افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
6

باخت USMNT نشان دهنده 20 سال از پیشرفت تیم در مرحله یک شانزدهم نهایی است

  • کد خبر : 2469
باخت USMNT نشان دهنده 20 سال از پیشرفت تیم در مرحله یک شانزدهم نهایی است

خشکسالی پس از باخت 3-1 مقابل هلند ادامه دارد. راایالات متحدهتیم ملی مردان در جام جهانی 2022 قطر با امید به نجات خود پس از از دست دادن کامل مسابقات 2018 حضور یافت. اگرچه ممکن است تیم گرگ برهالتر این کار را انجام داده باشد، USMNT با شکست روز شنبه در مرحله یک هشتم نهایی […]



خشکسالی پس از باخت 3-1 مقابل هلند ادامه دارد.

راایالات متحدهتیم ملی مردان در جام جهانی 2022 قطر با امید به نجات خود پس از از دست دادن کامل مسابقات 2018 حضور یافت. اگرچه ممکن است تیم گرگ برهالتر این کار را انجام داده باشد، USMNT با شکست روز شنبه در مرحله یک هشتم نهایی مقابل هلند، به روند بدشانسی ادامه داد.

پس از شکست 3-1 مقابل یک تیم آماده هلند، خشکسالی برای USMNT که نتوانست به یک چهارم نهایی جام جهانی راه پیدا کند تا دو دهه افزایش یافت. آخرین باری که یک تیم مردان ایالات متحده از مرحله یک هشتم نهایی خارج شد، در مسابقات سال 2002 در کره جنوبی بود.

تیم 2002، به رهبری بزرگان ایالات متحده، لاندون دونوان، برایان مک براید و کلودیو رینا، قبل از شکست دادن مکزیک در مرحله یک هشتم نهایی، از گروه خارج شدند. و در بازی یک چهارم نهایی خود با نتیجه 1-0 شکست خوردند.

اگرچه آن تیم 2002 توسط هواداران فوتبال در ایالات متحده به خوبی به یاد می‌آید، دو دهه اخیر برای تیم مردان با عملکرد ضعیف در صحنه بین‌المللی خدشه‌دار شده است که به ناامیدی آشکار در سال 2018 ختم شد. USMNT نتوانست از گروه خارج شود. در سال 06، اما در هر دو سال 10 و 14 به مرحله یک شانزدهم نهایی راه یافت و به ترتیب به غنا و بلژیک سقوط کرد.

بازی روز شنبه مقابل هلند بیشتر از این اتفاق افتاد، زیرا تیم برهالتر نتوانست از فرصت‌های حمله استفاده کند و اشتباهات پرهزینه‌ای در دفاع مرتکب شد که منجر به زدن سه گل هلندی شد. هلند اکنون به مصاف برنده دیدار آرژانتین مقابل استرالیا در مرحله یک چهارم نهایی می رود.

اگرچه USMNT برای انجام کارهایی بیش از صرفاً یک پیروزی اخلاقی وارد قطر شد، به نظر می‌رسد عملکرد این گروه آغازگر چرخه چهار ساله بعدی باشد. به عنوان دومین تیم جوان در مسابقات 2022، USMNT در چند سال آینده قبل از استقبال از جهان در آمریکای شمالی برای جام جهانی 2026 به بلوغ خواهد رسید.

  • فوتبال بیشتر:USMNT در جام جهانی به هلند سقوط کرد: دنیای ورزش واکنش نشان می دهد
  • USMNT بازی خارج از جام جهانی توسط Savvy Netherlands
  • ایالات متحده یک گل وحشی به ثمر رساند تا برتری هلند در جام جهانی را کاهش دهد



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=2469

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.