانتیگراد سردترین فصل استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (22 بهمن) ابری، در برخی ساعات وزش باد و باران، گاهی مه ریز و رگبار برف با حداقل دمای صفر درجه و حداکثر 7 درجه سانتیگراد و در روز جمعه (13 بهمن) پیش بینی می شود. ) بهمن) ابری، در برخی ساعات افزایش وزش باد و باران، در شب برف گاهی مه ریز و رگبار با حداقل دمای 1- و حداکثر 4 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=192445

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.