افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

بادامکی: پرسپولیس نام بزرگی در آسیاست/ بهترین بازیکنان را داریم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 327052
بادامکی: پرسپولیس نام بزرگی در آسیاست/ بهترین بازیکنان را داریم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس نام بزرگی در فوتبال آسیاست و امیدواریم امسال بتوانیم به اتفاقات خوب و بزرگی دست پیدا کنیم. حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص آخرین وضعیت این باشگاه اظهار داشت: روزهای بسیار شلوغی را پشت سر می گذاریم. حالا برای قرعه […]

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس نام بزرگی در فوتبال آسیاست و امیدواریم امسال بتوانیم به اتفاقات خوب و بزرگی دست پیدا کنیم.

حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص آخرین وضعیت این باشگاه اظهار داشت: روزهای بسیار شلوغی را پشت سر می گذاریم. حالا برای قرعه کشی لیگ الیت آسیا به مالزی می رویم و امیدوارم اتفاقات خوبی برای پرسپولیس بیفتد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم فوتبال پرسپولیس می تواند نتایج خوبی در لیگ نخبگان آسیا کسب کند؟ گفت: چرا که نه؟ پرسپولیس نام بزرگی در فوتبال آسیاست و امیدواریم امسال هم به اتفاقات بزرگ و خوبی برسیم.

معاون ورزشی پرسپولیس در پاسخ به اینکه تیم های آسیایی برای موفقیت در این رقابت ها هزینه زیادی کرده اند اما پرسپولیس هنوز نتوانسته تیمش را تکمیل کند، گفت: نمی گویم ما داریم. آسان در آسیا . فکر می کنم بهتر است یادمان باشد که ما در مورد قهرمان ایران صحبت می کنیم و نباید طوری با هم رفتار کنیم که انگار یک تیم کوچک هستیم. ما یک تیم خوب و بازیکنان بزرگی داریم که همه بهترین هستند. تلاش می کنیم تیم را تقویت کنیم اما بی انصافی است که بگوییم پرسپولیس ضعیف شده است.

بادامکی در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس گفت: همچنان در تلاش برای جذب بازیکنان مورد نظر هستیم تا تیم خوبی در مسابقات این فصل حضور داشته باشد. اینطور نیست که کسی بی تفاوت باشد. قطعا اتفاقات خوبی برای پرسپولیس و هوادارانش خواهد افتاد و جای نگرانی نیست.

وی در پایان گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و در سال های اخیر افتخارات زیادی کسب کرده است و طبیعی است که عده ای نمی توانند موفقیت این باشگاه را ببینند و شیطنت می کنند. بدون شک پرسپولیس با قاطعیت به روند خود ادامه خواهد داد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)