افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

این کت ها را با این شلوار بپوشید. به نظر شما بفرمایید چه مانتویی برای دهان یا شلوار مناسب است؟

  • کد خبر : 22154
این کت ها را با این شلوار بپوشید.  به نظر شما بفرمایید چه مانتویی برای دهان یا شلوار مناسب است؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز شلوار هم مانند مانتو یکی از اقلام اصلی لباس است و تاثیر زیادی در استایل شما دارد پس باید بهترین مدل شلوار را با توجه به استایل خود انتخاب کنید زیرا انتخاب درست شما را شیک پوش تر می کند.مد. یکی از دغدغه های خانم […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز شلوار هم مانند مانتو یکی از اقلام اصلی لباس است و تاثیر زیادی در استایل شما دارد پس باید بهترین مدل شلوار را با توجه به استایل خود انتخاب کنید زیرا انتخاب درست شما را شیک پوش تر می کند.مد. یکی از دغدغه های خانم های ایرانی معمولا این است که چه شلواری را با چه مانتویی ترکیب کنند تا استایلی زیبا و کامل داشته باشند. به عنوان مثال، کت و شلواری که انتخاب می کنید ممکن است به تنهایی زیبا یا مد روز باشند، اما ترکیب زیبایی را با هم ایجاد نمی کنند، بنابراین مطمئن شوید که شلوار و مانتو متناسب با یکدیگر انتخاب شده اند. برای توضیح بیشتر می توان گفت که کت بلند یا کتانی به تنهایی یکی از ترندهای زیبای دنیای مد در سال 1402 است، اما اگر با شلوار گشاد ست شود، اصلا زیبا به نظر نمی رسد. آنها نیز یکی از ترندهای سال هستند، اما ترکیب این دو با هم باعث می شود استایلی درهم و بی دقت داشته باشید.

البته باید بگوییم که جای نگرانی نیست زیرا شما به راحتی می توانید با شناخت انواع مدل ها و رنگ های مناسب و لباس های همخوان، شلوار مناسبی را برای استایل و کت خود انتخاب کنید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با برخی از لباس های پیشنهادی شایانوز آشنا شوید.

چه شلواری با چه کتی بپوشیم؟

متفاوت باشید و به جای شلوار یک مانتو کلی بپوشید

جالب است بدانید این روزها لباس های دهان و سرهمی از جمله ترندهایی هستند که جایگاه ویژه ای در بین طراحان مد و لباس دارند. لباس دهان یا سرهنگ لباسی است یکدست و تمام بدن را به جز کف پا و کف دست می پوشاند. حال اگر می خواهید تابستان امسال را متفاوت و جذاب بگذرانید، بهتر است برای مانتو یا ملحفه های کوتاه خود به جای شلوار از اورال استفاده کنید. اورال ها انواع مختلفی دارند و شما می توانید با توجه به استایل و فرم اندام خود یکی از آنها را برای تکمیل ظاهر خود انتخاب کنید.

چه شلواری با چه کتی بپوشیم؟

چه شلواری با چه کتی بپوشیم؟

کت لنین و شلوار برش کیف یا بوت را فراموش نکنید.

همانطور که می دانید کت های کتانی برای تابستان می توانند برای استایل شما معجزه کنند. اگر می خواهید امسال را کمی متفاوت و با استایل بیشتری سپری کنید، ما یک کت کتان با شلوار گشاد را پیشنهاد می کنیم. بنابراین اگر از پوشیدن شلوارهای گرم در تابستان خسته شده اید و به دنبال استایلی راحت، غیر رسمی و غیر رسمی برای بیرون از منزل هستید، شلوارهای دمپا گشاد بهترین انتخاب برای شما هستند. اگرچه شلوارهای گشاد یکی از سبک های قدیمی هستند، اما امروزه بسیار مد روز و مورد استقبال قرار گرفته اند.

چه شلواری با چه کتی بپوشیم؟

چه شلواری با چه کتی بپوشیم؟

شلوار گشاد و کت کیمونو; راحت و مدرن بپوشید

شلوارهای گشاد به شلوارهایی گفته می شود که از ناحیه کمر و باسن فرو می روند و با پایین آمدن (ران، زانو و پاشنه پا) گشاد می شوند. گاه به گاه اگر بخواهیم بگوییم شلوار دمپا گشاد همان شلوار دامن است. حالا که تا حدودی با ساق گشاد آشنا شدید، به نظر شما این شلوار را با چه چیزی می توان ست کرد؟ بله، کت کیمونو کوتاه یکی از بهترین مانتوها برای ست کردن با شلوارهای دمپا است. پس اگر می خواهید تابستان امسال را متفاوت و جذاب بگذرانید، بهتر است یک شلوار دمپا نسبتا کوتاه انتخاب کنید و آن را با کت کیمونو ترکیب کنید.

چه شلواری با چه کتی بپوشیم؟

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=22154

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.