افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

بابک پورغلامی: بازیکنان سپاهان به ما التماس کردند که شل بازی کنیم/ 4-5 گل خوردیم و همه تعریف کردند؟

  • کد خبر : 19209

سرمربی ملوان بندرانزلی گفت: بازیکنان سپاهان از ملوان التماس کردند که مقابل آنها آرام بگیرند اما ملوان تیمی نیست که اینطور رفتار کند. در سال 80 در اولین دوره لیگ یک فوتبال، رده بندی به گونه ای بود که در هفته آخر استقلال توانست با تساوی قهرمان اولین فصل حرفه ای پرسپولیس شود. آبی های […]

سرمربی ملوان بندرانزلی گفت: بازیکنان سپاهان از ملوان التماس کردند که مقابل آنها آرام بگیرند اما ملوان تیمی نیست که اینطور رفتار کند.

در سال 80 در اولین دوره لیگ یک فوتبال، رده بندی به گونه ای بود که در هفته آخر استقلال توانست با تساوی قهرمان اولین فصل حرفه ای پرسپولیس شود. آبی های پایتخت در هفته ای که گذشت در انزلی ملوان را شکست دادند و پرسپولیس میزبان فجر سپاسی شیراز بود. علی پروین تعویض طلایی خود را ابراهیم اسدی به میدان فرستاد و این بازیکن توانست با ضربه سر از روی ارسال کرنر برای سرخپوشان سرمایه گلزنی کند اما همچنان استقلال بود که جام را در اختیار داشت. کمتر کسی فکر می کرد که استقلال نمی تواند حداقل یک تساوی از ملوان بگیرد اما این سپید خزری قوی بود که توانست با گل بابک پورغلامی جام را از آبی ها بگیرد و به این ترتیب پرسپولیس ابتدا قهرمانی را به دست آورد. . فصل لیگ برتر با ملوان در میانه. اما بعد از 22 سال و سه هفته مانده به پایان لیگ برتر، ملوان در اصفهان گردن سپاهان را گرفت تا تاریخ پس از دو دهه تکرار شود. با این تفاوت که پرسپولیس در صورت پیروزی در 3 بازی باقیمانده خود قهرمان خواهد ماند.

در همین رابطه بابک پور غلامی که این بار به عنوان مربی روی نیمکت ملوان می نشیند در گفت و گو با پانا درباره بازی با سپاهان گفت: ما فوتبال خودمان را بازی می کنیم. راستش اصلا برایمان مهم نبود که پرسپولیس یا هر تیم دیگری این بازی را تماشا کند. ما همیشه برای افتخار تیممان بازی می کنیم. اگر بازی را دیده باشید با قدرت و حمایت هواداران همین بازی را مقابل تراکتور انجام دادیم اما داور سر ما را برید و پنالتی به ما داد. با فولاد هم همین بازی را انجام دادیم، اما متاسفانه گل نزدیم. نمی دانم چرا سپاهانی ها انتظار داشتند ما دوباره بازی کنیم.

وی ادامه داد: اگر تیم ما به اصفهان می رفت و دوباره بازی می کرد و 4، 5 گل می زد، همه تعریف می کردند و می گفتند ملوان تیم خوبی است. حالا که نتوانستند ما را ببرند می گویند ما ضد فوتبال بازی کردیم. این حرف ها چیست؟ اگر باختیم، تیم بهتری خواهیم بود. 7-8 بازیکن ما با سپاهانی که فصل قبل در لیگ یک بودند بازی کردند. تیم پرتلاش و پرهزینه ای است و حق دارند از نتیجه ناراحت باشند اما نباید تلاش ما را زیر سوال ببرند. به جای این حرف ها، مورایس و سپاهانی ها باید تاکتیک تیمشان را درست کنند.
مربی ملوان بندرانزلی اظهار داشت: برایمان مهم نبود که پرسپولیس و استقلال در چه شرایطی هستند. ملوان همیشه جان ودل را بازی می کند و اگر ببازیم، فوتبال است. کاری به پرسپولیس و استقلال نداریم. شخصیت تیم ما مهم است و آن را نشان می دهیم. هیچ تیمی از انتهای جدول نتوانست از اصفهان امتیاز بگیرد اما ما موفق شدیم. شنیده بودیم که سپاهانی ها می خواهند ما را ببرند و از پیروزی حرف می زدند. با پیشرفت بازی، آنها دیدند که کار دشوارتر شده است.
بابک پور غلامی گفت: در داخل زمین بازیکنان سپاهان به بچه های ما التماس می کردند که بازی را آرام کنند. سال 80 که گل پیروزی استقلال را زدم، نیکبخت و علی موسوی می گفتند چطوری. باور کن همه ایران یا 99 درصد گفتند به سپاهان می‌بازیم. اما بچه های ما کار بزرگی کردند. به خاطر زحماتشان مزد دریافت کردند. بچه ها کار خودشان را کردند و ما به آنها افتخار می کنیم. به همین دلیل خبرنگار اصفهان در آتش سوخت. در حالی که خبرنگار باید بی طرف باشد.

وی در پایان تاکید کرد: از مهندس پوررشید، پژمان نوری و مازیار زارع تشکر ویژه ای دارم. اگر اینها نبودند، نمی شد گفت چه اتفاقی برای ملوان می افتاد. هزینه های داشتن کامپیوتر واقعا سرسام آور است. هیچکس جز این چند نفر به ملوان کمک نمی کند. 3 بازی مهم در پیش داریم. تیم ما اصلا گزینه سقوط نبود و می دانیم که در لیگ می مانیم. هدف ما کسب پیروزی در 3 بازی باقی مانده و تک رقمی شدن در جدول است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19209

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.