افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

بادامکی: قرار نیست هر بازی را ببریم، اما نباید برای تیمی مثل پرسپولیس این اتفاقات بیفتد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 245335
بادامکی: قرار نیست هر بازی را ببریم، اما نباید برای تیمی مثل پرسپولیس این اتفاقات بیفتد – پرسپولیس نیوز

قائم مقام باشگاه پرسپولیس به شکست این تیم در جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک واکنش نشان داد. حسین بادامکی پس از حذف پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: باید به همه بازیکنان و کادر فنی خسته نباشید بگویم. از هواداران پرسپولیس هم تشکر می کنم که امروز از هر نظر از تیم […]

قائم مقام باشگاه پرسپولیس به شکست این تیم در جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک واکنش نشان داد.

حسین بادامکی پس از حذف پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: باید به همه بازیکنان و کادر فنی خسته نباشید بگویم. از هواداران پرسپولیس هم تشکر می کنم که امروز از هر نظر از تیم حمایت کردند. با این حال در بازی 2 بار پیش افتادیم، اما آلومینیوم در نیمه دوم بسیار شجاعانه، خوب و قوی بازی کرد و توانست 2 گل به ثمر برساند.

وی افزود: در وقت اضافه دو گل خوب زدیم اما نتوانستیم آنها را نجات دهیم. پنالتی ها هم 50-50 است و شانس با تیم ما همراه نبود.

معاون ورزشی پرسپولیس درباره پیشرفت بازی و داوری که باعث اعتراض عثمر شد، بیان کرد: امیر عرب براقی امروز خیلی سختگیرانه عمل کرد و در هر صحنه خیلی سریع کارت زرد می گرفت. به خیلی از بچه های ما هم تذکر داده شد، اما باید با تجربه بیشتری بازی می کردیم. وقتی دو گل زدیم باید کار را تمام می کردیم. گل دوم را در دقیقه 97 و گل چهارم را در دقیقه 122 به ثمر رساندیم.

بادامکی گفت که بعد از بازی 2-0 اسمار فکر کرده که تمام شده و تعویض های بدی انجام داده است. با این حال، کادر فنی تصمیم گرفت این تغییرات را انجام دهد. جام حذفی نیز تک مسابقه است و آلومینیوم در نیمه دوم با فوتبال بسیار خوبی به بازی بازگشت. بازیکنانی که به زمین می‌آمدند باید بهتر کار می‌کردند، اما در ارسال‌های بلند کمی ضعیف بودیم و گل‌های بدی به ثمر رساندیم.

وی با توجه به اینکه صحبت های عثمر درباره بازیکنان مورد علاقه اش برای فصل آینده در یکی از برنامه های تلویزیونی روی برخی از اعضای فعلی این تیم تاثیر گذاشته است، توضیح داد: فکر نمی کنم. نه تنها اسمار بلکه سایر مربیان نیز به برخی بازیکنان علاقه دارند و این مشکلی نیست.

نایب رئیس پرسپولیس در خصوص پرتاب اشیاء توسط هواداران این تیم گفت: شنیدم این کار را ابتدا هواداران آلومینیوم انجام دادند و شما بهتر از من می دانید که پرسپولیس به همه شهرها می رود، هواداران زیادی دارد و در اراک طبیعی است که مردم این تیم را دوست داشته باشند و برای حمایت از تیم ما به ورزشگاه بیایند.

بادامکی اضافه کرد: البته مسئولان فضایی در ورزشگاه را آتش زدند و بعد از گل آلومینیومی اشیائی را پرتاب کردند که حتی به جایی که من نشسته بودم هم رسید. البته ابتدا هواداران حریف شروع کردند و سپس ما واکنش نشان دادند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شکست جام حذفی می تواند تمدید قرارداد اسمار را تحت الشعاع قرار دهد، گفت: به هر حال فوتبال است و روزی که بازی به پایان رسید تا امروز و همچنین در ضربات پنالتی شکست می خوردیم. قرار نیست در هر بازی پیروز شویم. اسمار تا اینجای کار خوب عمل کرده و تصمیم گیرنده مدیرعامل و هیات مدیره پرسپولیس است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)