افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

بادامکی: ما در اصفهان اینقدر فحش دادیم، چرا کسی حرفی نزد؟ / اِیمسی اخراج می شد، مسخره اش می کردند! / اسمار تا این لحظه لیست خرید یا مازادی نداده است – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 258051
بادامکی: ما در اصفهان اینقدر فحش دادیم، چرا کسی حرفی نزد؟  / اِیمسی اخراج می شد، مسخره اش می کردند!  / اسمار تا این لحظه لیست خرید یا مازادی نداده است – پرسپولیس نیوز

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: تصمیم کمیته انضباطی فقط در قسمت اول هیجان انگیز است، بقیه علیه ماست. حسین بادامکی در گفت وگو با آنا درباره درخواست پرسپولیس از سوی سازمان لیگ برای بازی با هواداران گفت: ما دیروز درخواست خود را ارائه کردیم اما حرف من این است که وقتی آقای سهیل مهدی می […]

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: تصمیم کمیته انضباطی فقط در قسمت اول هیجان انگیز است، بقیه علیه ماست.

حسین بادامکی در گفت وگو با آنا درباره درخواست پرسپولیس از سوی سازمان لیگ برای بازی با هواداران گفت: ما دیروز درخواست خود را ارائه کردیم اما حرف من این است که وقتی آقای سهیل مهدی می گوید باشگاه پرسپولیس هنوز نامه ای ارسال نکرده است. آیا الان که ما درخواست خود را مطرح کردیم، می توانند خودشان تصمیم بگیرند؟ این صحبت ها فقط باعث افزایش توقع هواداران ما شد و آنها معتقدند سازمان لیگ به درخواست باشگاه تصمیم می گیرد با هواداران بازی کند. در حالی که شورای شهر تامین نیز باید در این مورد تصمیم گیری کند.

باشگاه پرسپولیس نمی تواند کاری برای بازی با هواداران انجام دهد

و افزود: باشگاه پرسپولیس کاری از دستش برنمی آید. ما درخواست خود را ارسال کرده ایم و گفته ایم برای بازی پیکان و استقلال هر تصمیمی می گیرید برای بازی هوادار و پرسپولیس هم همان را اجرا کنید. با توجه به اینکه در کورس با استقلال هستیم، دوست داریم در تمام بازی هایمان هواداران خود را داشته باشیم. امیدواریم در 4 هفته آخر لیگ همه چیز در کل عادلانه باشد.

تصمیم کمیته انضباطی فقط در قسمت اول هیجان انگیز است

معاون ورزشی پرسپولیس درباره حکم کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت هواداران مرد در دو بازی آینده پرسپولیس و سپاهان گفت: قسمت اول این تصمیم هیجان انگیز است و مابقی هم علیه باشگاه پرسپولیس است. ما در این دیدار میزبان بودیم اما از هر نظر شکست خوردیم و علاوه بر اینکه به هواداران مان توهین شد، باید جریمه نقدی و عذرخواهی رسمی هم بکنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه پرسپولیس به این رای اعتراض دارد یا خیر، گفت: معاونت حقوقی باشگاه باید بگوید اما فکر می کنم باید در این خصوص تدابیری اندیشیده شود.

در اصفهان اینقدر به تیم ما توهین شد، چرا کسی در سپاهان حرفی نزد؟

بادامکی در مورد اینکه مجری تلویزیون پرسپولیس با صحبت هایش باعث تنش بیشتر پرسپولیس و سپاهان شد، گفت: ببینید من خودم معتقدم در فوتبال حفره هایی وجود دارد و فوتبال با این حفره ها جذاب است. آیا این مجری بی ادب بوده است؟ من هم موافق نیستم که تنش بین دو باشگاه و هوادارانشان بیشتر شود و هر حرفی که زده می شود باعث بی احترامی نشود. اما در نظر بگیرید که در همین بازی خارج از خانه در اصفهان چقدر به سرمربی تیم ما و سایر بازیکنان تیم بی احترامی شد. چه فحاشی هایی که متوجه پرسپولیسی ها نشد. آن وقت این دوستان از باشگاه سپاهان کجا بودند؟ هواداران سپاهان آنچه را که می خواستند به بازیکنان ما گفتند. چرا آن زمان کسی از باشگاه سپاهان خبری نداشت؟

سپاهانی ها همیشه با اعتبار صحبت می کنند

وی افزود: پرسپولیس هر بار که در اصفهان بازی می کند، توجه داشته باشید که در این سال ها چه حواشی ایجاد کرده است. از کور شدن سرباز روی سکوها گرفته تا آب آلوده و حمله به اتوبوس تیم. یک فصل اصلا نیامدند بازی کنند. این همه تنش، اما در نهایت چه شد؟ آنها همیشه طلبکار هستند. در مورد سقف قرارداد هم سقف را به باد دادند و مشکلات زیادی در قرارداد بازیکنانشان وجود داشت. در قرارداد پرسپولیسی ها تنها یک نکته مربوط به مالیات گلسیانی بود. بد نیست کمی منطق داشته باشیم اما دوستان سپاهان جوری حرف می زنند که انگار طلبکار هستند. طوری صحبت نکنید که به شعور مخاطب توهین شود. او عادت دارد این گونه رفتار کند، البته وقتی این همه هزینه می کند و فشار هوادارانش را احساس می کند و به نتیجه نرسیده حق دارد.

نتیجه گرفتن و قهرمان شدن دوباره پرسپولیس برای آنها غیرقابل تحمل است.

بادامکی تصریح کرد: وقتی باشگاهی این همه هزینه کرده است از آن انتظار نتیجه دارند. اما پرسپولیس را باید دید. بازیکنان همچنان از فصل گذشته مطالباتی دارند و 50 درصد پول امسال را نگه داشته اند. بدهی های گذشته و بحث مالیاتی باشگاه به کنار. وقتی پرسپولیس را در چنین شرایطی می بینند به این نتیجه می رسند که آن را دوست ندارند و چون آن را خسته کننده می دانند دست به دست هم می دهند تا پرسپولیس را سنگ بزنند. برای آنها غیرقابل تحمل است که پرسپولیس بخواهد دوباره قهرمان شود. همه اینها به این دلیل است که آنها تحت فشار افکار عمومی خود هستند که خواسته های قانونی دارند. به هر حال با این همه بازیکن و مربی بین المللی از آنها انتظار نتیجه دارند.

شاید هاشمی می خواهد برای ما بخواند.

وی در ادامه گفتگو با آنا درباره مصاحبه های کنایه آمیز مهدی هاشمی نسب و اینکه شاید منظور وی باشگاه پرسپولیس بوده که از بازیکنان سابق پرسپولیس خواسته است تا مقابل استقلال تمام تلاش خود را انجام دهند، گفت: گفتن برخی حرف ها درست نیست. ” شاید هاشمی نسب اگر این حرف ها را می زد و منظور پرسپولیس بود از او می خواست کری بخواند. تاریخ فوتبال نشان داده است که پرسپولیس هر بار که مقابل بازیکنان یا مربیان سابق خود که سابقه حضور در پرسپولیس را دارند، مشکلات بیشتری داشت. از طرفی همه چیز به خودی خود قابل توضیح است و نیازی به صحبت در مورد آن نیست. در ضمن 4 هفته تا پایان مسابقات باقی مانده است، بهتر است همه به فکر تیم خود باشند و امیدوارم مشکلات بیروی روی عملکرد تیم ها تاثیری نداشته باشد.

اگر داور یک چشم را بیرون می انداخت، نمی شد گفت که چه نوع مشکلاتی ایجاد می کردند.

بادامکی خاطرنشان کرد: قبل از بازی با ذوب آهن، بازیکنان استقلال آنقدر به کوپال ناظمی فشار آوردند که در نهایت پس از پایان بازی به این نتیجه رسیدند که داور بازی را به خوبی اداره کرده و معلوم نیست اگر می کرد چه می شد. روزبه چشمی را اخراج کرد. مسخره می کردند. اگر استقلال 10 بازیکن داشت این نتیجه نهایی بازی می شد؟ بهتر است دوستان همه این موارد را در نظر بگیرند و بعد فکر کنم خیلی از گفته هایشان عمل نکنند.

اسمار تاکنون لیست خرید یا مازادی ارائه نکرده است

وی در خصوص روند مذاکره باشگاه با بازیکنان برای تمدید قرارداد، گفت: باشگاه این کار را انجام می دهد، اما واقعاً جالب است که چرا همه روی گسترش پرسپولیس تمرکز کرده اند. بازیکن ما احساسات و فشار مسابقه را رها کرده و ورزشگاه را ترک می کند اما میکروفون را جلوی او می گذارند تا از او درباره تمدید قرارداد سوال کنند. بازیکنان پرسپولیس همه با کیفیت هستند و مشخص است که اولویت اول باشگاه حفظ همه این بازیکنان است. اما اجازه بدهید اینجا بگویم که تا این لحظه عثمر لیست پرداخت یا لیست خرید نداده است. ممکن است قرارداد برخی بازیکنان تمدید شود. مثل سعید صادقی که با توجه به قراردادهای جدید سازمان لیگ قابل تمدید است چون سال گذشته قراردادی دو ساله با این باشگاه بسته بود.

تمرکز بازیکنان روی 4 بازی اخیر است.

معاون ورزشی پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می شود باشگاه تراکتورسازی به دنبال جذب چند بازیکن از پرسپولیس است، گفت: طبیعی است که بازیکنان باکیفیتی داریم که شاید خیلی از تیم ها بخواهند اما بهترین تلاش باشگاه این است که به خواست خدا بازیکنان را حفظ کنید. چند بازیکن جدید برای تقویت تیم جذب می شوند. در حال حاضر تمرکز اصلی تیم بر روی 4 بازی باقی مانده است. بازیکنان ما آنقدر حرفه ای هستند که الان روی این 4 بازی تمرکز کرده اند. هیچ کس حواسش را به چیز دیگری پرت نمی کند.

برای تمدید قرارداد با اسمار جلساتی برگزار می کنیم

بادامکی درباره وضعیت فعلی قرارداد اسمار نیز گفت: ما نیز با او پیش می رویم. ما باید یک جلسه دیگر با مدیر برنامه شما برنامه ریزی کنیم. در دنیای مجازی و کانال هایی که هر خبر را منتشر می کنند فضای عجیبی داریم و تنها کسانی که این وسط بازنده می شوند هواداران هستند. به شما اطمینان می دهیم هر اتفاقی بیفتد بلافاصله در سایت رسمی باشگاه اعلام می شود و به اخبار موجود در فضای مجازی توجه نکنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=258051

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.