افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
3

بادامکی: برخی باشگاه ها مشکلات عمیقی دارند اما فقط روی پرسپولیس تمرکز می کنند/درگیر مشکلاتی هستیم که در گذشته رخ داده است – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 220966
بادامکی: برخی باشگاه ها مشکلات عمیقی دارند اما فقط روی پرسپولیس تمرکز می کنند/درگیر مشکلاتی هستیم که در گذشته رخ داده است – پرسپولیس نیوز

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: اعضای هیات مدیره و مدیرعامل این باشگاه دائما درگیر بحث هایی هستند که پیش از این در باشگاه رخ داده است. حسین بادامکی معاون امور ورزشی باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: اعضای باشگاه تلاش می کنند بهترین امکانات را برای اعضای تیم ایجاد کنند […]

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: اعضای هیات مدیره و مدیرعامل این باشگاه دائما درگیر بحث هایی هستند که پیش از این در باشگاه رخ داده است.

حسین بادامکی معاون امور ورزشی باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: اعضای باشگاه تلاش می کنند بهترین امکانات را برای اعضای تیم ایجاد کنند و بیش از پیش از آنها حمایت کنند، بدون شک اگر خبری باشد. باشگاه و تجهیزات تیم با بدهی های گذشته فاصله زیادی داشت، قطعا از نظر مالی و پرداختی مشکلی وجود نداشت، زیرا اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه دائما درگیر این بحث هستند که قبلا در باشگاه اتفاق افتاده است.

وی در ادامه افزود: به زودی مدارک زیادی برای صدور پروانه حرفه ای بررسی می شود. هواداران پرسپولیس در سراسر جهان امیدوارند این تیم بزرگ به راحتی مجوزهای لازم را برای حضور شایسته در رقابت های آسیایی مانند فصل گذشته کسب کند. بنابراین برای رهایی از محدودیت ها و اخذ مجوزهای لازم در مسیر حرفه ای شدن باید خرج این بدهی ها کرد، اما گویا گروهی از این موضوع نیز گلایه دارند!

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره اتفاقاتی که در رختکن پرسپولیس اصفهان در دیدار مقابل ذوب آهن رخ داد، اظهار کرد: متاسفانه مسائل و مسائل خارج از ورزش برای باشگاه ها، تیم ها، مربیان و بازیکنان حاشیه هایی ایجاد می کند. ورزش یعنی آرامش و شادی از فعالیت جوانان کشورمان که با ریاضت و تلاش سعی در شادی هواداران خود دارند. وقتی چنین مواردی مشاهده و مطرح شود، روحیه ورزش خدشه دار می شود. قطعا باشگاه های حرفه ای و مطرحی مثل پرسپولیس و ذوب آهن برای ارائه بهترین و زیباترین بازی ها به میدان می آیند و نباید اجازه داد که این گونه باندها این رشته زیبا را به چالش بکشند. همانطور که مسئولان فدراسیون، سازمان لیگ و سایر عوامل فوتبال پیگیر این موضوع هستند، باشگاه پرسپولیس نیز از ابتدا پیگیر این موضوع بوده و اصرار به شفاف سازی این مسائل دارد.

بادامکی در خصوص پخش و عنوان برخی از برنامه های رسانه ای درباره بدهی های گذشته باشگاه خاطرنشان کرد: متأسفانه به این حواشی که برخی از مردم و صداوسیما هر از گاهی ایجاد می کنند عادت کرده ایم. ضمن اینکه امید است به جای اتهام و زیر سوال بردن مدیران وقت و گمانه زنی های غیرحرفه ای، علت انعقاد این گونه قراردادها بررسی و به علل این بدهی ها رسیدگی و البته پیش بینی شود.حمایت از کسانی که این بدهی ها را تقبل کرده و پرداخت کرده اند، اما می بینیم که به شکلی کاملاً ناعادلانه سعی دارند وارثان این بدهی ها را مقصر جلوه دهند که کاملاً ناعادلانه است، زیرا اگر این بدهی ها نبود، باشگاه درآمد خود را در این زمینه هزینه می کرد. تجهیزات و تجهیزات. البته برای ما و پرسپولیسی‌ها جالب است که خیلی از باشگاه‌های لیگ برتری مشکلات عمیق‌تر و عمیق‌تری نسبت به پرسپولیس دارند، اما مشکلات آنها هیچ‌وقت حل نمی‌شود و مشکلات کوچک‌تر درون تیمی و درون باشگاهی پرسپولیس زیر ذره بین برخی‌ها قرار می‌گیرد. رسانه ها و بس، آنها رسانه ملی هستند.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که دلیل این گونه اختلافات چیست، گفت: این موضوع قدیمی است. از قبل و حتی زمانی که پیراهن پرسپولیس را بر تن می کرد تا به امروز که پرسپولیسی ها هر وقت در زمین بودند عملکرد خوبی داشتند و از نظر فنی کمتر می شد جلوی این تیم را در زمین فوتبال گرفت. و حتی در بین مربیان روند موفقیت آمیز تیم را متوقف کنند. به همین دلیل باید با احتیاط به این مسائل برخورد کرد و خوشبختانه بازیکنان ما آنقدر فضای زمین را دیده اند و پرسپولیسی ها آنقدر پخته شده اند که دیگر این جریانات حاشیه ای نمی تواند مشکلی ایجاد کند.

وی در خصوص وضعیت فعلی پرسپولیس و چهار بازی فشرده قرمزها تا پایان سال خاطرنشان کرد: خوشبختانه وضعیت تیم خوب است و با جذب بازیکنان جدید و هماهنگی با بازیکنان باتجربه، انتظار جذابیت داریم. و مسابقات زیبا و با نتیجه قابل قبول و امیدواریم سال 1402 با بهترین نتایج به پایان برسد. باشگاه با تامین منابع مالی تمام تلاش خود را برای انجام تعهدات خود انجام خواهد داد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)