افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

این پرسپولیسی با خطیر قرارداد بست؟

  • کد خبر : 289793
این پرسپولیسی با خطیر قرارداد بست؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در روزهایی که هجمه های زیادی به جواد نکونام و علی خطیر مبنی بر عدم جذب استون اورانوف می شد، شایعاتی مبنی بر رد پیشنهاد جذب این بازیکن توسط جواد نکونام به شدت مطرح و از سوی برخی پیشکسوتان باشگاه مطرح شد. در این گزارش خبری آمده است: افرادی مانند علی سامره […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در روزهایی که هجمه های زیادی به جواد نکونام و علی خطیر مبنی بر عدم جذب استون اورانوف می شد، شایعاتی مبنی بر رد پیشنهاد جذب این بازیکن توسط جواد نکونام به شدت مطرح و از سوی برخی پیشکسوتان باشگاه مطرح شد.

در این گزارش خبری آمده است: افرادی مانند علی سامره سرپرست فصل گذشته استقلال در مقطعی و همچنین علیرضا خانی از اعضای هیات مدیره مدعی هستند که استون اورونوف به همراه جلال الدین مشاریپوف دو بازیکنی بودند که خود را به باشگاه استقلال معرفی کردند. توسط مدیر برنامه مشترک آنها و جواد نکونام اما سرمربی استقلال تنها یکی از آنها را انتخاب کرد و تیمش را به خدمت گرفت.

این در حالی است که حتی برخی از نزدیکان باشگاه استقلال از نگارش پیش قرارداد ارونوف با استقلال توسط علی خطیر خبر می دهند و می گویند این پیش قرارداد که در دو نسخه بوده، یک برگه هنوز داخل باشگاه یا با شخص علی خطیر است. و نسخه دوم در دست مدیر برنامه های اورونوف است که می تواند آن را به عنوان سند ادعای علی سامره در اختیار رسانه ها قرار دهد.

ظاهراً در آن پیش قرارداد گفته شده بود که اورونوف یک سال و نیم با باشگاه استقلال قرارداد می بندد اما گفته می شود جواد نکونام به دلایلی که قطعاً برایش مهم بود از جذب این بازیکن خودداری کرد و به … باشگاهی که نمی خواهد

حالا این سوال به یکی از سوالات هواداران استقلال تبدیل شده که متن این پیش قرارداد کجاست؟ گروهی از شاغلان در باشگاه استقلال که دیگر هیچ سمتی در این گروه ندارند، معتقدند متن اصلی و نسخه ای از این پیش قرارداد در اختیار علی خطیر، مدیرعامل برکنار شده باشگاه استقلال است. که نمی کند اخیرا پس از ظهور مالکان جدید باشگاه استقلال، با ائتلاف غیرمنتظره برخی افراد درون باشگاهی از این مجموعه کنار گذاشته شدند.

251 251

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=289793

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.