افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
3

بادامکی: برخی تجهیزات از مریخ آمده و قانون شامل حال آنها نمی شود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 127916
بادامکی: برخی تجهیزات از مریخ آمده و قانون شامل حال آنها نمی شود – پرسپولیس نیوز

قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: واقعاً عجیب است که قانون فقط برای ما وضع شده که انگار تیم های دیگر از مریخ آمده اند و قانون شامل حال آنها نمی شود. حسین بادامکی در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین نتایج تیم پرسپولیس اظهار کرد: متأسفانه در هفته های اخیر با وجود تلاش زیاد بازیکنان […]

قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: واقعاً عجیب است که قانون فقط برای ما وضع شده که انگار تیم های دیگر از مریخ آمده اند و قانون شامل حال آنها نمی شود.

حسین بادامکی در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین نتایج تیم پرسپولیس اظهار کرد: متأسفانه در هفته های اخیر با وجود تلاش زیاد بازیکنان و کادرفنی باشگاه پرسپولیس نتایج خوبی نگرفتیم اما مطمئنم با تشکر با اطلاع یحیی گل محمدی و دستیارانش و همچنین بازیکنان توانمندی که در اختیار داریم، به زودی همه چیز تغییر خواهد کرد و به روزهای گذشته باز خواهیم گشت.

وی با اشاره به اینکه فراز و نشیب در هر باشگاهی طبیعی است، خاطرنشان کرد: در فصول گذشته که تیم به انواع افتخارات دست می یافت، در مقطعی با نتایج بدی مواجه شدیم و اتفاق عجیبی نیفتاد. هواداران فصل قبل را به یاد دارند که مقابل تیم های هوادار و سپاهان شکست خوردیم اما در نهایت 3 جام ممکن را به دست آوردیم و فصل بی نظیر به پایان رسید.

بادامکی که سابقه قهرمانی با پرسپولیس در لیگ برتر را دارد، گفت: پرسپولیس شخصیت بزرگی از خود نشان داده و این شخصیت بزرگ تیمی همیشه در سال های مختلف نشان داده شده است. نباید فراموش کنیم که مصدومیت های زیادی که در این مدت داشتیم باعث گره خوردن تیم نیز شده است. البته یحیی با رشادت های خود آن تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و شاهد حضور بازیکنان جوانی چون سورگی با لباس پرسپولیس به فوتبال ایران بوده ایم.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: شاید بهتر باشد در جاهایی بازیکنان بهتر و بیشتری جذب شود تا امروز با ظاهر شدن مصدومیت های سریالی و از دست دادن بازیکنان خوبی چون پورعلیگنجی، امیری و سلمانی. دست کارکنان آنقدرها هم خالی نیست.» متاسفانه در این بین قانون محدودیت قرارداد عجیب دلیلی شد تا این تیم امروز با مشکل مواجه شود.

و افزود: واقعاً عجیب است که قانون فقط برای ما وضع شده است که انگار تیم های دیگر از مریخ آمده اند و قانون شامل آنها نمی شود. من خودم 20 سال در لیگ برتر بازی کردم و هیچ وقت ندیدم بازیکنی قراردادش را تمدید کند، حالا ناگهان همه به استقلال رفتند و قراردادشان را با تیم هایشان کم کردند؟

بادامکی گفت: اگر قانون وضع شده برای همه جاری بود، یک امتیاز از پرسپولیس کسر می شد که برای تخلف سایر تیم ها چیزی نبود. همین هفته مقابل سپاهان دیدی که رقیب دو تیمی بود، آیا می توان با رعایت سقف این همه ستاره را گرد هم آورد؟

کاپیتان سابق پرسپولیس گفت: استقلال هم شرایط مشابهی دارد اما دیدیم هیچ مشکلی برای این تیم ندارد. وقتی قانون شامل حال همه نمی‌شود، به وضوح احساس بی‌اعتمادی به وجود می‌آید و همه تصور می‌کنند که در پشت پرده چیزی در جریان است.

بادامکی درباره اخباری مبنی بر اینکه از کسر 10 درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس به دلیل نتایج ضعیف مطلع شده است، گفت: بعد از بازی با سپاهان مسئولان باشگاه تصمیم خود را گرفتند و سپس از من نظر خواستند. اما نه.تصمیم نهایی را خودشان گرفتند چون وظیفه من نیست که بگویم تیم باید جریمه شود یا نه.

وی در پایان تصریح کرد: به نظر من این جریمه جریمه ای نیست که باید اعمال شود چرا که با نتایج خوبی که تیم در آینده خواهد گرفت قطعا مشکل حل خواهد شد. همه اعضای باشگاه و هواداران به کادر ثابت خود اعتقاد دارند و مجموعه افتخارات یحیی نشان از بازگشت پرسپولیس به روزهای اوج خود دارد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)