افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

بادامکی: هنوز نمی دانیم چند سهمیه داریم/ با خود قلی زاده توافق کرده ایم اما با باشگاهش نه – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 339339
بادامکی: هنوز نمی دانیم چند سهمیه داریم/ با خود قلی زاده توافق کرده ایم اما با باشگاهش نه – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

حسین بادامکی قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره برنامه های نقل و انتقالاتی این تیم صحبت کرد. بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران به روزهای پایانی خود می رسد. باشگاه پرسپولیس با اینکه نیازهای قابل توجهی در ترکیب خود دارد، اخیرا میلاد محمدی را از آدنا دمیر اسپر جذب کرده و همچنین تلاش کرده تا علی […]

حسین بادامکی قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره برنامه های نقل و انتقالاتی این تیم صحبت کرد.

بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران به روزهای پایانی خود می رسد. باشگاه پرسپولیس با اینکه نیازهای قابل توجهی در ترکیب خود دارد، اخیرا میلاد محمدی را از آدنا دمیر اسپر جذب کرده و همچنین تلاش کرده تا علی قلی زاده، لژیونر ایرانی شاغل در لهستان را به ایران بازگرداند. با توجه به فرم خوب این بازیکن این اتفاق نیفتاد.

حالا حسین بادامکی قائم مقام باشگاه پرسپولیس در گفتگو با برنامه وقت اضافه رادیو ایران از شرایط نقل و انتقالات پرسپولیسی ها صحبت کرد و در ابتدا در مورد وضعیت میلاد محمدی گفت: میلاد در اوست. شرایط خوبی دارد و از آنجایی که 2 بازی در لیگ ترکیه انجام شده است، پس از بازی در هر دو، آمادگی بازی را دارد. شرایط او خوب است و فقط باید با تیم تمرین کند.

بادامکی گفت: با انتقال اورونوف به لیست زیر 25 سال، دو جای خالی داریم به جز میلاد محمدی که به خدمت سربازی اعزام شد و میلاد سرلک که بازگشت. بعید است دو بازیکنی که قرار است بگیریم خارجی باشند. سازمان لیگ جواب درستی نداده و نمی دانیم چند سهمیه داریم. ما به نبیل باهویی اعتراض کرده ایم اما هنوز پاسخ کتبی دریافت نکرده ایم.

وی در توضیح رد انتقال عطیه الله گفت: روز اولی که صحبت کردیم او هم نمی خواست به ایران بیاید. باشگاه روسیه عطیه الله مشکلی نداشت و حتی او را قرضی هم داد. برخلاف قلی زاده که با بازیکن به توافق رسیدیم اما با باشگاه به توافق نرسیدیم، در مورد عطیه الله با باشگاه به توافق رسیدیم اما با خود بازیکن نه.

وی افزود: او اخیرا به ما مجوز داد اما در روز آخر شیطنت های باشگاه یا واسطه ها باعث شد پیشنهاد الاهلی مصر را بپذیرد و این انتقال با مبلغ بیشتری انجام شد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)