افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

بادامکی: خارجی های پرسپولیس شرایط را درک می کنند/ می توانستم در اولین دربی ام هت تریک کنم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 151237
بادامکی: خارجی های پرسپولیس شرایط را درک می کنند/ می توانستم در اولین دربی ام هت تریک کنم – پرسپولیس نیوز

رئیس اداره ورزش باشگاه پرسپولیس مدعی است علیرغم تذکرات بازیکنان و مربیان خارجی این تیم، شرایط مالی باشگاه را درک می کنند و به زودی مشکلات حل می شود. حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس که 6 فصل در این تیم حضور دارد، در آستانه دربی گفت: با وجود مشکلات مالی، مدیران این باشگاه در […]

رئیس اداره ورزش باشگاه پرسپولیس مدعی است علیرغم تذکرات بازیکنان و مربیان خارجی این تیم، شرایط مالی باشگاه را درک می کنند و به زودی مشکلات حل می شود.

حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس که 6 فصل در این تیم حضور دارد، در آستانه دربی گفت: با وجود مشکلات مالی، مدیران این باشگاه در حال رفع مشکلات هستند.

بادامکی که تجربه بازی در دربی را دارد، اخیرا در کمیته اخلاق حضور داشت تا قبل از دیدار با هواداران، استوری اینستاگرامش را توضیح دهد.

وضعیت تیم پرسپولیس قبل از دربی چگونه است؟
خوبه. خدا را شکر. بعد از بردی که به دست آوردیم شرایط خوب است و آرامش در تیم حاکم است. الحمدلله همه بازیکنان با انگیزه برای موفقیت در دربی تمرین می کنند.

با توجه به شرایطی که پرسپولیس در آن قرار دارد، شانس شما برای پیروزی در دربی چقدر است؟
شانس ما بالاست بالاخره ما تیم قهرمان هستیم و در این سال ها همیشه برای قهرمانی جنگیده ایم. ما کادر فنی مجرب و بازیکنان باکیفیت داریم. بالاخره برای هر تیمی در یک فصل فوتبال اتفاق می افتد که نتیجه نمی گیرد و شاید این مدت طولانی باشد، اما در نظر بگیرید که امسال تعطیلات زیادی در لیگ وجود داشت و این کاملاً چشمگیر است. با این حال به نظر من نباید باخت مقابل الدیل را بزرگ جلوه دهیم. فوتبال همین است و حالا آن شب توپ های ما گل نشد و بدشانسی پیش آمد. مهم این بود که از آن بازی برگردیم و با قدرت در لیگ ادامه دهیم که خدا را شکر این اتفاق افتاد و سه امتیاز خوب را گرفتیم.

به نظر می رسد در هفته های اخیر برخی از بازیکنان پرسپولیس دچار افت کیفیت شده اند یا این تیم دچار مشکل جسمی شده است.
به نظر من چنین چیزی وجود ندارد. بالاخره همه بازیکنان تمام تلاش خود را می کنند و همه اشتباه می کنند، اما ما نباید کار بزرگی انجام دهیم و این درست نیست. همه پسران تلاش می کنند و کیفیت خود را با نتایج و قهرمانی هایی که به دست آورده اند نشان داده اند. الان هم هر چه جلوتر برویم شرایط بهتر می شود زیرا همه این بچه ها بازیکنان باکیفیتی هستند. من فکر نمی کنم مشکلی وجود داشته باشد. اما باید در نظر داشت که فراتر از صدمات، مشکلاتی که بچه ها با آنفولانزا و سرما خورده بودند، جان و انرژی آنها را گرفته و در آمادگی آنها تأثیر منفی گذاشته است.

بعد از جریمه 10 درصدی که باشگاه برای تیم در نظر گرفت، شرایط بدی به وجود آمد و اختلافات بازیکنان و کادر فنی با مدیریت باشگاه بیشتر شد، اما در ادامه آقای درویش به محل تمرین رفت و شرایط کمی بهتر شد. بیت و نتیجه همان پیروزی مقابل او آماتور بود. آقای یحیی بعد از بازی هواداران گفتند که تیم برای موفقیت در دربی و همچنین ریکاوری نیاز به صمیمیت و همدلی دارد. آیا اکنون این صمیمیت در تیم و بین عناصر تیم و باشگاه وجود دارد؟

ببینید در هر مجموعه ای همه نظرات برابر نیستند و اگر برابر باشند آن مجموعه اصلا پیشرفت نمی کند. همه جا اختلاف سلیقه وجود دارد اما مهم این است که هدف یکی است و هدف همه ما موفقیت پرسپولیس بیشتر نیست. در هر نهاد، سازمان و باشگاهی نظرات متفاوتی دیده می شود، اما این به معنای عدم درک ما نیست. اتفاقاً اختلاف نظر چیز خوبی است زیرا نشان می دهد همه دوست دارند این تیم بهترین نتایج را بگیرد و عملکرد خوبی داشته باشد. اختلافات را می توان با صحبت حل کرد. علاوه بر این، همه از مشکلات متعددی که باشگاه ما در سال جاری با آن روبه‌رو بوده است، می‌دانند، اما تلاش می‌کنیم تا حد امکان آنها را به حداقل برسانیم.

شما آقایان پیروانی و یحیی بارها در مورد بحث سقف قرارداد و باشگاه هایی که این موضوع را رعایت نکردند و حالا بازیکنان کلیدی بیشتری در اختیار دارند صحبت کرده اید. این یکی از مشکلات پرسپولیس است.
در حال حاضر نمی خواهم در مورد آن صحبت کنم. بهتر است بازی با استقلال انجام شود و بعد درباره آن صحبت کنیم.

اخیرا به دلیل مطلبی که در صفحه خود درباره اظهار نظر محمود فکری گذاشته اید به کمیته اخلاق احضار شدید.
اتفاقا من دیروز (دوشنبه) رفتم کمیته اخلاق و صحبت کردم. من با اصل سوال مشکل داشتم و نمی خواستم این عوارض اتفاق بیفتد. سوالی پرسیده شد که مشکل ایجاد کرد. به هر حال، به عنوان روزنامه نگار، شغل شما مستلزم این است که به دنبال اخبار باشید و هر چه اخبار قوی تر باشد، بهتر است. اما بهتر است چند دوست داشته باشیم تا به بهبود فضای فوتبال کمک کنند.

اخیراً برخی از مربیان و بازیکنان خارجی باشگاه به دلیل تأخیر در مطالبات مالی خود تذکر داده اند. باشگاه برای حل این مشکل چه کرده است؟
این مشکلات بود. امسال بالاخره همه باشگاه ها مشکل مالی داشته و دارند مدیریت می کنند. این بیانیه نیز صادر شد و من باید از بازیکنان و مربیان خود تشکر کنم که کمک کردند و پیش قدم شدند. باشگاه تمام تلاش خود را برای حل مشکلات انجام داده و به زودی وضعیت بهتر خواهد شد.

آیا زمان پرداخت بدهی بازیکنان خارجی یا درصدی که باید به اعضای تیم داده شود را اعلام نمی کنند؟
به زودی به امید خدا

اخطارهای خارجی های تیم برای باشگاه مشکلی ایجاد نمی کند؟
نه ببین انشالله هیچ اتفاقی نمی افته. ما تعامل خوبی بین خود داریم و آنها هم شرایط باشگاه را درک می کنند، اما ما به دنبال حل هر چه سریعتر مشکلات هستیم.

پرسپولیس تصویر خاصی از تو در دربی دارد و آن پاس گل سوم ایمون زاید در آن دربی معروف ده نفره. آیا در مورد آن لحظه صحبت می کنید؟
بالاخره هر دربی شرایط خودش را دارد. در آن بازی با دو امتیاز شکست خوردیم و خدا مهرداد اولادی را بیامرزد. او را هم اخراج کردند و ما ده نفر بودیم. در آن لحظات تعدادی از تماشاگران ما هم رفتند اما خواست خدا این بود که با تلاش بچه ها برگردیم و آن نتیجه حاصل شود. هیچکس باور نکرد آن مسابقه هنوز هم یکی از بهترین های تاریخ باشگاه پرسپولیس محسوب می شود و دیدنی است. خدا را شکر در آن بازی هم حضور داشتم و با اینکه حضورم کم بود اما خدا را شکر موثر بودم و هواداران خوشحال بودند.

فکر می کردی در لحظه ای که وارد زمین شدی برنده می شوی؟
نه دقیقا.وقتی وارد زمین شدم بازی 2-2 مساوی شد اما با شرایطی که در بازی پیش آمد همان 2-2 مثل معجزه بود پاس دادم و آمون زاید خیلی خوب آن را کنترل کرد و کاملا چرخید و شلیک کرد.

این بهترین صحنه دربی شما بود؟
خدا به من توفیق داد که در دربی اول برنده شوم. در آن دیداری که در زمان آقای دنیزلی رخ داد و با گل های مرحوم اولادی و مهرزاد معدنچی پیروز شدیم، اگر توپ های من گل می شد، می توانستم در آن بازی هت تریک کنم.

آیا این به این معنی است که این بهترین بازی شما در دربی بوده است؟
من این بازی را خیلی دوست دارم و خیلی دوستش داشتم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=151237

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.