افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

بادامکی: بازیار آدامه دارد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 261384
بادامکی: بازیار آدامه دارد – پرسپولیس نیوز

معوب آهن را شبهه‌برانگیز دانست. حسین بادامکی بعد از پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل بی ستوهفتم باید به برتر، اظهار داشت: نه خیلی راحت‌تر برنده. یک مقدار خودمان کار را برای خودمان سخت کرد. جا دارد دوباره از اعضای تیم تشکر کنیم. مهم سه امتیاز بود که امروز به دست آمد. امیدواریم بازی‌های آینده […]

معوب آهن را شبهه‌برانگیز دانست.

حسین بادامکی بعد از پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل بی ستوهفتم باید به برتر، اظهار داشت: نه خیلی راحت‌تر برنده. یک مقدار خودمان کار را برای خودمان سخت کرد. جا دارد دوباره از اعضای تیم تشکر کنیم. مهم سه امتیاز بود که امروز به دست آمد. امیدواریم بازی‌های آینده هم به همین شکل پیش برود.

وی درباره هدر رفتن موقعیت‌های پرسپولیس مقابل هو ادار، تصریح کرد: گفتم که چه موقعیتی داشتیم. فوتبال در آخرين بار در كار را زياد مي كند و شايد همين باعث شود كه يك لحظه آخر تصميم گيري درست انجام شود، اين امكان وجود دارد كه در نیمه اول كار را تمام كند. در کل جذابیت فوتبال به همین مسائل است. امیدوارم در بازی‌های این فرصت‌های گلزنی را راحت از دست ندهیم.

«بعد از صدور حکم محرومیت تعلیقی امید حامدی‌فر بازیکن استقلال، از پرسپولیسی‌ها نسبت به این موضوع می‌تواند بازی را در مقابل فولاد کمک کند.” شاید یک مقداری هواداران به ویژه هوادار پرسپولیس را همین نکته‌ای که شما گفتید، درگیر می‌کند. با توجه به شناختی که از آقای حسن‌زاده (رئیس کمیته انضباطی) دارم فکر می‌کنم آن‌ها بهترین حکم‌ها را صادر می‌کنند، ولی امروز این حکم، مقداری فکر می‌کنم ما را هم کار می‌کنم. 9 می‌گرفتند.

وی ادامه داد: آن حرکت توسط بازی شد شاید دو یا سه جلسه بازیکن از محرومیت می‌شد تا حکم نهایی صادر شود، اما در مورد قلال تعلیقی داد و به جای او مربی استقل ال را دو جلسه محروم کردند! من به شخصه دوست ندارم ذهنیت نسبت به خود را نسبت به اما نه خودآگاه ذهن ما به این طرف می‌رود.

معاون باشگاه در پاسخ به این پرسش که «آیا بروز حواشی توسط لیگ‌های پایانی، باعث ایجاد چهره در این رقابت‌ها نشده است؟»،،، من هم موافق هستم، باید یک مقدار یک یک یک یا یک تصمیم یک گیرنداد ار، مربی و …ایجاد شود. آیا می دانید؟ نوع انضباطی صورت می‌گیرد و … . من فکر می‌کنم این موضوع باعث می‌شود که تیم‌ها آنطور که باید ر وی تیم باقی بماند. برای اینکه بخواهند حق را قبول کنند، باید صحبت کنند. به هر حال پرسپولیس تیم پرهواداری است و آنها انتظار دارند از تی م دفاع و اجازه ندهیم حق تیم پایمال شود. این موضوع ما را سنگین می‌کند مخصوصاً در این یا سه هفته پایانی حتی گل دریافتی و تیم روی قهرمانی تأثیرگذار است خدای نارده حق حق تیم ما ضایع ضایع نمی‌شود. باشد به تیم‌ها وارد شود.

بادامکی درباره اینکه آیا برای بازی‌های باقیمانده در مورد بکارگیری کمک ویدیویی صحبتی نشده است، گفت: نه، هیچ صحبتی نیست و امیدوارم برای فصل بعد از این فناوری را داشته باشم.

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال نیو ز شوید(کلیک کنید)