افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

باران های سیل آسا و وزش باد شدید اصفهان را درنوردید – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 378666
باران های سیل آسا و وزش باد شدید اصفهان را درنوردید – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

منصور شه فروش در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به هشدار مدیریت بحران استان اصفهان به اورژانس و دستگاه های خدمات رسان در پی هشدار بارش های سیل آسا در استان از بعدازظهر امروز، اظهار داشت: این بارندگی ها در مناطق غرب، شمال و شرق استان رخ داده است. استان اصفهان سقوط خواهد کرد. […]

منصور شه فروش در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به هشدار مدیریت بحران استان اصفهان به اورژانس و دستگاه های خدمات رسان در پی هشدار بارش های سیل آسا در استان از بعدازظهر امروز، اظهار داشت: این بارندگی ها در مناطق غرب، شمال و شرق استان رخ داده است. استان اصفهان سقوط خواهد کرد.

وی با بیان اینکه از امروز تا فردا یکشنبه بارش باران، وزش باد شدید و طوفان لحظه ای و افت نسبی دما پیش بینی می شود، ابراز کرد: شدت رگبار و وزش باد شدید در ارتفاعات مناطق غربی، شمال شرقی و مرکزی این کشور استان و در شهرستان‌های اردستان، نایین، نطنز، کاشان، آران و بیدگل، انارک، بادرود و چوپانان و برای مناطق مرکزی و اصفهان بارش‌ها به زرد هشدار می‌رسد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان بیان کرد: مدیریت بحران استان اصفهان خواستار تقویت نیروهای عملیاتی و تجهیزات دستگاه های امدادی برای پیشگیری و کنترل حوادث احتمالی ناشی از سیل، طوفان، سیلابی شدن معابر و معابر شهری و روستایی است. ادامه: با توجه به پیش بینی وزش باد شدید موقتی، آبگرفتگی معابر و کاهش دید، لزوم استقرار تیم های امداد و کنترل سیل، وجود ماشین آلات در جاده ها و راه های شهری و روستایی، بزرگراه ها، پایگاه های امداد شهری و روستایی، تقویت عملیاتی تیم های جمعیت هلال احمر در جاده ها با تامین اقلام لازم است ظرفیت های اسکان اضطراری در استان پیش بینی شود.

وی افزود: بهتر است شهروندان از سفرهای غیرضروری به مناطق سیل‌خیز خودداری کنند و اجرای طرح‌های کاهش خطر با مقاوم‌سازی سازه‌های ناپایدار، تابلوها و داربست‌ها در برابر وزش بادهای شدید موقتی نیز در دستور کار قرار دارد.

این فروشنده شیشه گفت: محصولات و سازه های کشاورزی، گلخانه ها، واحدهای دام و طیور و شبکه های آب و گاز نیز باید از سیل، بادهای شدید، گرد و غبار و باران سیل آسا مصون باشند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378666

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.