افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

بابا پنجعلی سریال پایتخت در کنار همسر بسیار جوانش + عکس دخترش

  • کد خبر : 166253
بابا پنجعلی سریال پایتخت در کنار همسر بسیار جوانش + عکس دخترش

عکسی که به تازگی منتشر شده از علیرضا خمسه در کنار همسر جوانش را مشاهده می کنید. وی در سال 1331 در تهران به دنیا آمد. او تجربه ای در زمینه بازیگری و کارگردانی دارد و موفق به ساخت سیمرغ بلورین نیز شده است. یکی از معروف ترین نقش های این بازیگر نقش بابا پنجعلی […]

عکسی که به تازگی منتشر شده از علیرضا خمسه در کنار همسر جوانش را مشاهده می کنید. وی در سال 1331 در تهران به دنیا آمد. او تجربه ای در زمینه بازیگری و کارگردانی دارد و موفق به ساخت سیمرغ بلورین نیز شده است. یکی از معروف ترین نقش های این بازیگر نقش بابا پنجعلی در سریال پایتخت است.

بیوگرافی علیرضا خمسه

علیرضا خامسنیا (زاده ۹ بهمن ۱۳۳۱ در تهران) بازیگر، فیلمنامه‌نویس، کارگردان و مجری تلویزیون ایرانی است. خمسه بازی در سینما را از سال ۱۳۶۰ با فیلم مرگ یزدگرد آغاز کرد. وی برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۸۶ برای بازی در فیلم بیست است.

علیرضا خمسه

وی دارای مدرک روانشناسی از دانشگاه شهید بهشتی است. خمسه در سال 1357 به فرانسه رفت و به مدت یک سال و نیم در مدرسه ون سن، آتلیه آگوستوبوال و آتلیه سیته دانشگاه پاریس در رشته های پانتومیم، حرکات بدن و بازیگری تحصیل کرد.

ازدواج های علیرضا خمسه

آقای خمسه در برنامه حمید انگی از ازدواج اولش صحبت کرد و آن را اشتباه گذشته دانست. او 10 سال با همسر اولش زندگی کرد و حاصل آن یک پسر 36 ساله به نام احمدرضا است که در اسپانیا زندگی می کند.

اما پس از جدایی از همسر سابقش در سال ۱۳۷۲ دوباره ازدواج کرد و در سن ۴۱ سالگی این بار زندگی زناشویی خود را با بانو مروارید پورشفیقی از سر گرفت و حاصل این ازدواج دو دختر به نام های درسا و گلسا است.

او درباره اینکه چرا از همسر اولش طلاق گرفت و جدا شد، می گوید من خیلی جوان ازدواج کردم و در آن سن خیلی احساساتی بودم و به همین دلیل نتوانستیم مشکلاتمان را حل کنیم.

اما برای بار دوم که ازدواج کردم سعی کردم با درایت و عشقم همسرم را انتخاب کنم و خوشبختانه 22 سال است که زندگی بسیار خوبی را در کنار هم داریم.

مروارید پورشفیقی همسر دوم علیرضا خمسه است. او هنرمند گریم سینما و تلویزیون است.

علیرضا خمسه

او در سال ۱۳۷۲ با علیرضا خمسه ازدواج کرد و حاصل این ازدواج ۲ دختر به نام های درسا و گلسا است که البته این دو خواهر یک برادر ناتنی به نام احمدرضا خمسه دارند که از همسر اول علیرضا خمسه می باشد و سال هاست می باشد. که احمدرضا با مادرش در اسپانیا زندگی می کند. درسا در حال حاضر فارغ التحصیل رشته سخت افزار کامپیوتر است و گلسا دختر کوچک علیرضا خمسه نیز دانشجو است.

مرواریدپور شفیقی چندین سال به عنوان گریمور و گریمور در سینما و تلویزیون فعالیت کرد اما به دلیل تحصیلات فرزندانش، حرفه گریم را رها کرد. او در حال حاضر خانه دار است.

علیرضا خمسه

نحوه آشنایی او با علیرضا خمسه این بود که همسایه بودند و پدر و مادرش با هم دوست بودند. اما در زمان خواستگاری علیرضا خمسا، پدر مروارید پورشفیقی ابتدا مخالف ازدواج آنها بود اما بعدا موافقت کرد و رابطه بسیار خوبی با هم دارند.

او در سال 1359 به ایران بازگشت و در سال 1360 برای اولین بار مقابل دوربین سینما ایستاد و در فیلم مرگ یزدگرد بازی کرد. ویژگی های صورت خمسه و تسلط او بر حرکات صورت (میمیک) و نرمی در حرکات بدنش از ابتدای ورودش به عرصه بازیگری مورد توجه کارگردانان کمدی قرار گرفت و بعد از فیلم «مرگ یزدگرد» می شود. ” تهیه کنندگان تلویزیون به سراغش آمدند و رفتند و در برنامه های «روزنامه»، «هوشی و مشی»، «بورزید و بخند»، «توجه کن» و «نگاه سوم» قطعات کمدی اجرا کردند.

علیرضا خمسه

علیرضا خمسه

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=166253

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.