افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
5

بادامکی: نمی دانم چرا مرا به کمیته اخلاق دعوت کردند/ گل محمدی بعد از دربی لیست می دهد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 148513
بادامکی: نمی دانم چرا مرا به کمیته اخلاق دعوت کردند/ گل محمدی بعد از دربی لیست می دهد – پرسپولیس نیوز

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که دلیل احضار خود به کمیته اخلاق را نمی داند. حسین بادامکی در خصوص احضاریه خود به کمیته اخلاق گفت: من اصلا صحبتی نکردم و فقط مطلبی را منتشر کردم و دلیل احضارم را هم نمی دانم. تازه به من اطلاع دادند و نمی دانم برای این موضوع است […]

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که دلیل احضار خود به کمیته اخلاق را نمی داند.

حسین بادامکی در خصوص احضاریه خود به کمیته اخلاق گفت: من اصلا صحبتی نکردم و فقط مطلبی را منتشر کردم و دلیل احضارم را هم نمی دانم. تازه به من اطلاع دادند و نمی دانم برای این موضوع است یا برای چیز دیگری.

وی با توجه به اینکه دلیل احضارش صحبت هایش در مورد باشگاه استقلال بود، گفت: حرف خاصی نزدم و فقط از من پرسیدند و من هم جواب دادم.

وی درباره بازی با هواداران گفت: خدا را شکر که 3 امتیاز کسب شد تا بتوانیم با روحیه خوب و اعتماد به نفس بیشتر برای دربی آماده شویم.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره حضور درویش در تمرین پرسپولیس گفت: جلسه خاصی نبود، مدیرعامل باشگاه تصمیم گرفت در حین تمرین از بازیکنان بازدید کند و مشکل خاصی وجود نداشت.

بادامکی در پاسخ به این سوال که عملکرد پرسپولیس مقابل هوادار برای دربی امیدوارکننده بود و ظاهرا گل محمدی از این فرصت بزرگ ناراضی بود، گفت: از کجا می دانید یحیی ناراضی بوده است؟ مربی در حاشیه است و سعی می کند به تیمش کمک کند تا پیروز شود. هوادار هم بازیکنان خوبی دارد و باید در جدول وضعیت بهتری داشته باشد. با توجه به شرایطی که در بازی با الدیل داشتیم، طبیعی بود که در این دیدار استرس داشتیم، قبل از دربی بود و دوست نداشتیم امتیاز از دست بدهیم. برای نزدیک شدن به صدر جدول، کسب 3 امتیاز مهم بود.

وی در خصوص حضور 3 یا 4 بازیکن جوان روی نیمکت و دست خالی کادرفنی گفت: قطعا به تقویت تیم فکر می کنیم. تیم های آکادمی ما خوب کار می کنند و چند بازیکن جوان خوب به تیم بزرگسالان پیوسته اند که امیدوارکننده است.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که گل محمدی لیستی به باشگاه داده است؟ وی خاطرنشان کرد: هنوز لیست را به ما نداده اند اما بعد از دربی اتفاقاتی می افتد.

بادامک در واکنش به انتشار عکسی در رسانه های باشگاه استقلال پس از شکست پرسپولیس مقابل الدیل و اینکه این شرایط باعث حساسیت بیشتر دربی می شود؟ وی گفت: دربی همیشه حساس بوده است به خصوص اینکه الان دو تیم بالای جادوف هستند و حساسیت ها بیشتر می شود. ما به این مسائل توجهی نداریم و سعی می کنیم روی تیم خود تمرکز کنیم و در روز دربی با بالاترین کیفیت بازی کنیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)