افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

بادامکی: اولویت با حفظ بازیکن است، برای انتخاب سرمربی عجله نداریم/ برای استخدام آقایی پور نمی توانیم نامه نگاری کنیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 301325
بادامکی: اولویت با حفظ بازیکن است، برای انتخاب سرمربی عجله نداریم/ برای استخدام آقایی پور نمی توانیم نامه نگاری کنیم – پرسپولیس نیوز

حسین بادامکی می گوید امیدوار است پس از رفع مشکل رضا درویش، فعالیت های نقل و انتقالاتی پرسپولیس هر چه زودتر پیش برود. حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره تعلیق نقل و انتقالات این باشگاه به دلیل تعلیق رضا درویش، گفت: با توجه به اینکه آقای درویش نمی تواند روی تشریفات اداری امضایی داشته […]

حسین بادامکی می گوید امیدوار است پس از رفع مشکل رضا درویش، فعالیت های نقل و انتقالاتی پرسپولیس هر چه زودتر پیش برود.

حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره تعلیق نقل و انتقالات این باشگاه به دلیل تعلیق رضا درویش، گفت: با توجه به اینکه آقای درویش نمی تواند روی تشریفات اداری امضایی داشته باشد، قرار شد از سال گذشته به باشگاه نامه بزنند. هفته ، اما نتوانستند. امیدوارم هر چه زودتر مشکل آقای درویش حل شود تا هر چه زودتر جلو برویم.

وی در خصوص اینکه هیچکس نمی تواند به جای درویش قرارداد ببندد، گفت: متأسفانه نمی توانیم قرارداد رسمی ببندیم زیرا فرآیند تغییر امضا بسیار زمان بر است و حدود یک ماه به طول می انجامد و برای ما مقدور نیست. «امیدوارم کمیته اخلاق هر چه زودتر رأی خود را صادر کند و مشکل آقای درویش حل شود.

بادامکی درباره اعتراض به محرومیت درویش گفت: بله اعتراض کردیم و داریم کار را انجام می دهیم. یک سوء تفاهم بسیار بزرگ رخ داد و افراد یا دوستانی که از اول فصل به دنبال این نوع مشکلات بودند از آب گل آلود ماهی گرفتند و مشکلی را مطرح کردند که عمدی نبود.

وی در خصوص بودجه فصل آینده باشگاه پرسپولیس گفت: با احتساب قهرمانی پرسپولیس و کسب مجوز حضور در لیگ نخبگان، طبق اعلام سازمان لیگ، بودجه باشگاه 425 میلیارد است.

وی در پاسخ به اینکه چند درصد از بودجه باشگاه به انتخاب سرمربی اختصاص داده می شود، گفت: هزینه های دیگری هم داریم و قرارداد حدود 11 بازیکن به پایان رسیده است و این موضوع کار را برای ما پیچیده کرده است و با رفتن آقای دکتر. اسمار، برنامه ریزی ما کاملاً تغییر کرد و چالش هایی داشتیم. نمی توان دقیقاً گفت چقدر برای سرمربی رزرو می کنیم و بسته به کیفیت و عملکرد سرمربی متفاوت است. ضمن اینکه هر مربی خارجی که به ایران می آید چند دستیار هم با خود می آورد که کار را کمی سخت می کند.

وی در پاسخ به محدودیت 300 تا 400 هزار دلاری پرسپولیس برای سرمربیگری گفت: خیر این رقم صحیح نیست اما به هر حال تعداد ما محدود است با توجه به محدودیت بودجه ای که داریم باید با برنامه ریزی جلو برویم. تا خدای ناکرده مشکلاتی که پارسال پیش آمد تکرار نشود.

بادامکی در پاسخ به این سوال که آیا یوویچ سرمربی خورفکان که به دلیل نتایج ضعیف برکنار شده است گزینه پرسپولیس است یا خیر؟ انواع مربیان ارائه شده و چندین گزینه به ما ارائه شد و در حال بررسی برنامه ها و سابقه مربیان هستیم تا بهترین تصمیم را بگیریم. ما گزینه های زیادی داریم و نمی توانم بگویم قطعا در گزینه های ماست، اما پیشنهاد هم شده است، اما هنوز اتفاق رسمی نیفتاده است که ببینیم گزینه اصلی خواهد بود یا خیر.

وی در خصوص اینکه آیا پرسپولیس مثل نیم فصل که اسمار را انتخاب کرد باز هم ریسک می کند، گفت: فکر می کنم الان خیلی با نیم فصل فرق کرده است. در آن زمان تیم ما کامل بود و نگران جدایی بازیکنان نبودیم و چند بازیکن خوب و باکیفیت به تیم اضافه شدند و تیم ما کامل بود اما اکنون با توجه به اینکه قرارداد بازیکنان ما به پایان رسیده است و هنوز ما آن را حل نکردیم، اکنون کار بسیار سخت تری داریم و فکر می کنم اولویت ما در حال حاضر باید حفظ بازیکنان باشد.

بادامکی درباره نارضایتی بازیکنان از عدم دریافت مطالبات و شرایط تسویه حساب برای امضای قرارداد، اظهار کرد: این واقعا دغدغه بازیکنان است اما فکر می کنم حقشان است و خدا را شکر بانک شهر به ما کمک کرده است. . از روزی که وارد شده خیلی زیاد است، اما من فکر می‌کنم این روند اداری و روال کاری که در بانک‌ها وجود دارد کمی طول می‌کشد و با توجه به زمان کمی که داریم باید سریع‌تر انجام شود.

وی افزود: در حال صحبت با بازیکنان هستیم و آقای درویش چند روز پیش با بازیکنان صحبت کردند و این روند اداری باید زودتر به پایان برسد تا بتوانیم مطالبات گذشته بازیکنان را پرداخت کنیم و بتوانیم بازیکنان خود را حفظ کنیم.

وی در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر تمدید قرارداد با ترابی و اسماعیلی فر گفت: ما در دو سه روز گذشته با این بازیکنان صحبت کردیم و مشکل پرداخت قراردادهای سال گذشته است و اگر پول سریعتر وارد باشگاه شود، این موضوع است. اتفاق خواهد افتاد.

بادامکی با تکذیب رد پیشنهاد 21 میلیاردی باشگاه توسط ترابی، گفت: نه، این موضوع مخالفت نیست. از آنجایی که محدودیت داریم باید به بودجه احترام بگذاریم و هیچ کدام از بازیکنان ما نگفته اند که پیشنهاد ما کم است. اگرچه نسبت به پیشنهاداتی که از باشگاه های دیگر دارند واقعا کم است اما همه بچه ها دوست دارند در پرسپولیس بمانند و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

وی در خصوص مذاکره با باشگاه استقلال خوزستان برای جذب آقای پور گفت: قرار بود برای جذب این بازیکن نامه ای به باشگاه استقلال خوزستان بنویسیم اما با توجه به اینکه الان آقای درویش نمی تواند قرارداد ببندد. هنوز نتونستیم انجام بدیم اما صحبت هایی برای جذب او در حال انجام است و نیم فصل آخر هم در مورد جذب او صحبت کردیم و امیدواریم هر چه زودتر مشکل آقای درویش حل شود تا بتوانیم کار باشگاه را جلو ببریم.

قائم مقام پرسپولیس در خصوص لحظه انتخاب سرمربی این تیم گفت: لحظه خاصی مد نظر نداریم اما هر چه زودتر این اتفاق بیفتد برای باشگاه بهتر است. نباید تصمیمی بگیریم که پس فردا مشکلات بیشتری ایجاد کند و باید گزینه ای انتخاب شود که بتواند به پرسپولیس کمک کند و تجربه آن برای تیم در بازی های آسیایی مفید باشد اما هر چه زودتر این انتخاب انجام شود بهتر است. . برای ما.

بادامکی در خصوص تمدید قرارداد با سیدجلال حسینی گفت: بله دلیلی ندارد که در پرسپولیس بماند و انشاالله در خدمت او هستیم. در حال حاضر آنها در کلاس مربیگری شرکت کردند و امیدوارم بتوانیم هر چه زودتر قراردادشان را تمدید کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=301325

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.