افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

بارش برف در سه نقطه در شرق استان سمنان

  • کد خبر : 409438
بارش برف در سه نقطه در شرق استان سمنان

به گزارش خبرنگار بازار، بارش برف از صبح روز جمعه در شرق استان سمنان باعث لغزنده شدن جاده ها و معابر شرق استان سمنان شده است. اکنون تردد در محورهای اصلی شهرهای شاهرود و میامی تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است. بارش برف در محور توسکستان و گردنه خوش ییلاق در شمال شهرستان شاهرود […]

به گزارش خبرنگار بازار، بارش برف از صبح روز جمعه در شرق استان سمنان باعث لغزنده شدن جاده ها و معابر شرق استان سمنان شده است. اکنون تردد در محورهای اصلی شهرهای شاهرود و میامی تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

بارش برف در محور توسکستان و گردنه خوش ییلاق در شمال شهرستان شاهرود و همچنین در محور کالپوش در شرقی ترین نقطه استان سمنان باعث کندی تردد خودروها شده و جاده ها با ماشین آلات و برف روب پاکسازی می شوند.

زنجیر مورد نیاز

مدیر کل راهداری و شهرسازی شرق استان سمنان در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه بارش برف و باران، طوفان برف و همچنین سرمای شدید از شب گذشته تا بامداد جمعه آبان ماه جاری است، اظهار داشت: ، باعث کاهش سرعت تردد خودروها در شرق استان شده است. وی گفت: محور میامی – جاجرم به دلیل آبگرفتگی مسدود است.

امیر امیدی با بیان اینکه هیچ یک از محورهای اصلی دیگر شهرستان های شاهرود و میامی مسدود نیست، گفت: به دلیل بارش برف و باران و همچنین لغزنده بودن جاده های برون شهری، تردد در محورهای کوهستانی شرق استان سمنان فقط با سرعت بالا امکان پذیر است. چرخ ها زنجیر.

وی توصیه مسئولان راهنمایی و رانندگی و پلیس راهور برای خودروها را داشتن زنجیر چرخ در محورهای کالپوش، توسکستان و خوش ییلاق عنوان کرد و تاکید کرد: تردد در سه محور مذکور تنها با تجهیزات زمستانی امکان پذیر خواهد بود بارش برف

راهداران در حال خدمت

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با بیان اینکه بارندگی در محور توسکستان استان گلستان نیز بسیار زیاد است، گفت: راهداران در حال برف روبی هستند اما به دلیل بارش برف تردد در این محور فقط امکان پذیر است. استفاده از زنجیر برای چرخ ها و البته کم کم امکان پذیر است.

امیدی با بیان اینکه راهزنان در تلاش برای پاکسازی سریع معابر هستند، گفت: از مردم می خواهیم به سه راه مذکور یعنی کالپوش شهرستان میامی، خوش ییلاق و توسکستان در شهرستان شاهرود وارد نشوند در غیر این صورت اورژانس وجود دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409438

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.