افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
6

بادامکی برای قهرمانی همه چیز دست پرسپولیس نیست/ ناراحتی حذف از ناراحتی هرواد

  • کد خبر : 17625

پیشکسوت باشگاه گفت: شرایط پرسپولیس خوب است برای قهرمان شدن همه چیز دست این تیم. حسین در گفت‌وگو با فارس، در خصوص برد گذشته تیم پرسپولیس در مقابل ملوان: به نظر من پرسپولیس بازی خوب آغاز شد و این برد پرگل می‌تواند تأثیر بگذارد که تأثیر بگذارد که در نهایت گل در آخر تأثیر بگذارد. […]

پیشکسوت باشگاه گفت: شرایط پرسپولیس خوب است برای قهرمان شدن همه چیز دست این تیم.

حسین در گفت‌وگو با فارس، در خصوص برد گذشته تیم پرسپولیس در مقابل ملوان: به نظر من پرسپولیس بازی خوب آغاز شد و این برد پرگل می‌تواند تأثیر بگذارد که تأثیر بگذارد که در نهایت گل در آخر تأثیر بگذارد. پرسپولیس دیروز خیلی خوب بازی کرد و مهدی ترابی هم گل خیلی . فکر می‌کنم بازیکنان کارهایی را در زمین انجام دادند که کادرفنی از آنها خواستند.

وی ادامه داد: شرایط پرسپولیس خوب است. به جز باخت به سپاهان که واقعاً تلخ بود بچه‌ها در بقیه بازی‌ها خوب بازی کردن. اگر اشتباه پرسپولیس ۳ برد متوالی آورد و این باعث شد تا شرایط این تیم خوب باشد، اما وضعیت جدول به گونه‌ای است که شرایط دیگر دست پرسپولیس نیست و قهرمان شدن به نتایج سپاهان سپاهان هم می‌رسد. امیدوارم روند به گونه‌ای پیش برود که پرسپولیس با بازی‌های خود را برنده و رقبا هم امتیاز از دست بدهند.

باشگاه پیشکسوت در پاسخ به این سوال که تیمی را برای قهرمانی بیشتر می‌داند: با شرایطی که جدول درحال‌حاضر وضعیت سپاهان بهتر است اما به نظر من این تیم باز هم امتیاز دست‌هایش را دارد. سپاهان همیشه تیم خوبی بوده و ازامکانات و بودجه خوبی بوده است. از طرفی هم استقلال تیم سال گذشته نشان داد که خوبی است. در شرایط فعلی فکر می‌کنم شرایط سپاهان برای قهرمان شدن بهتر از بقیه تیم‌ها خواهند بود. هر چند که نتیجه این تیم در ادامه بازیها هم در نظر گرفته شود.

بادامکی که با وجود روندی پرسپولیس در این فصل اما هواداران انتقادهایی به این تیم می‌کنند، گفت: در این مورد تاثیرگذاری پرسپولیس پرسپولیس حضور داشت که دلیل آن دلیل مسائل مالی تیم را ترک کرد. این موضوع باعث شد تا دست بسته و اصلی تیم هم باشد که در نتیجه بازی‌ها هم تاثیرگذار بوده است. هواداران پرسپولیس نگران همین موضوع هستند که بازیکنان تیم جدا می شوند. این شرایط واقعا سخت است و تبدیل به دغدغه اصلی هواداران می شود که باید آن فکر کنید. پرسپولیس با هوادارانش زندگی می‌کند و هواداران فکر و ذکرشان این تیم است. باید برای موضوع مهم قائل شویم و اگر قرار بگیری در کادر مدیریتی زودتر صورت بگیری که من به ثبات اعتقاد دارم.

وی درباره حذف از آسیا و نگرانی‌هایی که در این‌باره خاص وجود دارد: با توجه به اتفاقاتی برای استقلال این نگرانی‌ها برای هواداران هم وجود دارد، اما امیدوارم این اتفاق رخ دهد. همه تیم‌ها می‌شوند تا آسیایی شوند چرا که حضور بازی‌های بین‌المللی به فوتبال کمک می‌کند و راه را برای پیشرفت بازیکنان باز خواهند کرد. همین حالا که استقلال از آسیا شکست خورد را هوادارانش می‌خورند. مدیران مدیران ما زمانی برای کاری اقدام می‌کنند که آن زمان است و زودتر از اینها به فکر چاره بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17625

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.