افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

باخت سنگین مقابل هوادار/استقلال 4 شد

  • کد خبر : 30045

شاگردان محمود فخری در پنجمین بازی خود مقابل استقلال پیروز شدند. تیم فوتبال هادر دوشنبه شب در مجموعه ورزشی ناصر حجازی در پنجمین بازی تدارکاتی به مصاف استقلال رفت و در نهایت با نتیجه 4 بر 2 پیروز شد. گل اول هوادر را بابک مرادی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند که محمدحسین مرادمند […]

شاگردان محمود فخری در پنجمین بازی خود مقابل استقلال پیروز شدند.

تیم فوتبال هادر دوشنبه شب در مجموعه ورزشی ناصر حجازی در پنجمین بازی تدارکاتی به مصاف استقلال رفت و در نهایت با نتیجه 4 بر 2 پیروز شد.

گل اول هوادر را بابک مرادی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند که محمدحسین مرادمند در نیمه اول روی سعید سحرخیزان خطای پنالتی انجام داد.

گل دوم هوادار در نیمه دوم با پاس محسن سفید چقایی و ضربه دقیق سعید سحرخائزان به ثمر رسید.

همچنین استقلال با دو گل محمدحسین مرادمند و امیرارسلان مطهری بازی را به تساوی کشاند. اما این دو دو به معنای پایان بازی دوستانه آبی و ارغوانی نبود و در دیدار بعدی هواداران با ارسال از کرنر سیدمحمد میری و پاس سوبان پانسندیده 3 بر 2 از استقلال پیش افتادند. شوت زد و در دقایق پایانی در یک نفوذ و پاس دیگر فرهاد زاوشی، محسن سفید چگایی گل چهارم هواداران را وارد دروازه استقلالی ها کرد و این دیدار با همان نتیجه 4 بر 2 به سود آبی پوشان به پایان رسید. سرمایه، پایتخت.

قضاوت این دیدار بر عهده شاهین یزدانی بود.

هواداران با پایان اردوی 10 روزه خود سه شنبه و چهارشنبه استراحت خواهند کرد و 1 و 16 مرداد در دیدارهای دوستانه به مصاف ملوان و پرسپولیس خواهند رفت و در اولین بازی رسمی خود 21 مرداد در تهران و در ورزشگاه. پاس قوامین مس قبول می کند.

برای ثبت نظرات بدون نیاز به تایید در کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز عضو شوید (کلیک کنید)