افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

بادامکی: ایرادی نداشت که بگوییم مدیرعامل استقلال مشکلی ندارد؟ / درویش به جای لحن از کلمه لهجه استفاده کرد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 286989
بادامکی: ایرادی نداشت که بگوییم مدیرعامل استقلال مشکلی ندارد؟  / درویش به جای لحن از کلمه لهجه استفاده کرد – پرسپولیس نیوز

حسین بادامکی گفت: رفتار کمیته انضباطی در خصوص تعلیق سریع درویش باعث افزایش شبهه ها شد در حالی که سامی از الفاظی مانند چاله میدان علیه درویش استفاده کرد. حسین بادامکی در گفت وگو با ایسنا، درباره فصلی که گذشت و با قهرمانی پرسپولیس همراه شد، گفت: فوتبال ایران مدت هاست در مصاحبه های خود […]

حسین بادامکی گفت: رفتار کمیته انضباطی در خصوص تعلیق سریع درویش باعث افزایش شبهه ها شد در حالی که سامی از الفاظی مانند چاله میدان علیه درویش استفاده کرد.

حسین بادامکی در گفت وگو با ایسنا، درباره فصلی که گذشت و با قهرمانی پرسپولیس همراه شد، گفت: فوتبال ایران مدت هاست در مصاحبه های خود شاهد بوده است که مربیان و بازیکنان حریف چقدر به پرسپولیس فشار می آورند. فشاری که از چند هفته اول شروع شد و در چند هفته آخر به اوج خود رسید.

وی افزود: کار به جایی رسید که یکی از کمک مربیان حریف استقلال با لحنی عجیب پرسپولیسی ها را چالشی خواند و سعی کرد در مقابل میلیون ها هوادار پرسپولیس موضع بگیرد که «حالا با هم کار می کنیم». این در حالی است که باشگاه پرسپولیس طبق انتظار هواداران پرشمار خود هر از چند گاهی به جایگاه مسئولیت می رسید اما نه سرمربی پرسپولیس و نه بازیکنان نه تنها به مقام مسئولیت نرسیدند، بلکه تلاش کردند تا جشن قهرمانی را به تیم حریف تبریک بگویم.

بادامکی درباره رسوایی های ایجاد شده در برنامه دوشنبه شب فوتبال تاپ گفت: مدیرعامل پرسپولیس پس از بررسی مسائل پرسپولیس و پاسخگویی به شرایط باشگاه استودیو را ترک کرد و حتی بر درخواست مجری برای پاسخ احتمالی اصرار داشت. به گفته سرپرست مدیرعامل باشگاه استقلال، سامی بعید است در مورد پرسپولیس اظهار نظر کند و به همین دلیل استودیو برتر فوتبال را ترک کرده است.

وی با انتقاد از رفتار سامی خاطرنشان کرد: مشکل اینجاست که مدیرعامل باشگاه رقیب از ابتدا علیه پرسپولیس و تیم اظهارنظر کرد و آنچه را که می خواست گفت. طبیعی است که درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس باید از حقوق میلیون ها هوادار این تیم دفاع کند و برای این کار باید پاسخگو بود.

وی افزود: در این میان سامی ابتدا سخنان و لحن درویش را حفره میدانی خواند و درویش نیز در پاسخ به این اتهام زشت می خواست از لحن زشت سامی انتقاد کند. متأسفانه به جای کلمه لحن از کلمه لهجه استفاده کردند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: جالب است که بلافاصله از این موضوع ابراز نارضایتی کرد و بابت کلمه ای که هم در صفحه شخصی و هم در مصاحبه ها به کار برد عذرخواهی کرد اما در کمال تعجب دیدیم که بلافاصله کمیته انضباطی محروم شد. به طوری که شبهات دوباره ایجاد شود.

کاپیتان سابق باشگاه پرسپولیس افزود: با وجود اینکه بازیکن حریف به بدترین الفاظ علیه فوتبال ایران، باشگاه پرسپولیس و فدراسیون صحبت کرد اما هیچ اقدامی علیه او صورت نگرفت. حتی پیش از آن و در دو بازی اخیر لیگ، برخی از بازیکنان استقلال از کلمه «در بازی با پرسپولیس بردند» استفاده کردند، اما هنوز حکمی صادر نشده است و عجیبتر اینکه در همان برنامه فوتبال، سمیعی استفاده کرده است. کلمه “سوراخ در مزرعه”. برای صحبت های درویش استفاده شد اما تنها فردی که محروم شد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بود.

بادامکی خطاب به کمیته اخلاق و انضباطی تصریح کرد: به شخصه امیدوارم اعضای محترم کمیته اخلاق و انضباطی با توجه به شناختی که از آنها داریم، همچنان منصفانه و بدون توجه به هجمه ای که در فضای مجازی ایجاد شده است، رفتار کنند. . فضا، و همه با یک چشم می بینند.

بادامکی گفت: فکر می کنم آقایان وقتی دیدند مدیرعامل تیمشان در برنامه فوتبال برتر یک سری حرف های نادرست و نادرست زده و دور شدند، سعی کردند پشت ماجرای دیگری پنهان شوند. ما همیشه به آن پایبند هستیم. آنها تاکید می کنند که آنها هنوز پاسخی به اتفاقات دیدار استقلال و شمس آذر و رفتار سرمربی خود نداده اند. آیا کسی توهین های او به مردم قزوین را دیده است؟ چرا در آن روزها احترام به اقوام مهم نبود؟

وی افزود: عزیزان شمالی و همه اقوام ایران برای ما عزیز هستند و هیچکس در باشگاه پرسپولیس به خود اجازه نمی دهد به مردم عزیز ایران توهین کند. آیا کاملا مشخص است که سامی لهجه دارد و درویش می خواهد عمدا لهجه شمالی را مسخره کند؟

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=286989

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.