افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

بادامکی: یکی از گزینه های پرسپولیس سرمربی تیم ملی نیجریه است/ دیگر منتظر برونکو نباشیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 184192
بادامکی: یکی از گزینه های پرسپولیس سرمربی تیم ملی نیجریه است/ دیگر منتظر برونکو نباشیم – پرسپولیس نیوز

حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس به انتخاب سرمربی این تیم واکنش نشان داد. معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس تاکید می کند که علیرغم زمان محدود پیش رو، این باشگاه سخت در تلاش است تا گزینه ای نزدیک به فلسفه تیم پرسپولیس پیدا کند. او با اعلام اینکه مذاکره با سه گزینه پیشنهادی به جایی نرسیده، […]

حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس به انتخاب سرمربی این تیم واکنش نشان داد.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس تاکید می کند که علیرغم زمان محدود پیش رو، این باشگاه سخت در تلاش است تا گزینه ای نزدیک به فلسفه تیم پرسپولیس پیدا کند.

او با اعلام اینکه مذاکره با سه گزینه پیشنهادی به جایی نرسیده، حالا از ادامه بررسی ها درباره گزینه های دیگر خبر می دهد و البته از هواداران پرسپولیس می خواهد که قربانی دستکاری برخی افراد و صفحات در فضای مجازی نشوند.

کار مذاکره و بررسی شرایط سه گزینه نهایی پیشنهادی باشگاه برای سرمربیگری از کجا آمد؟
خب بالاخره همانطور که همه می‌دانند منتظر پاسخ آقای برانکو بودیم و با توجه به اتفاقاتی که افتاد همزمان چندین گزینه دیگر را بررسی کردیم و صحبت‌هایی شد اما با توجه به شرایط مربیان، دیگران. فراتر از سه گزینه، بقیه اعضای تیم مشغول بودند و مشغول بودند و این کار را پیچیده می کرد. البته باید بگویم که اگرچه در فضای مجازی مطرح شده که باشگاه برای انتخاب سرمربی محدودیت بودجه تعیین کرده و مبلغ مشخصی را اعلام کرده است، اما صحت ندارد. درست است که زمان برای ما بسیار مهم و حیاتی است، اما باید تصمیمی بگیریم که به تیم کمک کند و خدای ناکرده عجولانه تصمیم نگیریم. انتخاب ما باید بر اساس فلسفه باشگاه باشد که در سال های اخیر به لطف قهرمانی و موفقیت های کسب شده بازسازی و احیا شده است. یعنی انتخاب نهایی ما باید با این فلسفه همخوانی داشته باشد و به ما کمک کند. در واقع مربی بعدی باید در مسیر قهرمانی به ما کمک کند. خیلی مهم است که هواداران به حرف های فضای مجازی توجه نکنند تا بتوانیم با آرامش پیش برویم.

نتیجه مذاکره با سه گزینه نهایی که مطرح شد کجاست؟
این سه گزینه مورد بحث قرار گرفت. یکی از آنها که سرمربی تیم ملی نیجریه بود پاسخ را به بعد از جام ملت های آفریقا موکول کرد و اعلام کرد بعد از این تورنمنت حاضر به مذاکره است و دو گزینه دیگر شرایط خاص خود را داشتند. اکنون چند گزینه دیگر وجود دارد که ما شرایط آنها را دنبال می کنیم.

آیا این بدان معناست که امکان همکاری با این سه گزینه منتفی است؟
ما هنوز در حال صحبت هستیم.

حالا برنامه بعدی باشگاه پرسپولیس برای انتخاب مربی چیست و به دنبال چه گزینه هایی هستند؟
متأسفانه وقتی تیمی مثل پرسپولیس دنبال سرمربی می گردد، موانع زیادی بر سر راه آنها ایجاد می شود. بسیاری از عوامل مختلف می خواهند مربی خودشان را معرفی کنند و با توجه به صفحاتی که در فضای مجازی دارند هواداران را تشویق می کنند که گزینه خودشان را به باشگاه بیاورند، اما ما با آرامش کارمان را انجام می دهیم. زمان برای ما مهم است اما می خواهیم تصمیمی بگیریم که به باشگاه و تیم کمک کند و با فلسفه باشگاه همخوانی داشته باشد. یعنی سبک بازی تیم باید با سبک مربی همخوانی داشته باشد و مربی ای را انتخاب کنیم که خاورمیانه و فضای فوتبال ایران را بشناسد چون اگر دانش نداشته باشد کارش سخت می شود و خدایا. ، خیر. اجازه دهید، شرایط بد تجهیزات بوجود خواهد آمد.

با توجه به اینکه تیم پرسپولیس در پایان این هفته به اردو می رود و 30 بهمن ماه باید در جام حذفی به میدان برود، آیا تمدید زمان انتخاب مربی کار این تیم را سخت نمی کند؟
قطعا شرایط را پیچیده می کند اما تلاش ما این است که در اردوی دبی با مربی مورد نظر مذاکره کنیم و اتفاقات نهایی رخ دهد.

با وجود مذاکرات حضوری آقای درویش با برانکو، همچنان صحبت از حضور او در پرسپولیس است و گفته می شود شاید باز هم سراغ این گزنه برود.
من واقعا آن را نشنیده ام. در نهایت آقای برانکو پاسخ خود را داد و من فکر می کنم از نظر حرفه ای این کار درستی نیست که منتظر پاسخ او باشیم و ببینیم در آینده چه اتفاقی می افتد، هرچند حتما پیشنهاداتی دارد.

در مورد بحث بازیکنان جدید چطور؟ پس از به خدمت گرفتن عبدالکریم حسن در بین هواداران این امید به تقویت این تیم وجود داشت. آیا بازیکن دیگری در راه پرسپولیس هست؟
ما قطعا صحبت می کنیم. ضمن اینکه به دنبال بازیکنانی در پست های ویژه هستیم که در نیم فصل اول ضعیف بودیم. هم با آنها و هم با باشگاهشان در حال مذاکره هستیم، اما اکثر آنها با باشگاه قرارداد دارند و رضایت نامه دادن کار سختی است اما قطعا در روزهای آینده عده ای به تیم ما خواهند پیوست.
ضمناً با توجه به حضور سرمربی جدید، این مربی ممکن است در مورد بازیکنان جدید نظر داشته باشد و اینطور نیست که ما بازیکنان زیادی جذب کنیم و فقط در پست های خاص و در لیستی که آقای دکتر داده است به دنبال بازیکنان جدید هستیم. یحیی و بعد به نتیجه میرسیم. .

بحث های زیادی درباره قرارداد آن دو بازیکن جوان مطرح شد و عده ای از این اتفاق گلایه و انتقاد کردند.
ببینید این بازیکنان زیر 21 سال هستند و چون پرسپولیس تیم بزرگی است باید بازیکنان خوبی جذب کند. چند ماهی بود که پیگیر این دو بازیکن بودیم و با توجه به اینکه به پایان رده امیدها نزدیک می شدیم، تصمیم گرفتیم مذاکرات را پیش ببریم. با توجه به اینکه خدمت سربازی این دو بازیکن قبلا به پایان رسیده است، آنها از جمله بازیکنانی هستند که می توانند برای ما کار کنند و بسته به استعدادشان می توانند در آینده به ما کمک کنند.

اما بحث این است که بالاخره پرسپولیس آکادمی دارد و بازیکنان از تیم های پایه ارتقا می یابند.
خب این اتفاق افتاده این افراد هم کنارشان می ایستند. عملکرد باشگاه در سال جاری نشان داده است که توجه به بازیکنان اصلی بسیار خوب است و تعداد بازیکنانی که به تیم اصلی رسیده اند مشخص است اما هر کاری که در باشگاه پرسپولیس انجام دهید همیشه انتقاد وجود دارد. خب، پرسپولیس باشگاه بزرگی است و همه انتظاراتی دارند، اما کسانی که من را می شناسند و هوادارانی که ویژگی های من را می شناسند، می دانند که من خودم به دنبال بهترین عملکرد در باشگاه هستم.

آیا مقدمات اردوی دبی هماهنگ شده و مشکلی وجود ندارد؟
بله کمپ دبی هماهنگ شده و ما کارش را انجام داده ایم. صحبت از برگزاری دو بازی تدارکاتی در این اردو است.

اما هواداران همچنان نگران انتخاب سرمربی جدید هستند.
از هواداران پرسپولیس می خواهم صبور باشند چون همیشه تیم خود را نشان داده و حمایت کرده اند. البته کار ما ایراداتی دارد و بی نقص نیست، اما سعی می کنیم بهترین ها را رقم بزنیم. از شما می خواهم صبورتر باشید و به شایعات در فضای مجازی توجه نکنید چرا که عده ای در این فضا به دنبال ماهیگیری از آب تیره هستند. هواداران پرسپولیس باید هوشیار باشند و شایعه پراکنده نشوند، به ما اعتماد کنند و بگذارند باشگاه کار خود را انجام دهد تا بهترین ها برای پرسپولیس رقم بخورد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=184192

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.