افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
3

بادامکی: با حضور درویش در تمرین اختلافات کم شد/ مشکل گلسیانی حل شد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 152735
بادامکی: با حضور درویش در تمرین اختلافات کم شد/ مشکل گلسیانی حل شد – پرسپولیس نیوز

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس معتقد است در صورت عدم اختلاف در یک گروه پیشرفتی حاصل نمی شود. حسین بادامکی درباره شرایط پرسپولیس قبل از دربی 102 گفت: جذابیت فوتبال کری است و صحبت هایی که انجام می شود، مهم این است که هر دو تیم تلاش کنند بهترین عملکرد را در زمین داشته باشند. شرایط […]

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس معتقد است در صورت عدم اختلاف در یک گروه پیشرفتی حاصل نمی شود.

حسین بادامکی درباره شرایط پرسپولیس قبل از دربی 102 گفت: جذابیت فوتبال کری است و صحبت هایی که انجام می شود، مهم این است که هر دو تیم تلاش کنند بهترین عملکرد را در زمین داشته باشند. شرایط تیم ما خیلی خوب است و بازیکنان بعد از بازی با هواداران با انگیزه زیادی تمرین کردند. باشگاه توانست قبل از دربی پول بازیکنان را پرداخت کند تا با روحیه خوبی بازی کنند.

وی در پاسخ به اینکه بعد از حضور درویش در تمرین اختلافات کم شد و بازیکنان و کادرفنی با آرامش تمرین می کنند، گفت: در هر گروهی اگر اختلاف نظر نباشد پیشرفتی حاصل نمی شود. در این گروه همه تلاش می کنند بهترین کار را انجام دهند، ممکن است اختلاف نظر داشته باشیم اما هدف همه ما موفقیت پرسپولیس است. با توجه به صحبت های درویش در محل تمرین، شرایط خیلی بهتر شد و پس از آن هواداران را شکست دادیم. هرچه اعضای تیم و باشگاه به هم نزدیکتر باشند، قطعاً اختلافات کاهش می یابد و سوء تفاهم رخ نمی دهد.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره انتخاب اسپانسر جدید و پرداخت به بازیکنان گفت: خدا را شکر قبل از بازی پرداختی را داشتیم. پرسپولیس باید به سمتی برود که درآمدزایی داشته باشد زیرا منابع مالی باشگاه محدود است و باشگاه باید از همه ظرفیت ها برای رسیدن به بهترین ها استفاده کند. اتفاقات خوبی افتاده است و اتفاقات خوب بیشتری در آینده رخ خواهد داد. هزینه تجهیزات اولیه را نیز پرداخت می کنیم.

بادامکی درباره پرداخت مطالبات جورجی گلسیانی گفت: مشکل این بازیکن برطرف شده و مطالباتش پرداخت شده است.

وی درباره واکنش بیرانوند به اسپانسر باشگاه گفت: چیز خاصی نبود، بیرانوند هم مثل بقیه تمرین می کند و اسپانسر ما مشکلی ندارد.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره برگزاری اولین دربی با حضور هواداران گفت: اتفاق خوب و ویژه ای است و حضور بانوان قطعا جذابیت بازی را افزایش می دهد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)