افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

بادامکی: می خواهیم بازی را هواداران با تماشاگر انجام دهند/ نه اینکه فقط بدون تماشاگر بازی کنیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 258212
بادامکی: می خواهیم بازی را هواداران با تماشاگر انجام دهند/ نه اینکه فقط بدون تماشاگر بازی کنیم – پرسپولیس نیوز

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس از ارسال نامه ای به سازمان لیگ به دلیل حضور تماشاگران در دیدار این تیم مقابل هواداران خبر می دهد. حسین بادامکی درباره درخواست باشگاهش برای بازی با مردم در حضور هواداران می گوید: ابتدا باید تصریح کنم که باشگاه پرسپولیس تصمیم نمی گیرد که بازی با هواداران در ورزشگاه انجام […]

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس از ارسال نامه ای به سازمان لیگ به دلیل حضور تماشاگران در دیدار این تیم مقابل هواداران خبر می دهد.

حسین بادامکی درباره درخواست باشگاهش برای بازی با مردم در حضور هواداران می گوید: ابتدا باید تصریح کنم که باشگاه پرسپولیس تصمیم نمی گیرد که بازی با هواداران در ورزشگاه انجام شود یا خیر، اما در این خصوص درخواست داریم تا مسئولان مربوطه در این خصوص تصمیم گیری کنند. این خواسته ماست و نباید طوری صحبت شود که هواداران پرسپولیس با باشگاه مقابله کنند.»

بادامکی ادامه می دهد: شکی نیست که باشگاه پرسپولیس دوست دارد بازی با حضور تماشاگران برگزار شود، اما این موضوع تنها تاثیری بر باشگاه ندارد، بلکه مراجع ذیصلاح تصمیم گیرنده هستند. هفته گذشته در همین زمین مقابل پیکان بازی کرد و می‌خواهد با تماشاگران بازی کند، ما هم نامه‌ای فرستادیم که اگر قرار است بازی آن‌ها با پیکان انجام شود، خدای ناکرده باید با تماشاگران بازی کنند ما فقط بدون تماشاگر بازی می کنیم، البته درخواست خود باشگاه هواداران به عنوان میزبان شرط است، همانطور که پیکان می تواند در مورد بازی خود با استقلال اظهار نظر کند. .

هافبک اسبق پرسپولیس در این باره می گوید: ما هیچ شکی نمی خواهیم که باشگاه پرسپولیس نمی خواهد این دیدار بدون حضور تماشاگر برگزار شود، اصلا اینطور نیست، قدرت پرسپولیس با حضور هوادارانش بیشتر می شود. و ما دوست داریم در هر زمینی که می رویم هوادارانمان را در کنار خود داشته باشیم اما باید تاکید کنم که تصمیم گیرنده در این زمینه باشگاه نیست و شورای تامین استان تهران بر اساس آن تصمیم می گیرد. شرایط موجود

بادامکی تاکید می کند: تیم هواداران میزبان این مسابقه هستند و باید موافقت کنند، بنابراین فقط باشگاه نیست، ابتدا تیم میزبان و سپس شورای تامین کننده تصمیم می گیرد. ما درخواست خود را ارائه کرده ایم اما درخواست باشگاه پرسپولیس به تنهایی کافی نیست.»

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در پایان می گوید: تاکید می کنم در این هفته های پایانی نگاه کمیته انضباطی و اخلاق باید برابر و عادلانه باشد، نه تنها به ورزشگاه و محل اسکان، بلکه در همه موارد. تا خدا نکند هر چه یک تیم نبازد، کمیته انضباطی و اخلاق باید به همه مسائل رسیدگی کند و فقط به چند موضوع چشم بپوشد، البته در ماه های اخیر اتفاقات زیادی افتاده است پرسپولیس در بسیاری از موارد مظلوم واقع شده است اما در این هفته های آخر خواستار نگاه عادلانه به همه مسائل هستیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)