افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

بادامکی: با رضایت قلی زاده مشکل داریم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 337416
بادامکی: با رضایت قلی زاده مشکل داریم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت که برای جلب رضایت علی قلی زاده با باشگاه لخ پوزنان لهستان مشکل پیدا کرده اند. حسین بادامکی پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل تراکتورسازی در هفته دوم لیگ برتر گفت: سعی کردیم در نیمه اول بازی را بیشتر کنترل کنیم. در نیمه دوم، درب ما به تعجب […]

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت که برای جلب رضایت علی قلی زاده با باشگاه لخ پوزنان لهستان مشکل پیدا کرده اند.

حسین بادامکی پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل تراکتورسازی در هفته دوم لیگ برتر گفت: سعی کردیم در نیمه اول بازی را بیشتر کنترل کنیم. در نیمه دوم، درب ما به تعجب باز شد. اما خدا را شکر پرسپولیس دوباره شخصیت خود را نشان داد و با اینکه 10 نفره بودیم خیلی خوب به بازی برگشتیم و در خانه تراکتورسازی که بازیکنان خوب زیادی دارد یک امتیاز گرفتیم.

وی در خصوص اعتراض پرسپولیسی ها به محل قبل از گل تراکتورسازی گفت: به دلیل اینکه پشت دروازه بودم صحنه را کامل ندیدم و نمی توانم قضاوت کنم. بچه ها به صحنه نزدیک بودند و می توانند تصمیمات بهتری بگیرند.

نایب رئیس باشگاه پرسپولیس درباره اعتراض تیم ها به سهمیه مجاز بازیکنان روی نیمکت تصریح کرد: نه تنها ما، بلکه سایر تیم ها هم این اعتراض را داریم. خوب است که برای بازیکنان جوان جا باز کنیم، اما با توجه به اینکه 20 بازیکن بزرگسال و 8 بازیکن سهمیه زیر 23 سال سن دارند و از 28 بازیکن فقط 18 بازیکن می توانند نیمکت نشین باشند، کمی بی انصافی است مخصوصا برای بازیکنان زیر: 23: سال ها و کمتر که فضای کمتری برای بازی پیدا می کنند. به نظر من باید سهمیه بزرگسالان را افزایش دهند و الان تعداد سهمیه ها 2+9 می شود. چه اتفاقی می افتد؟

بادامکی درباره نیاز پرسپولیس به جذب بازیکنان بزرگتر به خصوص در خط حمله گفت: همه بازیکنان ما آدم بزرگی هستند. در این محیط و مقابل این بازیکنان، اگر بخواهید 10 نفره به بازی برگردید و نتیجه را یک بر صفر مساوی کنید، شرایط بسیار سختی است و نشان دادیم در هر شرایطی می توانیم به بازی برگردیم. ما باید خودمان را تقویت کنیم و باشگاه نیز به دنبال امکان اضافه کردن بازیکنان با کیفیت است. امیدواریم بتوانیم انتظارات هواداران را برآورده کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که مذاکرات پرسپولیس با علی قلی زاده در چه مرحله ای است، گفت: به دلیل بحث نحوه دریافت رضایتنامه از این بازیکن به مشکل خوردیم.

چرا این مشکلات فقط در پرسپولیس وجود دارد، استقلال، تراکتور یا سپاهان دست روی هر بازیکنی می گذارند و به راحتی جذب می کنند.» قائم مقام باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال تاکید کرد: تا به حال چنین چیزی ندیده ام. این نظر شماست. وقتی بازیکنی با یک باشگاه قرارداد دارد، زمان مذاکره طولانی‌تر می‌شود و هزاران اتفاق بین و در طول مذاکره می‌افتد. ما خیلی دوست داریم قلی زاده را به خدمت بگیریم و خود بازیکن هم به این موضوع علاقه دارد اما باشگاه او اعلام کرد در آستانه بازی هفته گذشته کمی صبر دارند. وقتی در مرکز باشگاه خود هستید و می خواهید تصمیم بگیرید، کار سخت می شود.

مهدی آذربایجانی مدیرعامل سپاهان گفت: یکی از تیم ها با مطالبات سه تیم آسیایی ایران مخالف است و اجازه افزایش سقف قرارداد را نمی دهد. مظفری زاده سرپرست تراکتورسازی نیز از موافقت خود با افزایش سقف قرارداد خبر داده است. بادامکی در پاسخ به اظهارات این خبرنگار گفت: تیم هایی که نام بردید نباید با افزایش سقف قرارداد مشکلی داشته باشند زیرا از روز اول کاری را که فدراسیون و سازمان لیگ به عنوان قانون اعلام کرده انجام ندادند. با این حرف ها می خواهند فشار را بر سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برای افزایش سقف قرارداد بیشتر کنند. اگر اینطور بود، از روز اول قانون سقف قرارداد را وضع نمی کردند تا تیم ها دچار مشکل نشوند. از خدای ما بود که اینطور شد. اگر تیمی این قانون را رعایت نکرد مشکل خودش است!

وی در خصوص اظهار نظر بیرانوند مبنی بر قانونی بودن فسخ قراردادش با پرسپولیس گفت: این نظر اوست. ما شکایت کردیم و این موضوع را تا انتها پیگیری خواهیم کرد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره مشکل ستاد باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: فضایی که اینجا در تبریز دیدیم می تواند در ورزشگاه آزادی خیلی بهتر باشد. برخی چیزها خارج از کنترل باشگاه است. فکر می کنم هفته اول دعوت شدیم، این هفته هستیم و مشخص نیست بازی هفته آینده کدام ورزشگاه برگزار می شود. این یکی از بدبختی های تیم ماست. سعی می کنیم بهترین نتایج را بگیریم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)